• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Taramasso: To Mugello θα είναι πρόκληση
Και ο καιρός παραμένει μυστήριο
Νέα 07/06/2023 - 20:48

Τέσσερις εβδομάδες μετά το Γαλλικό Grand Prix στο Le Mans, όπου διεξήχθη ο 1.000ος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, οι αναβάτες επιστρέφουν στη δράση αυτό το Σαββατοκύριακο για τον 6ο γύρο της σεζόν: το Ιταλικό Grand Prix στο διάσημο Autodromo Internazionale del Mugello .

Το Mugello φιλοξενεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα από το 1976. Η πίστα των 5.245 χιλιομέτρων περιλαμβάνει 9 δεξιές και 6 αριστερές στροφές, καθώς και μια μεγάλη ευθεία μήκους 1.141 χιλιομέτρων. Αυτό καθιστά την πίστα μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις ταχύτητας στο MotoGP, με τον Jorge Martin να πετυχαίνει το νέο ρεκόρ τελικής ταχύτητας του Πρωταθλήματος στα 363,6 χλμ./ώρα το 2022. Ομοίως, ο νικητής εκείνου του Σαββατοκύριακου, Francesco Bagnaia, είχε σημειώσει νέο ρεκόρ γύρου με χρόνο 1'46”588, χρησιμοποιώντας τα μεσαία Michelin Power Slicks μπροστά και πίσω. Φέτος, οι αναβάτες θα έχουν τα ίδια ελαστικά, με δυνατότητα επιλογής τριών διαφορετικών συνθέσεων για εμπρός και μαλακών και μεσαίων συνθέσεων για πίσω.

"Το Mugello είναι μια εξαιρετικά τεχνική πίστα, με συνδυασμό αργών στροφών, ανοιχτών στροφών μεγάλης ταχύτητας και μεγάλης ευθείας", εξήγησε ο Piero Taramasso, επικεφαλής των προγραμμάτων δίτροχου μηχανοκίνητου αθλητισμού της Michelin. "Είναι μια πίστα ιδιαίτερα απαιτητική για τα ελαστικά, τα οποία υπόκεινται σε σημαντική πίεση και απότομο φρενάρισμα σε ορισμένες περιοχές. Η άσφαλτος δεν είναι τόσο τραχιά, αλλά εξακολουθούμε να επιλέγουμε συμμετρικά μπροστινά και ασύμμετρα πίσω ελαστικά, με πιο σκληρό μείγμα στα δεξιά. Η βροχή δεν μπορεί να αποκλειστεί και θα μπορούσε να έχει περισσότερη ζέστη από ό,τι συνήθως, αφού ο αγώνας διεξάγεται δύο εβδομάδες αργότερα από πέρυσι. Ίσως παρατηρήσουμε ακόμη και σημαντικές διαφορές θερμοκρασίας μεταξύ του πρωινού και του απογεύματος".

"Γι' αυτό επιλέξαμε τις μαλακές και μεσαίες συνθέσεις για το πίσω μέρος, προκειμένου να ικανοποιήσουμε όλες τις πιθανές συνθήκες με ευέλικτα ελαστικά που προσφέρουν σταθερή απόδοση. Για το μπροστινό μέρος, θα έχουμε τις τρεις συνήθεις επιλογές και περιμένουμε από τους αναβάτες να τις χρησιμοποιήσουν όλες κατά τη διάρκεια των δοκιμών, προκειμένου να δημιουργήσουν το βέλτιστο στήσιμο για το Σαββατοκύριακο", κατέληξε ο Taramasso.

Εάν βρέξει, τα βρόχινα ελαστικά θα είναι διαθέσιμα σε μαλακές και μεσαίες επιλογές τόσο για το μπροστινό όσο και για το πίσω μέρος, με τα ίδια προφίλ με τα slick αντίστοιχα.

Επόμενο άρθρο »

Bagnaia και Bastianini και πάλι μαζί στην πίστα

« Προηγούμενο άρθρο

Οι πιθανές οδοί επιστροφής του Iannone στους αγώνες

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα