• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Ισπανικό GP (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα CFMoto 750SR-R με αεροδυναμική σχεδίαση πίσω τροχού
Νέα Αγοράς 09/04/2025 - 12:44

Η CFMoto 750SR-R είναι μια σπορ μοτοσυκλέτα που θα αποκτήσει το προαιρετικό κάλυμμα τροχού για βελτίωση της αεροδυναμικής και της ψύξης του πίσω φρένου.

Η τεράστια επιτυχία της κατηγορίας World Supersport, η οποία επιτρέπει σε μια ευρεία ποικιλία μοτοσυκλετών διαφορετικών κυβισμών και διαμορφώσεων να ανταγωνίζονται σε ισότιμους όρους χάρη σε μια σειρά από κανονισμούς εξομάλυνσης των διαφορών στις επιδόσεις, έχει ήδη προκαλέσει μια αύξηση νέων σπορ μοτοσυκλετών, όπως η Yamaha R9, που αντικαθιστούν τον μικρό αριθμό των σπορ μοτοσυκλετών των 600 κ.εκ. Με την επικείμενη 750SR-R, η CFMoto θα αποκτήσει μια αξιόπιστη μοτοσυκλέτα για να εισέλθει στον ανταγωνισμό και ενώ δεν έχει ακόμη επίσημα λανσαριστεί, έχει προκύψει μια δεύτερη έκδοση της μοτοσυκλέτας σε νέα έγγραφα έγκρισης τύπου που έχουν κατατεθεί στην Κίνα.

Η μοτοσυκλέτα αυτή πιθανώς θα ονομάζεται 750SS στις ΗΠΑ για να ταιριάζει με τη υπόλοιπη σειρά σπορ μοτοσυκλετών της CFMoto, αλλά θα φέρει το όνομα 750SR-R σε άλλες αγορές. Τον Δεκέμβριο που μας πέρασε εγκρίθηκε αρχικά στην Κίνα. Θα καλύψει το κενό στην γκάμα της CFMoto μεταξύ της τρικύλινδρης 675SR-R και της προγραμματισμένης V-4 superbike της εταιρείας, η οποία βρίσκεται ήδη σε δοκιμές και αποκαλύφθηκε με το πρωτότυπο "Master of Speed" πέρυσι. Η νέα έκδοση της μοτοσυκλέτας δίνει μεγαλύτερη έμφαση στις αγωνιστικές δυνατότητές της, αποκτώντας ένα αεροδυναμικό κάλυμμα στη δεξιά πλευρά του πίσω τροχού, που είναι εκτεθειμένη λόγω του μονόμπρατσου ψαλιδιού της μοτοσυκλέτας. Η τελευταία έγκριση τύπου στην Κίνα δείχνει το κάλυμμα τροχού ως προαιρετικό αξεσουάρ, ενώ αποκαλύπτει και μια νέα εικόνα της 750SS σε μαύρο-ασημί χρωματισμό για να συμπληρώσει την εκδοχή άσπρου-ασημί που εμφανίστηκε στο αρχικό έγγραφο έγκρισης.

Το κάλυμμα του πίσω τροχού, που εμφανίζεται σε μια μικρογραφία στη νέα φωτογραφία, δεν είναι απλώς αισθητικό στοιχείο, καθώς έχει αποτελέσει αντικείμενο πρόσφατης αίτησης για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από την CFMoto, η οποία τονίζει το αεροδυναμικό όφελος που θα προσφέρει. Η ευρεσιτεχνία αναφέρει ότι το κάλυμμα τροχού μειώνει τους στροβιλισμούς του αέρα γύρω από τον πίσω τροχό, ενώ ταυτόχρονα παρέχει καλή διάχυση θερμότητας για το πίσω φρένο, μειώνοντας την αντίσταση, βελτιώνοντας την οικονομία και προσφέροντας μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Το μεγαλύτερο μέρος της ευρεσιτεχνίας αφιερώνεται στις λεπτομέρειες της δομής του καλύμματος τροχού και στο σύστημα τοποθέτησής του.

Μηχανικά, η μοτοσυκλέτα είναι η ίδια με την έκδοση που εμφανίστηκε στα έγγραφα έγκρισης της περασμένης χρονιάς, διαθέτοντας έναν τετράχρονο κινητήρα 749 κ.εκ. με διάμετρο εμβόλων 72.0mm και διαδρομή 46.0mm. Αυτή είναι η ίδια διάμετρος και διαδρομή με πολλές κλασικές τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες 750 κ.εκ., όπως οι εκδόσεις των Suzuki GSX-R750 και Yamaha YZF750R, ενώ η διάμετρος είναι επίσης κοινή με την CFMoto 675SR-R, κάτι που υποδηλώνει ότι οι μοτοσυκλέτες θα μπορούσαν να μοιράζονται εξαρτήματα όπως έμβολα και βαλβίδες. Αυτό σημαίνει επίσης ότι μπορεί να υπάρξει μια μεγαλύτερη έκδοση με μεγαλύτερη διαδρομή και χωρητικότητα γύρω από τα 900 κ.εκ., απλώς υιοθετώντας τη μεγαλύτερη διαδρομή των 55.2mm της 675SR-R.

Τα έγγραφα έγκρισης αναφέρουν ότι η μέγιστη ισχύς της μοτοσυκλέτας είναι 110 ίπποι, μία τιμή που ξεπερνιέται εύκολα από πολλές προηγούμενες τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες των 750 κ.εκ. της Ιαπωνίας, αλλά που φέρνει τη μοτοσυκλέτα κοντά σε αρκετούς διεκδικητές της κατηγορίας Next-Gen World Supersport, όπως η Yamaha R9 και ο κινεζικός ανταγωνιστής QJMotor SRK 800 RR, μια άλλη τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα. Το βάρος της είναι 213 κιλά, ενώ οι εικόνες επιβεβαιώνουν ότι η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί φρένα Brembo με τέσσερα έμβολα και αεραγωγούς ψύξης. Αναπόφευκτα, ένα σετ σημαντικών αεροδυναμικών βοηθημάτων ολοκληρώνει το αεροδυναμικό πακέτο εμπνευσμένο από τους αγώνες.

Το πλαίσιο είναι τύπου χωροδικτυώματος από χάλυβα, όπως σε πολλές μικρότερης χωρητικότητας σπορ μοτοσυκλέτες της CFMoto, ενώ το μονόμπρατσο ψαλίδι είναι επίσης σε συμφωνία με μερικά από τα πιο εξωτικά μοντέλα μικρής χωρητικότητας κινητήρα της εταιρείας.

Αναμένεται να γίνει επίσημη αποκάλυψη της μοτοσυκλέτας στην Κίνα, αν και πιθανώς θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι τις μεγάλες Ευρωπαϊκές εκθέσεις μοτοσυκλέτας στο τέλος του χρόνου πριν αποκαλυφθούν οι πλήρεις λεπτομέρειες και τα σχέδια της εταιρίας για τις εκδόσεις στην Ευρώπη.

 

Επόμενο άρθρο »

Ducati και Lamborghini ξανά μαζί με τη νέα Panigale V4 Lamborghini

« Προηγούμενο άρθρο

ZONTES ICELAND TOUR 2025

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARC MARQUEZ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ 2020;
  • ΟΧΙ, ΣΤΗΝ ΧΕΡΕΘ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΗΣ 3ης ΣΤΡΟΦΗΣ
  • ΝΑΙ, ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ