• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Ισπανικό GP (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli - Τα ελαστικά στο MotoGP του Κατάρ
Ίδιες επιλογές με τον αγώνα του 2024 συν ένα νέο πίσω ελαστικό 
Νέα 09/04/2025 - 10:35

Η Pirelli επιστρέφει στους αγώνες στο Κατάρ, στο Lusail International Circuit που, πρίν ένα χρόνο και κάτι, φιλοξένησε το ντεμπούτο της ιταλικής εταιρείας ελαστικών στις κατηγορίες Moto2™ και Moto3™ του MotoGP. 

Για αυτό τον αγώνα η Pirelli θα έχει διαθέσιμη την κατανομή που επιλέχθηκε στον αγώνα του 2024 και αποτελείται από τις στάνταρ συνθέσεις με μόνη εξαίρεση το σκληρό πίσω ελαστικό ανάπτυξης C1096 για την κατηγορία Moto3™. 

Δεδομένου ότι στη Moto3™ οι αναβάτες θα έχουν τρεις επιλογές για πίσω, ο μέγιστος αριθμός πίσω ελαστικών που, βάσει κανονισμού, μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Σαββατοκύριακο αυξάνεται επίσης κατά ένα, πηγαίνοντας από 9 σε 10 ελαστικά, ενώ ο αριθμός των μπροστινών ελαστικών παραμένει αμετάβλητος στα 8 ελαστικά.

Στους αγώνες που διεξήχθησαν σε αυτήν την πίστα το 2024, οι περισσότεροι αναβάτες χρησιμοποίησαν τις μεσαίες  γόμες και για τους δύο τροχούς.

Στη Moto2™ το SC1 ήταν το πιο φορεμένο ελαστικό, αλλά όλοι οι αναβάτες στο βάθρο είχαν επιλέξει το πίσω SC0 ενώ στη Moto3™ το ελαστικό αναφοράς ήταν το SC2. 

Το Lusail, στην πραγματικότητα, είναι μια πίστα που είναι κατά μέσο όρο δύσκολη για τα ελαστικά, ειδικά από την άποψη των ποσοστών φθοράς, που είναι υψηλότερα από άλλες πίστες.

Η πίστα Lusail είναι καλή πίστα για εξέλιξη. 

Στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές την Παρασκευή, υπάρχει συνήθως πολλή άμμος στην επιφάνεια που μεταφέρεται από τον άνεμο, γεγονός που εντείνει τη φθορά των ελαστικών. Στη συνέχεια, καθώς η πίστα μαζεύει καουτσούκ, η κατάσταση βελτιώνεται και η πρόσφυση αυξάνεται. 

Οι θερμοκρασίες είναι επίσης μια άλλος ένας σημαντικός παράγοντας, λόγω της σημαντικής διακύμανσης της θερμοκρασίας, που μπορεί να κυμαίνεται κατά πολλούς βαθμούς μεταξύ των πρώτων δοκιμών στην αρχή της ημέρας και εκείνων στο τέλος της ημέρας.

Giorgio Barbier _ Διευθυντής αγώνων μοτοσικλετών - Επιστρέφουμε στο Lusail, την πίστα του ντεμπούτου μας σε Moto2™ και Moto3™

"Πέρυσι το Κατάρ ήταν το ντεμπούτο μας Grand Prix στο Moto2™ και στο Moto3™ επειδή ήταν ο πρώτος γύρος στο ημερολόγιο. Όντας ο πρώτος αγώνας GP με την Pirelli, οι αναβάτες και οι ομάδες έπρεπε να τον αντιμετωπίσουν χωρίς ακριβή στοιχεία αναφοράς και με μοτοσυκλέτες στημένες να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό με τα ελαστικά του προηγούμενου προμηθευτή. Φέτος, ωστόσο, φτάνουμε στο Lusail με μια ολόκληρη σεζόν και άλλους τρεις αγώνες GP, τώρα οι Ομάδες και οι αναβάτες που γνωρίζουν πολύ καλύτερα τα ελαστικά μας. Επίσης τώρα τα πλαίσια και οι μοτοσυκλέτες είναι βελτιστοποιημένα για να λειτουργούν καλύτερα με τα ελαστικά μας σε σχέση με το . Η μόνη διαφορά είναι οι ζάντες εμπρός που τώρα είναι 3,5 ιντσών στη Moto2™. Διατηρώντας την κατανομή αμετάβλητη, θα είμαστε σε θέση να εκτιμήσουμε πιο εύκολα τις βελτιώσεις που αναμένουμε να επιτύχουμε σε σύγκριση με την περασμένη σεζόν, ώστε να δείξουμε τις πραγματικές δυνατότητες των ελαστικών μας και σε αυτήν την πίστα, η οποία, πρέπει να θυμόμαστε, εξακολουθεί να είναι αρκετά απαιτητική πίστα για τα ελαστικά, ειδικά όσον αφορά τη φθορά. Έτσι το καλό στήσιμο μιας μοτοσυκλέτας θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά και να επιτρέψει στις ομάδες να εκμεταλλευθούν τις δυνατότητες των πιο μαλακών συνθέσεων."

Επόμενο άρθρο »

«Έφυγε» ο αγαπημένος μας εκδότης Κώστας Καββαθάς

« Προηγούμενο άρθρο

Τα ελαστικά της MICHELIN απέδειξαν την ευελιξία τους

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
O MARC MARQUEZ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ 2020;
  • ΟΧΙ, ΣΤΗΝ ΧΕΡΕΘ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΗΣ 3ης ΣΤΡΟΦΗΣ
  • ΝΑΙ, ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ