• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
11ος Αγώνας - Γερμανικό GP (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οδηγούμε την QJMOTOR SRT550S
Tην προσιτή Adventure των 5,195€
Τεστ-Μοντέλα 07/07/2025 - 22:32

 


 

Του Δημήτρη Διατσίδη

Φωτογραφία: Βασίλης Κωστάκος, Studio B42

 

Η QJMOTOR κάνει αισθητή την παρουσία της στην κατηγορία των μεσαίων adventure μοτοσυκλετών με την SRT550S – μια πρόταση που υπόσχεται πολλά σε επίπεδο εξοπλισμού, επιδόσεων και δυνατοτήτων, σε εξαιρετική τιμή. Πρόκειται για μια αυθεντική on/off με πραγματικό ταξιδιωτικό χαρακτήρα, ετοιμοπόλεμη για καθημερινή χρήση αλλά και για μακρινές αποδράσεις εκτός δρόμου.

H σύγχρονη εμφάνιση στην περίπτωσή μας ενισχύεται από τα πρόσθετα σίδερα ασφαλείας μπροστά και την έτοιμη για να μεταφέρει τις βαλίτσες μας, δομή πίσω. Η διπλή απόληξη του σιγαστήρα της εξάτμισης υπογραμμίζει την ύπαρξη του δικύλινδρου κινητήρα, ενώ ο γενικότερος εξοπλισμός μπορεί να χαρακτηριστεί πλήρης για τη μεσαία κατηγορία.

Η τεχνική δομή της SRT550S είναι επίσης εντυπωσιακή για την κατηγορία της. Εξοπλίζεται με τετράχρονο, υγρόψυκτο κινητήρα 554cc, δύο κυλίνδρων και οκτώ βαλβίδων (DOHC), που αποδίδει 48 ίππους στις 6,500 σ.α.λ. και 53 Nm ροπής στις 5,500 σ.α.λ., προσφέροντας δύναμη και ελαστικότητα στις μεσαίες στροφές. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού (EFI), ενώ το κιβώτιο 6 σχέσεων συμβάλλει στην ευχάριστη και ακριβή οδήγηση τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και σε πιο τεχνικές διαδρομές.



Το πλαίσιο – με τον κινητήρα δομικό στοιχείο που προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία - υποστηρίζεται από πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi 41mm μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω, επίσης ρυθμιζόμενο. Το φρενάρισμα είναι αποτελεσματικό χάρη στους δύο δίσκους 320mm μπροστά και έναν δίσκο 260mm πίσω, αμφότεροι με ABS. Οι τροχοί 19'' εμπρός και 17'' πίσω, εξοπλισμένοι με ελαστικά MAXXIS MaxxVenture, εξασφαλίζουν σταθερότητα στην άσφαλτο και αξιοπρεπή δυνατότητα εκτός δρόμου.

 

Από την πρώτη στιγμή στη σέλα της SRT550S, γίνεται σαφές ότι έχουμε να κάνουμε με μια στιβαρή, καλοστημένη μοτοσυκλέτα. Η θέση οδήγησης είναι όρθια και φυσική, με το φαρδύ τιμόνι να προσφέρει άριστο έλεγχο, ενώ η προστασία από τον αέρα κρίνεται επαρκής. Στην άσφαλτο, η μοτοσυκλέτα στέκεται αξιοπρεπώς, με καλό κράτημα και σταθερότητα, ενώ οι αναρτήσεις Marzocchi απορροφούν αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Εκτός δρόμου, η SRT550S δείχνει τον adventure χαρακτήρα της, χάρη στους τροχούς 19'' εμπρός και 17'' πίσω και τα καλά ελαστικά διπλής χρήσης Maxxis MaxxVenture. Το κιβώτιο είναι ακριβές, ο κινητήρας γεμάτος ροπή από χαμηλά, ενώ η κατανάλωση παραμένει λογική ακόμα και σε απαιτητικές συνθήκες. Το βάρος της, αν και στα 217 κιλά πλήρης υγρών (και με τα κάγκελα και τις σχάρες), είναι σωστά κατανεμημένο και δεν κουράζει. Εδώ να πούμε ότι ο εξοπλισμός με τις σχάρες, τα κάγκελα και το κεντρικό σταντ προσθέτει ουσία στον ταξιδιωτικό χαρακτήρα, καθιστώντας της έτοιμη για τις αποδράσεις μας.

Η QJMOTOR SRT550S λοιπόν αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση για τον αναβάτη που ζητά πολυχρηστικότητα, πλούσιο εξοπλισμό και adventure εμφάνιση χωρίς να τινάξει τον προϋπολογισμό του, αφού θα χρειαστεί να αποχωριστεί μόλις 5,195 €. Με δυνατότητες που ξεπερνούν τις προσδοκίες για την κατηγορία και με premium στοιχεία όπως οι αναρτήσεις Marzocchi, η SRT550S δείχνει ξεκάθαρα πως η QJMOTOR ήρθε για να μείνει στην κατηγορία των μεσαίων adventure.


 

Κύρια στοιχεία της μοτοσυκλέτας:

Προβολείς Full-Led με DRL
Περιμετρικά Προστατευτικά Κάγκελα
Χούφτες με Μπάρες Αλουμινίου
Προστατευτική Ποδιά Κινητήρα
Κεντρικό – Πλαϊνό Σταντ
19″ – 17″ Τροχοί
Tubeless Ελαστικά
Traction Control
✓ TFT 7” Έγχρωμη Οθόνη
Αισθητήρες Πίεσης/Θερμοκρασίας Ελαστ.
Θερμαινόμενη Σέλα
Θερμαινόμενα Γκριπ
Bluetooth και Wi-Fi Συνδεσιμότητα
USB Θύρα Φόρτισης
✓ Marzocchi Πλήρως Ρυθμιζόμενο USD Πιρούνι 41mm
Ρυθμιζόμενο Πίσω Αμορτισέρ
Πλαίσιο Χωροδικτύωμα
Αφαιρούμενο Υποπλαίσιο
Τιμόνι Μεταβλητής Διατομής
Ρυθμιζόμενες Μανέτες
Μαρσπιέ Off-Road

Τεχνικά Χαρακτηριστικά QJMOTOR SRT550S

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 554cc

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ

2 / 8 (DOHC)

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

EFI

ΚΙΒΩΤΙΟ

6 Ταχυτήτων

ΕΚΚΙΝΗΣΗ

Μίζα

ΙΣΧΥΣ

48ps / 6.500rpm

ΡΟΠΗ

53 Nm / 5.500rpm

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

3.8L / 100km (WMTC3)

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

20.5 L

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)

2200 x 900 x 1380

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ

1500mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

830mm

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)

217 kg (Συμπεριλαμβάνονται κάγκελα, σχάρες και κεντρικό σταντ)

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ

2 Δίσκοι 320mm + ABS

ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ

Δίσκος 260mm + ABS

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ)

Ρυθμιζόμενο Πιρούνι USD Marzocchi (41mm)

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Ρυθμιζόμενο Μονό Αμορτισέρ

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

110/80-19 MAXXIS MaxxVenture

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

150/70-17 MAXXIS MaxxVenture

 


 

« Προηγούμενο άρθρο

Νέες Modern Classic Suzuki GSX-8T and GSX-8TT

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα