• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
KTM: Ξέραμε ότι η εξέλιξη δεν ήταν αρκετή
Ο Sebastian Risse έκανε απολογισμό του 2021
Νέα 05/01/2022 - 15:03

Το 2021 δεν ήταν μια καλή χρονιά για την KTM. Μετά την καλή τους εμφάνιση την προηγούμενη χρονιά, αναμένονταν πολλά από τον Αυστριακό κατασκευαστή που, αντίθετα, τελείωσε το τελευταίο πρωτάθλημα με δύο νίκες, τη μία στη Βαρκελώνη με τον Oliveira και την άλλη στο Red Bull Ring με τον Binder σε έναν αγώνα που χαρακτηρίστηκε από την βροχή στους τελευταίους γύρους και την τολμηρή απόφαση του Binder, αλλά και με πολλά σκαμπανεβάσματα.

Ο Sebastian Risse έκανε έναν απολογισμό της κατάστασης σε μια συνέντευξη στο motogp.com: "Γνωρίζαμε ήδη από το προηγούμενο έτος ότι το 2021 ήταν μοναδικό, κυρίως επειδή είχαμε τις παραχωρήσεις".

Η KTM τo είχε εκμεταλλευτεί στην εντέλεια, διοργανώνοντας πολλές δοκιμές πριν από τα Grand Prix και φέρνοντας πολλές εξελίξεις κατά τη διάρκεια της σεζόν.

"Γενικά, είχαμε επικεντρωθεί στις λεπτομέρειες κατά την εξέλιξη. Όμως, από τους πρώτους αγώνες, με διαφορετική σκληρότητα ελαστικών, καταλάβαμε ότι δεν ήταν αρκετό".

Η Michelin είχε, στην πραγματικότητα αποφασίσει να μην χρησιμοποιεί πλέον το σκληρό ελαστικό που δούλευε τόσο καλά στην RC16 αλλά όχι στις άλλες μοτοσυκλέτες.

"Ψάξαμε για μια λύση, κάναμε ό,τι ήταν δυνατό για να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση, να είμαστε πιο γρήγοροι και να μην περιπλανιόμαστε», συνέχισε ο μηχανικός.

Ένα νέο πλαίσιο «με διαφορετικές σκληρότητες» έκανε το ντεμπούτο του στο Mugello και ο Oliveira κατάφερε να ανέβει στο βάθρο.

"Ευτυχώς, λειτούργησε. Καταφέραμε να χειριστούμε τα ελαστικά", εξήγησε ο Risse. "Προσπαθήσαμε να εξερευνήσουμε κάθε περιοχή όπου επιτρεπόταν η ανάπτυξη και βρήκαμε κάτι περισσότερο χάρη σε μια νέα βενζίνη. Αλλάξαμε προμηθευτές".

Ωστόσο, το τέλος της σεζόν δεν ήταν λαμπρό και τώρα πρέπει να αντιμετωπιστεί το 2022. Πρώτα από όλα, θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές, με τον Fabiano Sterlacchino στο τιμόνι του τεχνικού τμήματος και τον Francesco Guidotti στο ρόλο του team manager, με κάποιες αλλαγές που έγιναν στη μοτοσυκλέτα κατά τις δοκιμές του Νοεμβρίου στη Jerez.

"Δεν έχουμε πολύ χρόνο. Δουλέψαμε στην ανάπτυξη και σε πολλά concept, αλλά είναι ακόμα νωρίς για να πούμε τι θα χρησιμοποιήσουμε την επόμενη χρονιά", κατέληξε ο Risse.

Επόμενο άρθρο »

Rally Dakar: Τέταρτη Ειδική

« Προηγούμενο άρθρο

Rally Dakar: Τρίτη Ειδική

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ