• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli με νέα ειδική κατανομή ελαστικών 
Για το Solidarity Grand Prix της Βαρκελώνης
Νέα 13/11/2024 - 12:40

Το επόμενο Σαββατοκύριακο, το Circuit de Barcelona-Catalunya θα φιλοξενήσει το εικοστό και τελευταίο Grand Prix της σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 2024, αφού επιλέχθηκε να αντικαταστήσει την πίστα της Βαλένθια λόγω των πλημμυρών που έπληξαν την πόλη της Ανδαλουσίας.

Για το Solidarity Grand Prix της Βαρκελώνης, η Pirelli θα προσφέρει στους αναβάτες της Moto2 και της Moto3 μια πιο πλούσια κατανομή από την τυπική, που αποτελείται τόσο από στάνταρ ελαστικά όσο και από ελαστικά ανάπτυξης ου χρησιμοποιήθηκαν σε προηγούμενους αγώνες κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Ευρύτερη κατανομή στην περίπτωση ιδιαίτερα χαμηλών θερμοκρασιών

"Φέτος, έχουμε ήδη αγωνιστεί στο Montmeló στα τέλη Μαΐου με εξαιρετικά αποτελέσματα, καθώς και στις δύο κατηγορίες σημειώσαμε νέα ρεκόρ γύρου όλων των εποχών και ρεκόρ γύρου αγώνα με σημαντικές βελτιώσεις στους συνολικούς χρόνους αγώνων. Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι αυτή είναι μια πίστα με μέτριο κράτημα και αρκετά απαιτητική για τα ελαστικά, ειδικά για τα μπροστινά, αλλά και ευμετάβλητη, με την έννοια ότι ο χαρακτήρας της και η επίδραση που έχει στα ελαστικά μπορεί να διαφέρουν πολύ ανάλογα με τις θερμοκρασίες και τις καιρικές συνθήκες. Στους αγώνες του Μαΐου, στη Moto2 με θερμοκρασία ασφάλτου 40 βαθμούς όλοι οι αναβάτες χρησιμοποίησαν το μαλακό για πίσω ενώ για το μπροστινό η επιλογή μοιράστηκε εξίσου μεταξύ soft και medium, στη Moto3 με θερμοκρασία ασφάλτου 22 βαθμούς το μεσαίο SC2 ήταν τη πιο χρησιμοποιημένη γόμα και για τους δύο άξονες. Στα μέσα Νοεμβρίου αναμένονται χαμηλότερες θερμοκρασίες που θα τονίσουν τη φθορά, γι' αυτό, εκτός από τις στάνταρ επιλογές ελαστικών, έχουμε προσθέσει μερικές ακόμη πιο “ειδικές” συνθέσεις για την περίπτωση κρύου καιρού ως προληπτικό μέτρο, Οι αναβάτες της Moto2 θα έχουν επίσης το σκληρό SC3 εμπρός και το μαλακό D0640 πίσω που χρησιμοποίησαν στο Misano, οι αναβάτες της Moto3 θα μπορούν να βασίζονται στο σκληρό C1096 για το πίσω μέρος. Ωστόσο, δεν αποκλείουμε οι αναβάτες να μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις συνθέσεις που χρησιμοποιήθηκαν τον Μάιο, οι οποίες έδειξαν μεγάλη ευελιξία κατά τη διάρκεια της σεζόν, αλλά, αν χρειαστεί, θα έχουμε και πιο σκληρές συνθέσεις. Από τις συνεδρίες της Παρασκευής θα μπορούμε να έχουμε μια πιο ακριβή εικόνα για τη συμπεριφορά των ελαστικών».

  - Εμπλουτισμένη κατανομή: για την Moto2, η κατανομή προβλέπει για κάθε αναβάτη 6 ελαστικά για καθεμία από τις τρεις μπροστινές συνθέσεις, μαλακό SC1, μεσαίο SC2 και σκληρό SC3, το τελευταίο πρόσθετο, σε σύγκριση με την  στάνταρ κατανομή ήταν προγραμματισμένη για το 2024.

Υπάρχουν δύο επιλογές για πίσω, και οι δύο σε 8 ελαστικά  ανά αναβάτη: το στάνταρ μαλακό SC0 και η εξέλιξη του D0640 που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί με επιτυχία στα δύο GP στο Misano και αντικαθιστά το μεσαίο SC1 της στάνταρ κατανομής.

Στη Moto3 υπάρχουν 8 ελαστικά ανά αναβάτη για εμπρός, το μαλακό SC1 και το μεσαίο SC2, ενώ για το πίσω το σκληρό εξέλιξης C1096 προστίθεται στο μαλακό SC1 και το μεσαίο SC2, όλα σε ποσότητες 6 ελαστικών ανά αναβάτη.

  - Επιτρεπόμενη χρήση: όταν η κατανομή είναι στάνταρ, δηλαδή όταν οι διαθέσιμες ενώσεις είναι δύο εμπρός και δύο πίσω, οι αναβάτες και των δύο κατηγοριών βάσει κανονισμού μπορούν να τοποθετήσουν και να χρησιμοποιήσουν το πολύ 17 slick ελαστικά για ολόκληρο το Σαββατοκύριακο του αγώνα, 9 πίσω και 8 μπροστά .

Σε αυτήν την περίπτωση, δεδομένης της παρουσίας μιας τρίτης σύνθεσης, του σκληρού SC3, μπροστά, οι αναβάτες της Moto2 θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα επιπλέον μπροστινό ελαστικό επομένως 9, για συνολικά 18 ελαστικά.

Το ίδιο ισχύει και για τους αναβάτες της Moto3 που μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα επιπλέον πίσω ελαστικό, άρα 10 αντί για 9, δεδομένης της παρουσίας του σκληρού εξέλιξης C1096 ως τρίτης επιλογής για πίσω ελαστικό.

  - Πρόσφυση και φθορά: Γενικά, η πίστα προσφέρει χαμηλά επίπεδα πρόσφυσης, ειδικά στη ζέστη.

Οι χαμηλότερες θερμοκρασίες μπορεί να αυξήσουν τη φυσική πρόσφυση της πίστας, αλλά από την άλλη μπορεί να αυξήσουν τη φθορά των ελαστικών.

Στην τελευταία περίπτωση, σκληρότερες συνθέσεις θα μπορούσαν να διευκολύνουν την αντοχή στη διάρκεια του αγώνα.

 

Επόμενο άρθρο »

Eleonora D'Alessandro: από τις πίστες ...στα σαλόνια

« Προηγούμενο άρθρο

Επανεκλογή της κας Μαρίας Τσεσμελή στη θέση του Πρόεδρου της ΑΜΟΤΟΕ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ