• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - GP ΗΠΑ (Circuit Of The Americas)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Παρουσίαση νέα HONDA CB1000 HORNET, στα 11,850€!!!
Τεστ-Μοντέλα 26/03/2025 - 13:07

του Δημήτρη Διατσίδη

Φωτογραφία: Χρήστος & Γιώργος Καραγεωργάκης


 

Έγινε πριν λίγες ημέρες η παρουσίαση της νέα γυμνής χιλιάρας της Honda, της Hornet 1000, στο Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου, όπου ακούσαμε τους ανθρώπους της Σαρακάκης ΑΕΒΕ, του πρώτου αντιπροσώπου της Honda στην Ευρώπη, να μας αναλύουν το στόχο της μητρικής εταιρίας, για πωλήσεις που θα φθάνουν το ποσοστό του 30% στην Ευρωπαϊκή αγορά.

Το νέο μοντέλο λοιπόν είναι προσανατολισμένο σε αυτή τη νέα φιλοσοφία και μάλιστα εκτός από την πάρα πολύ καλή τιμή του, η “Σφήκα” (Hornet) κρατάει τα στοιχεία ποιοτικής κατασκευής, συνδυασμένα με καλό κράτημα και ένα σχεδιασμό που δείχνει ότι οι Ιάπωνες αρχίζουν και ξεφεύγουν από τα αδιάφορης σχεδίασης μοντέλα που είχαν τα προηγούμενα χρόνια, κυρίως για τις Ασιατικές αγορές.

Ας δούμε τα στοιχεία της στατικής παρουσίασης της πιο ισχυρής Hornet στην ιστορία της Honda, που είναι μια μοτοσυκλέτα με μεγάλες δυνατότητες απόδοσης, τις οποίες θα δούμε σε επόμενο άρθρο, με τις οδηγικές μας εντυπώσεις, καθώς είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε και μια μικρή πρώτη γεύση από το νέο μοντέλο. Η CB1000 Hornet λοιπόν, υιοθετεί έναν τετρακύλινδρο κινητήρα που προέρχεται από την CBR1000RR Fireblade προηγούμενων ετών, με σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης γκαζιού - Throttle By Wire (TBW), τρία riding modes με προκαθορισμένες ρυθμίσεις ισχύος (Power), φρένου κινητήρα (Engine Braking), HSTC και Wheelie Control, και δύο User modes με δυνατότητα παραμετροποίησης από τον αναβάτη. Οι σχέσεις μετάδοσης έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την καταιγιστική επιτάχυνση, ενώ το εξατάχυτο κιβώτιο διαθέτει συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper). Το ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP 41 χλστ. συνδυάζεται με πίσω αμορτισέρ της Showa με μοχλικό Pro-link. Ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες NISSIN επενεργούν σε πλευστούς δίσκους 310 mm. Οι διπλοί προβολείς LED αναδεικνύουν το επιθετικό, streetfigher στυλ της γυμνής μοτοσυκλέτας. Για πλοήγηση απευθείας στην οθόνη – αλλά και άλλες λειτουργίες - η έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών συνδέει τον αναβάτη με το smartphone του μέσω του Honda RoadSync.


 

1. Εισαγωγή 

 

Η CB750 του 2023 έφερε ξανά στην Ευρώπη το υποβλητικό όνομα Hornet, συνδυάζοντας μία συμπαγή σιλουέτα σε πρότυπα streetfighter, συναρπαστική ισχύ και απαράμιλλη ευελιξία και έχει αποσπάσει εγκωμιαστικά σχόλια που, σε συνδυασμό με τις εντυπωσιακές πωλήσεις της, την ανέδειξαν στην πιο δημοφιλή «γυμνή» μοτοσυκλέτα του 2023 στην Ευρώπη.

Χτίζοντας τη φήμη του από τα τέλη της δεκαετίας του 1990 - πρώτα με την CB600F Hornet, με τον τετρακύλινδρο κινητήρα της CBR, στη συνέχεια με την CB900F Hornet στις αρχές της δεκαετίας του 2000 - το όνομα Hornet έχει αποκτήσει σαφή ταυτότητα: μία μοτοσυκλέτα “Σφήκα” πρέπει να είναι γρήγορη, διασκεδαστική και προσιτή. Η τάση συνεχίστηκε με την άφιξη του ζωηρού και κατάλληλου και για κατόχους διπλώματος Α2 μοντέλου CB500 Hornet το 2024. Τώρα, για το 2025, έρχονται τα κορυφαία μοντέλα της σύγχρονης οικογένειας Hornet: οι νέες CB1000 Hornet και CB1000 Hornet SP.

Προσφέροντας άμεση απόκριση και δυνατή επιτάχυνση, η νέα αυτή Hornet αποτελεί μια πρόταση με εκπληκτική σχέση κόστους/απόδοσης.

 

2. Επισκόπηση

 

Υιοθετώντας τον εκπληκτικό κινητήρα της CBR1000RR Fireblade του 2017 – που αποδίδει ισχύ151.7Ps/111.6kW και ροπή 104Nm - και κατασκευασμένη ως ένα δυνατό κοκτέιλ ισχυρών τετρακύλινδρων επιδόσεων και σπορ συμπεριφοράς, η CB1000 Hornet προσφέρει μία απολαυστική εμπειρία οδήγησης, τόσο σε αστικές όσο και σε επαρχιακές διαδρομές.

 

Το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης γκαζιού προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης (riding modes) με προκαθορισμένους συνδυασμούς ρυθμίσεων Power, Engine Brake, Wheelie Control και HSTC, και 2 επιλογές USER με δυνατότητα παραμετροποίησης από τον αναβάτη. Η οθόνη TFT 5 ιντσών κατασκευάζεται με τεχνολογία ‘optical bonding’. Προσφέρει διαισθητική λειτουργία, πρακτικότητα, ευκρίνεια ακόμα και σε συνθήκες έντονης ηλιοφάνειας και εύκολη συνδεσιμότητα smartphone, μέσω της εφαρμογής Honda RoadSyncαπό έναν διακόπτη στο αριστερό γκριπ.
 

Το επιθετικό στυλ αναδεικνύεται από τους διπλούς LED προβολείς. Το νέο πλαίσιο διπλής δοκού (twin-spar), εκτός από καλή συμπεριφορά, αποτελεί επίσης μέρος της όλης σχεδίασης, και υποστηρίζεται από ένα μαύρο πιρούνι SFF-BP 41χλστ. της Showa και πίσω αμορτισέρ επίσης της Showa για ρυθμιζόμενη, υψηλής ποιότητας οδική συμπεριφορά. Ακτινικά τοποθετημένες, τετραπίστονες δαγκάνες συνδυάζονται μπροστά με πλευστούς δίσκους 310mm, ενώ οι χυτές ζάντες που παραπέμπουν στην CBR1000RR-R εξοπλίζονται με ελαστικά 120/70-ZR17 και 180/55-ZR17 εμπρός/πίσω. 

Οι μεγάλες δυνατότητες απόδοσης, τα υψηλής ποιότητας χαρακτηριστικά, οι συμπαγείς διαστάσεις και το διαφορετικό, νέο στυλ την καθιστούν μια μοτοσυκλέτα που δύσκολα αγνοείται, ειδικά από κατόχους μιας μεσαίου κυβισμού γυμνής μοτοσυκλέτας που είναι αποφασισμένοι να αλλάξουν κατηγορία.

Θα διατίθεται στις εξής χρωματικές επιλογές:

· Grand Prix Red

· Mat Iridium Gray Metallic

· Pearl Glare White


 

3. Κύρια Χαρακτηριστικά

 

3.1 Κινητήρας

· Τετρακύλινδρος κινητήρας προερχόμενος από την CBR1000RR με Throttle By Wire

· Γραμμική απόκριση στις μεσαίες στροφές και ισχυρή επιτάχυνση στις υψηλές στροφές

· Σχέσεις μετάδοσης που στοχεύουν στην καταιγιστική επιτάχυνση, συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper)


 

Η καρδιά της μοτοσυκλέτας είναι αναμφισβήτητα μια Fireblade. Βασισμένος στην CBR1000RR του 2017, ο 1000cc, τετρακύλινδρος κινητήρας DOHC προσφέρει ικανοποιητικότατη ισχύ και ροπή, με τις μέγιστες τιμές να φτάνουν έως τα 151.7Ps/111.6kW στις 11,000σαλ. και 104Nm στις 9,000 σαλ.

Ο κινητήρας είναι ρυθμισμένος να προσφέρει υψηλή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, για άμεση απόκριση και ομαλή λειτουργία σε διαδρομές πόλης. Στον ανοικτό δρόμο, η μέγιστη ισχύς είναι απολαυστική, με μια συναρπαστική καμπύλη ισχύος μέχρι το κόκκινο.

Η εξέλιξη της έκδοσης αυτής του κινητήρα, απαίτησε προσοχή σε πολλές λεπτομέρειες ώστε να αλλάξει ο χαρακτήρας του και η καμπύλη απόδοσης. Η βύθιση των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής σε συνδυασμό με τον χρονισμό των εκκεντροφόρων επιλέχτηκαν προσεκτικά με στόχο την απόδοση σε μεγάλο εύρος στροφών. Οι βαλβίδες εισαγωγής είναι κατασκευασμένες από χάλυβα, ενώ τα ελαφριά χυτά έμβολα έχουν βελτιστοποιημένο σχήμα με στόχο την αντοχή και τη μακροζωία. Τα καλύμματα του κινητήρα ‘αγκαλιάζουν’ διακριτικά τον ισχυρό κινητήρα ενώ το καπάκι του συστήματος γεννήτριας ACG είναι αλουμινένιο, όπως και το κάρτερ.

Το κιβώτιο έχει επίσης προσαρμοστεί ιδανικά στην καρδιά από Fireblade. Οι σχέσεις 2η έως 5η έχουν επιλεχθεί με στόχο τη βέλτιστη επιτάχυνση, αξιοποιώντας στο μέγιστο την ισχύ του κινητήρα, ενώ η μακριά 6η προσφέρει άνεση στα ταξίδια. Ένας συμπλέκτης υποβοήθησης/ολίσθησης (assist/slipper) διαχειρίζεται τις τάσεις αναπήδησης του πίσω τροχού στο φρενάρισμα και στα απότομα κατεβάσματα σχέσεων.

Η διάμετρος και η διαδρομή βρίσκονται στα 76mm x 55.1mm αντίστοιχα, με τη συμπίεση στα 11.7:1. Μια πεταλούδα 44mm τροφοδοτεί με μίγμα αέρα/καυσίμου τους μεγάλης διαμέτρου αυλούς εισαγωγής και τους προσεκτικά σχεδιασμένους θαλάμους καύσης. Η εξάτμιση συνεισφέρει στην απόδοση ροπής στις μεσαίες στροφές, αλλά και το χαμηλό βάρος. Η σχεδίαση 4-2-1 συνοδεύεται από αισθητήρες προδιαγραφών OBD2 και ένα σιλανσιέ 7.1L.

Η δυνητική κατανάλωση φτάνει τα 16.9km/L και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου είναι 17 L.

 

3.2 Ηλεκτρονικά κινητήρα

 

· Τρία αρχικά προγράμματα οδήγησης (riding modes) και δύο επιλογές USER με παραμετροποίηση από τον αναβάτη

· Τρία επίπεδα ρύθμισης Ισχύος (Power) και Φρένου Κινητήρα (Engine Brake)

· Τέσσερα επίπεδα παρέμβασης Honda Selectable Torque Control και Wheelie Control

 

Με το Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού -Throttle By Wire (TBW), ο αναβάτης έχει τον μέγιστο έλεγχο του ισχυρού κινητήρα, μέσω 3 προγραμμάτων (riding modes) με προκαθορισμένους συνδυασμούς ρυθμίσεων Ισχύος (Power), Φρένου Κινητήρα (Engine Brake) και HSTC (Traction Control με ενσωματωμένο Wheelie Control), καθώς και δύο επιλογές User με δυνατότητα παραμετροποίησης από τον ίδιο τον αναβάτη σύμφωνα με τις επιθυμίες του. Η επιλογή γίνεται από το αριστερό γκριπ και την οθόνη TFT.

Υπάρχουν τρία επίπεδα Ισχύος Κινητήρα (P) και Φρένου Κινητήρα (EB), και 4 επίπεδα του Honda Selectable Torque Control (HSTC). Το HSTC μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί.

Το RAIN mode χρησιμοποιεί το χαμηλότερο επίπεδο ισχύος (P) για τη λιγότερο επιθετική απόδοση ισχύος, μέτριο φρένο κινητήρα(EB) και υψηλό HSTC. Στόχος είναι η χαμηλή απόδοση ισχύος και ροπή στις τρεις πρώτες σχέσεις.

Το STANDARD mode χρησιμοποιεί τη μεσαία ρύθμιση για Power, HSTC και EB. Η καμπύλη ισχύος στις δύο πρώτες σχέσεις είναι ελαφρώς πιο ομαλή συγκριτικά με το SPORT mode, με μειωμένη ροπή στα ελαφριά ανοίγματα του γκαζιού.

Το SPORT χρησιμοποιεί το υψηλότερο επίπεδο ισχύος (P) και τα χαμηλότερα επίπεδα φρένου κινητήρα (EB) και HSTC, ώστε να προσφέρει 100% απόδοση με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο, μέγιστη ισχύ και ροπή σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού και ελάχιστη παρέμβαση του HSTC.

Τα USER modes 1 και 2 επιτρέπουν στον αναβάτη να επιλέγει ο ίδιος τις ρυθμίσεις για κάθε παράμετρο και να τις αποθηκεύσει για μελλοντική χρήση.

 

3.3 Πλαίσιο

 

· Νέο ατσάλινο πλαίσιο διπλής δοκού (twin-spar) ευνοεί την κατανομή βάρους στον εμπρός τροχό και, λόγω στρεπτικής ακαμψίας, βελτιώνει την οδηγική συμπεριφορά

· Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP 41χλστ., πίσω αμορτισέρ της Showa με μοχλικό Pro-Link 

· Τετραπίστονες, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες μπροστά και πλευστοί δίσκοι

· Ελαστικά 120/70-ZR17 και 180/55-ZR17, μπροστά/πίσω

 

Το νέο ατσάλινο πλαίσιο είναι μονοκόμματο διπλής δοκού (twin-spar), ειδικά σχεδιασμένο για άριστη συνεργασία με τον κινητήρα, ενώ το μικρό του πλάτος στο πίσω και κάτω τμήμα του συνεισφέρει στην κομψή σιλουέτα που χαρακτηρίζει τη νέα Hornet. Η στρεπτική ακαμψία είναι κατά 70% αυξημένη συγκριτικά με την CB1000R του 2024, για καλύτερες εισόδους στις στροφές και ευελιξία στις εναλλαγές κλίσεων. Οι πίσω ελαστικές βάσεις του κινητήρα συνεργάζονται άριστα με τις ειδικά σχεδιασμένες εμπρός βάσεις για ελαχιστοποίηση των κραδασμών και μεγιστοποίηση της οδηγικής αίσθησης.

Η γωνία κάστερ και το ίχνος του τροχού είναι στα 25° και 98mm αντίστοιχα, και το μεταξόνιο είναι 1,455mm. Για μειωμένη ροπή αδράνειας και κατά συνέπεια περισσότερη ευελιξία και ελαφριά αίσθηση, η κατανομή βάρους ευνοεί τον εμπρός τροχό. Στα πλαίσια της νέας σχεδίασης, ο κινητήρας έχει κλίση προς τα εμπρός. Το πίσω αμορτισέρ και η μπαταρία έχουν επίσης τοποθετηθεί πιο μπροστά για αυξημένη ευελιξία, ενώ το φιλτροκούτι τοποθετείται πάνω από την κυλινδροκεφαλή και όχι πίσω από αυτή. Η κατανομή βάρους ευνοεί τον εμπρός τροχό με αναλογία 51.2%/48.8%. Το βάρος, με όλα τα υγρά, είναι 211kg.

Η θέση οδήγησης είναι καθαρά τύπου streetfighter. Με μία σέλα ύψους 809mm, τιμόνι ψηλά και προς τα πίσω τοποθετημένο και σπορ μαρσπιέ, δημιουργείται ένα τρίγωνο με σχετικά όρθια θέση του κορμού του αναβάτη.

Το πιρούνι Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) 41χλστ. της Showa ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και τις αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς. Το πίσω αμορτισέρ μονού σωλήνα της Showa με ξεχωριστό δοχείο πίεσης εδράζεται σε μοχλικό Pro-Link και ρυθμίζεται μηχανικά ως προς την προ-φόρτιση, συμπίεση και επαναφορά. Ένα χυτό αλουμινένιο ψαλίδι – μήκους 619.1mm – προσφέρει προσεκτικά σχεδιασμένη ακαμψία για βέλτιστη πρόσφυση και αίσθηση.

Μια ειδική αντλία φρένου ελέγχει τις δύο ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin που συνδυάζονται με πλευστούς δίσκους 310mm. Ο πίσω δίσκος των 240mm ελέγχεται από μονοπίστονη δαγκάνα της Nissin.

Οι ζάντες 5 μπράτσων σε διάταξη Υ - εμπνευσμένες από την CBR1000RR-R Fireblade - είναι χυτές από ελαφρύ αλουμίνιο. Τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 120/70-ZR17 μπροστά και 180/55-ZR17 πίσω.


 

3.4 Στυλ & Εξοπλισμός

 

· Διπλοί προβολείς LED αναδεικνύουν το γυμνό στυλ, κλασικό ρεζερβουάρ φιλοσοφίας Hornet

· Οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone μέσω Honda RoadSync 

· Ενσωματωμένο σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) της Honda

 

Σχεδιασμένη στην Ιαπωνία, η ανατρεπτική εμφάνιση της νέας CB1000 Hornet χαρακτηρίζεται από δύο λέξεις: ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ και ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ, σύμφωνα με την Honda και εμείς να προσθέσουμε σίγουρα ενδιαφέρουσα και επιτέλους με συνάφεια στις Ευεωπαϊκές προτιμήσεις. Συνδυάζοντας έναν αισθησιακό δυναμισμό με άριστη αναλογία μαζών, η σχεδιαστική ομάδα πίσω από το λιτό στυλ της μεγάλης Hornet είχε ως στόχο να εκφράσει την επιθετικότητα χωρίς υπερβολές.

Με χαρακτηριστικά στοιχεία όπως οι συμπαγείς και ισχυροί διπλοί προβολείς LED (όλα τα φώτα τεχνολογίας LED), το κλασσικό ρεζερβουάρ φιλοσοφίας Hornet – που παραπέμπει σε φτερά αναδιπλωμένα προς τα εμπρός, το φαρδύ εμπρός τμήμα λεπταίνει απότομα προς τα πίσω και τη μινιμαλιστική σέλα, διαμορφώνεται η κλασσική σιλουέτα μιας Hornet. Το διακριτικό μαύρο πλαίσιο - που αποτελεί επίσης σχεδιαστικό στοιχείο της μοτοσυκλέτας – αναδεικνύει τις γραμμές, όπως και το τύπου χωροδικτυώματος (trellis) υποπλαίσιο. Ο κινητήρας, οι τροχοί και το ψαλίδι είναι επίσης μαύρα. Το ατσάλινο τιμόνι μεταβλητής διατομής είναι ομοίως νέας σχεδίασης. 

Μία έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία ‘optical bonding’. Πρόκειται για μία διαδικασία έγχυσης ρητίνης μεταξύ του εξωτερικού γυάλινου καλύμματος και της οθόνης TFT, χάρη στην οποία μειώνεται η αντανάκλαση και η οθόνη παραμένει ευανάγνωστη ακόμα και σε συνθήκες έντονης ηλιοφάνειας. Η απεικόνιση περιεχομένου μπορεί να διαμορφωθεί σύμφωνα με 3 θέματα (Bar’, ‘Circle’ και ‘Simple’) και η συνδεσιμότητα smartphone επιτυγχάνεται μέσω της εφαρμογής Honda RoadSync.

Το Honda RoadSync – μαζί με το νέο, εύχρηστο, φωτιζόμενο διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων τύπου joystick στο αριστερό γκριπ -  επιτρέπει την εύκολη διαχείριση της υπηρεσίας πλοήγησης στην οθόνη. Επίσης προσφέρει στον αναβάτη τη δυνατότητα (μέσω ενός ακουστικού Bluetooth ενσωματωμένου στο κράνος) να διαχειρίζεται τηλεφωνικές κλήσεις και την αγαπημένη του μουσική. Το μόνο που χρειάζεται είναι να κατεβάσει την εφαρμογή Honda RoadSync (δωρεάν) από το Play Store ή το App Store και να συνδέσει τη μοτοσυκλέτα του.

Τα πίσω φλας διαθέτουν λειτουργία Emergency Stop Signal (ESS). Σε ένα απότομο φρενάρισμα, τα αλάρμ αναβοσβήνουν για να προειδοποιήσουν άλλους οδηγούς ότι ένα φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης είναι σε εξέλιξη.
 

4. Αξεσουάρ

 

Η Honda διαθέτει μία γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ για την CB1000 Hornet, σε πακέτα ή μεμονωμένα:

 

Style Pack 

Έχει σχεδιαστεί για να αναδείξει περαιτέρω το συνολικό στυλ της Hornet. Η Σέλα Αναβάτη από Alcantara προσδίδει μία αίσθηση πολυτέλειας μαζί με μία Τάπα Πλήρωσης Λαδιού, Βάση Τιμονιού, Γρίλια Ψυγείου και Μαρσπιέ Αναβάτη. Οι Λωρίδες Τροχών είναι η τελική πινελιά.

 

Sport Pack 

Αναβαθμίζει την σπορ αίσθηση με ένα Quickshifter, Κοντή Ζελατίνα Οργάνων, Ποδιά Κινητήρα και Κάλυμμα Πίσω Σέλας. Ένα Προστατευτικό Ρεζερβουάρ είναι ιδιαίτερα πρακτικό.

 

Comfort Pack 

Ευχάριστη οδήγηση σε χαμηλές θερμοκρασίες με Θερμαινόμενα Γκριπ, ευελιξία και άνεση στις μεταφορές με Τσάντα Ρεζερβουάρ και Τσάντα Πίσω Σέλας. 

 

Όλα τα αξεσουάρ διατίθενται και μεμονωμένα.

Βρεθήκαμε στην παρουσίαση του νέου μοντέλου στο τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου 

5. Τεχνικές Προδιαγραφές

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος

Υγρόψυκτος 4-χρονος εν σειρά DOHC τετρακύλινδρος

Κυβισμός

1000cc

Διάμετρος & Διαδρομή

76mm x 55.1mm

Σχέση συμπίεσης

11.7:1

Μέγιστη ισχύς

151.7Ps / 111.6kW στις 11,000 σαλ.

Μέγιστη ροπή

104Nm τις 9,000 σαλ.

Χωρητικότητα σε λιπαντικό

Upper 3.5L, Lower 3.0L

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

Ψεκασμός

Ηλεκτρονικός PGM-FI 

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

17.0L (συμπερ. ρεζέρβας)

Κατανάλωση καυσίμου 

5.9L/100km / 16.9km/L (WMTC mode)

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Χωρητικότητα μπαταρίας

12V 6.3AH

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Τύπος συμπλέκτη

Υγρός, πολύδισκος, υποβοήθησης/ολίσθησης (Assisted slipper)

Τύπος κιβωτίου

6τάχυτο

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος

Ατσάλινο, διπλής δοκού

ΠΛΑΙΣΙΟ

Διαστάσεις (Μ´Π´Υ)

2.140mm x 790mm x 1.085mm 

Μεταξόνιο

1,455mm

Γωνία Κάστερ

25°

Ίχνος Τροχού

98mm

Ύψος Σέλας

809mm

Απόσταση από το έδαφος

135mm

Βάρος (πλήρης υγρών)

211kg

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός

Ανεστραμμένο πιρούνι  SFF-BP της Showa 41χλστ.

Πίσω

Μονού σωλήνα με μοχλικό Prolink με ρύθμιση προ-φόρτισης επτά σταδίων, αλουμινένιο, κοίλο ψαλίδι

ΤΡΟΧΟΙ

Εμπρός

Πολλαπλών μπράτσων από χυτό αλουμίνιο

Πίσω

Πολλαπλών μπράτσων από χυτό αλουμίνιο

Διάσταση Ζάντας Εμπρός

17M/C X MT3.50

Διάσταση Ζάντας Πίσω

17M/C X MT5.50

Ελαστικό Εμπρός

120/70-ZR17M/C

Ελαστικό Πίσω

180/55-ZR17M/C

ΦΡΕΝΑ

ABS

2κάναλο

Εμπρός

Δύο δίσκοι 310mm x 4mm με τετραπίστονες, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Nissin 

Πίσω

Δίσκος 240mm x 5mm με μονοπίστονη δαγκάνα

ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚTΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Όργανα

Έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 5” με προσαρμοζόμενη διάταξη, περιλαμβάνει ταχύμετρο, στροφόμετρο, ρολόι, ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου, ένδειξη ανεβάσματος

Προβολέας

LED

Πίσω φως

LED

Συνδεσιμότητα

Honda RoadSync

Σύστημα προστασίας

HISS (Honda Intelligent Security System)

Πρόσθετα χαρακτηριστικά

ESS


Σε επόμενο άρθρο οι οδηγικές εντυπώσεις από τη νέα Honda Hornet 1000


 

Επόμενο άρθρο »

Νέες Triumph TF 250-E & TF 450-E

« Προηγούμενο άρθρο

Οδηγούμε την Yamaha R9 στην πίστα της Σεβίλλης

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα