• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Martin: Στόχος μου να είμαι στην εργοστασιακή ομάδα το 2023
Νέα 12/01/2022 - 17:38

Φτάνοντας στη σεζόν του MotoGP του 2021, πολλοί έμπειροι παρατηρητές έλεγαν ήδη ότι ο  Jorge Martin θα έκανε μερικά σπουδαία πράγματα, δεδομένου του γρήγορου ρυθμού του Ισπανού τόσο στη Moto2 όσο και στη Moto3.

Ο Martin ανταποκρίθηκε σε αυτές τις προσδοκίες, ανεβαίνοντας στο βάθρο μόλις στον δεύτερο αγώνα του και συνέχισε να κερδίζει αργότερα μέσα στη χρονιά.

Ο Martin δεν ήταν απλώς γρήγορος, αλλά έξυπνος από την αρχή και περιτριγυρισμένος από μια ταλαντούχα προσωπική ομάδα διαχείρισης με επικεφαλής τον Albert Valera (ο οποίος φροντίζει επίσης τους Jorge Lorenzo και τον Aleix Espargaro). Ο Martin λέει ότι ενώ η επιτυχία του το 2021 ήταν απίστευτη, είναι κάτι που οφείλεται στην πρώιμη απόφασή του να εγκαταλείψει την KTM και να κατευθυνθεί προς την Ducati.

"Είχα σχεδόν όλα τα εργοστάσια να πάω", ανέφερε ο Ισπανός αναβάτης, "όχι την εργοστασιακή ομάδα, αλλά με εργοστασιακές μοτοσυκλέτες. Και τελικά, αποφάσισα ότι η καλύτερη αθλητική μου απόφαση, όχι οικονομική, ήταν η Ducati και επέλεξα αυτή. Είμαι τόσο χαρούμενος που το έκανα".


"Η Pramac είναι το ιδανικό μέρος, γιατί στο τέλος της ημέρας έχουμε εργοστασιακές μοτοσυκλέτες. Ίσως όχι 100% τα ίδια εξαρτήματα, ίσως αν οι κινητήρες είναι λίγο πιο γρήγοροι να πάνε στο εργοστάσιο, αλλά το πλαίσιο, τα φέρινγκ, όλα τα εξαρτήματα είναι ίδια. Είμαι πολύ χαρούμενος εδώ γιατί η υποστήριξη είναι απίστευτη. Το πώς πιέζουν για να με κάνουν να πάω γρήγορα, από το εργοστάσιο, και είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω μαζί τους την επόμενη χρονιά".

Δεν είναι μόνο ο εξοπλισμός που βρήκε στην ιταλική ομάδα, η οποία θα είναι υπό νέα διοίκηση το 2022 μετά την αποχώρηση του μακροχρόνιου αφεντικού Francesco Guidotti για την εργοστασιακή ομάδα της KTM, αλλά και η νοοτροπία και οι προοπτικές τόσο εντός της ομάδας όσο και στην Ducati – ένα πάθος που λέει ο Martin τον βοηθά να παραμείνει παρακινημένος.

"Μπορείτε να δείτε ότι η ατμόσφαιρα είναι καλή", εξήγησε ο 23χρονος. "Δημιουργείται κυρίως από τον αναβάτη, εξαρτάται από αυτούς, και μου αρέσει να συμπεριφέρομαι σαν οικογένεια μέσα στο γκαράζ  γιατί στο τέλος της ημέρας πρέπει να πιστεύουμε ο ένας στον άλλον και να έχουμε εμπιστοσύνη ότι αν κάτι πάει στραβά θα μιλήσουμε μεταξύ μας".

"Το να κερδίζουμε και να χάνουμε μαζί είναι πολύ σημαντικό και νομίζω ότι για την επόμενη χρονιά είναι το μέρος για μένα να είμαι, να συνεχίσω να μαθαίνω, να παραμένω συγκεντρωμένος και να κερδίζω αγώνες".

"Νομίζω ότι η κύρια διαφορά στα εργοστάσια είναι από πού προέρχονται οι άνθρωποι. Εξαρτάται από το αν είναι Ιάπωνες ή Ιταλοί ή από άλλα μέρη. Είναι όλα διαφορετικά. Αλλά είναι ωραίο να δουλεύεις με Ιταλούς, γιατί είναι τόσο γρήγοροι. Έχουν πάντα καλές λύσεις. Ίσως όχι πάντα καλές, αλλά γρήγορες, και είναι σημαντικό να δοκιμάζεις πράγματα και να είσαι έτοιμος για κάθε κατάσταση".

"Ίσως με τους Ιάπωνες να είναι λίγο πιο δύσκολο γιατί είναι λίγο πιο αργοί, αν και όταν φτάνει κάτι σίγουρα είναι καλό. Με την KTM, τα πράγματα είναι λίγο ανάμεικτα μεταξύ των δύο. Αλλά νομίζω ότι το ιταλικό στυλ μοιάζει περισσότερο με το ισπανικό, πιο μεσογειακό, πιο αγαπητοί άνθρωποι και ταιριάζει περισσότερο στον τύπο της προσωπικότητάς μου. Είναι καλύτερα για μένα".


Το αποτέλεσμα αυτής της ένωσης είναι προφανές: ένα άκρως επιτυχημένο αποκορύφωμα στην πρώτη του σεζόν που τον είδε να κερδίζει στην Αυστρία, να παίρνει άλλα τρία βάθρα (και τα τέσσερα προέρχονταν από την pole position) και τον πολυπόθητο Τίτλο του rookie της χρονιάς – αποτελέσματα που παραδέχεται ότι τον εξέπληξαν ακόμη και δεδομένης της αυτοπεποίθησής του πριν την σεζόν.

"Δεν πίστευα ότι θα ήταν δυνατό να κερδίσω", παραδέχτηκε. "Σκέφτηκα ότι μερικές φορές  θα παλεύαμε για την πρώτη εξάδα, για να βρίσκομαι κοντά στο βάθρο, για να τερματίσω εκεί μία φορά στο τέλος της χρονιάς – αλλά τελικά πήραμε  βάθρο και pole position μόλις στον δεύτερο αγώνα, μετά δύο pole position στην σειρά και βάθρα στην Αυστρία με νίκη. Είναι απίστευτο. Η πρώτη νίκη της Pramac μετά από 25 χρόνια… Ένιωσα σαν rockstar εκείνη τη στιγμή της χρονιάς!".


"Ήταν υπέροχο, νομίζω, από τη στιγμή που ξεκίνησε. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι πάντα έδινα το 100% μου και ξεκινήσαμε με πολύ καλό τρόπο μέχρι που είχα αυτόν τον μεγάλο τραυματισμό που με επιβράδυνε λίγο. Αλλά βελτιώθηκα πολύ από αυτά τα λάθη και νομίζω ότι ήταν η καλύτερη και η χειρότερη σεζόν της ζωής μου. Η νίκη στα MotoGP ήταν το καλύτερο επίτευγμα, αλλά ο τραυματισμός ήταν το χειρότερο πράγμα που έχει συμβεί, τόσο ανάμεικτα συναισθήματα αλλά  είμαι χαρούμενος με την απόδοσή μου".

"Είναι δύσκολο να φτάσεις εδώ, αλλά είναι πιο δύσκολο να κρατήσεις αυτό το επίπεδο. Ένιωσα φέτος ότι το καλό ήταν ότι ήμουν πρωτάρης και δεν είχα πίεση, ακόμα κι αν ήμουν κοντά στην πεντάδα. Το επίπεδό μου ήταν λίγο πιο κάτω από ό,τι στην Αυστρία, αλλά ήμουν ανταγωνιστικός στο Assen, στο Silverstone, σε πολλές πίστες, οπότε πιστεύω ότι μπορούμε να κάνουμε πολύ καλή δουλειά την επόμενη χρονιά".

Και ενώ τα αποτελέσματα το 2021 μπορεί να ήταν φανταστικά, αξίζει να θυμόμαστε ότι δεν ήταν μια εύκολη σεζόν για αυτόν, εξαιτίας του τραυματισμού που υπέστη κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών για τον πρώτο από τους δύο αγώνες της χρονιάς στο Portimao. Σπάζοντας οκτώ κόκαλα στην πτώση και χάνοντας τέσσερις αγώνες (κάτι που κάνει τον Τίτλο του rookie της χρονιάς ακόμη πιο εντυπωσιακό), παραδέχτηκε ότι ήταν μια μεγάλη οπισθοδρόμηση σε όλη τη σεζόν του.

"Ακόμα παλεύω με ορισμένα μέρη του σώματός μου", είπε στο τέλος της σεζόν του 2021. "Από το Assen, ήταν αρκετά δύσκολο, αλλά προσπαθώ να διαχειριστώ την κατάσταση, προσπαθώντας να αποφύγω τον πόνο με πολλά παυσίπονα και κάνοντας πολλές θεραπείες. Βελτιώνομαι, οπότε ελπίζω για την επόμενη χρονιά να είναι εντάξει".

"Στην αρχή, νόμιζα ότι το Portimao ήταν πολύ κακό για μένα. Δεν μου άρεσε η πίστα, δεν μου άρεσε το μέρος γενικά λόγω των τραυματισμών, αλλά επέστρεψα εκεί, ξεκινώντας τέταρτος, κάνοντας όλο τον αγώνα στην πέμπτη θέση".


"Σίγουρα, έχασα λίγο στο τέλος", είπε για την απόδοσή του εκεί στο δεύτερο μισό του έτους, όπου τερμάτισε έβδομος, "αλλά ο ρυθμός ήταν καλός σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και τώρα νιώθω ακόμα πιο έτοιμος για το επόμενο έτος. Είμαι χαρούμενος που έτρεξα εκεί και είναι μια καλή πίστα για μένα τώρα".

Όμως, με τα δεινά του τραυματισμού του να είναι πλέον πίσω του μετά από μια τελική χειρουργική επέμβαση στις αρχές Δεκεμβρίου για την αφαίρεση διάφορων ακίδων και πλακών που είχαν απομείνει μετά τον πρώτο γύρο επανορθωτικών επεμβάσεων, ο Martin έχει στραμμένο το βλέμμα του τώρα όχι μόνο στο 2022 αλλά και στην εφαρμογή του επόμενου βήματος στο σχέδιό του.

"Είναι δύσκολο να πω τώρα", παραδέχτηκε για τους στόχους της επόμενης χρονιάς, "αλλά αν κάνουμε μια εξαιρετική προετοιμασία, αν καταλάβω τη μοτοσυκλέτα λίγο καλύτερα, αν μπορώ να επικεντρωθώ στο στυλ μου λίγο περισσότερο, τότε μπορεί να αγωνιστώ για την πρώτη πεντάδα. Αυτό θα είναι τόσο σημαντικό, να είμαστε στην πρώτη πεντάδα στο τέλος της χρονιάς. Αν είμαστε εκεί, θα είμαστε κοντά στην πρώτη τριάδα, οπότε ας παλέψουμε για βάθρα, για νίκες και ελπίζω να είμαι μπροστά σε όλους τους αγώνες. Αυτό είναι το κύριο πράγμα".

"Είμαι ρεαλιστής και ο στόχος είναι να είμαι στην εργοστασιακή ομάδα για το 2023. Αυτό είναι σίγουρο. Στο τέλος της ημέρας, οι αναβάτες που κερδίζουν είναι σε εργοστασιακές ομάδες. Είμαι χαρούμενος εδώ, μαθαίνω πολλά και αυτή τη στιγμή είναι η καλύτερη ομάδα όλων των εποχών, αλλά για να έχεις την καλύτερη απόδοση πρέπει να είσαι στο εργοστάσιο και γι' αυτό ο στόχος μου είναι να είμαι εκεί το 2023".

Επόμενο άρθρο »

Rally Dakar: Δέκατη Ειδική

« Προηγούμενο άρθρο

H Honda θα παρουσιάσει την μοτοσυκλέτα του 2022 την Παρασκευή

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ