• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli με νέο πίσω ελαστικό για τη νέα άσφαλτο στην Aragón
Στον αγώνα του WorldSBK
Νέα 24/09/2024 - 00:38

Για τους αναβάτες του WorldSBK, θα υπάρχουν δύο εκδόσεις του SC0, το στάνταρ και το εξέλιξης D0640, τα οποία συμπληρώνουν το SCX που επιλέχθηκε για τις κατατακτήριες  και τον αγώνα Superpole στην Aragón.

Κατευθείαν από τον γύρο της Ιταλίας που μόλις ολοκληρώθηκε στην Κρεμόνα, οι αναβάτες της Pirelli και του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike της FIM επιστρέφουν στην Ισπανία για τον γύρο της Αραγονίας, που θα διεξαχθεί αυτό το Σαββατοκύριακο στην πίστα της Motorland Aragón.

Η πίστα ανανεώθηκε πρόσφατα και η νέα άσφαλτος έχει διαφορετικά επίπεδα πρόσφυσης και κατάστασης επιφάνειας σε σύγκριση με πρίν.

Η Pirelli αποφάσισε να διαφοροποιήσει τη μαλακή επιλογή για το πίσω ελαστικό, παρουσιάζοντας δύο παραλλαγές του SC0 ως προαιρετική: τη στάνταρ λύση και τη λύση ανάπτυξης D0640, η οποία διαθέτει μια σύνθεση με συνολικά καλύτερες επιδόσεις από τη στάνταρ έκδοση.

Στο μπροστινό μέρος, το στάνταρ SC1 θα συνοδεύεται επίσης από την έκδοση ανάπτυξης προδιαγραφών D0715, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στο Magny-Cours και διαθέτει μια καινοτόμο δομή με στόχο τη βελτίωση της σταθερότητας της οικογένειας SC1.

Η άλλη σημαντική αλλαγή αφορά την επιλογή για τις κατατακτήριες και τον αγώνα Superpole, που στην Aragón θα είναι το supersoft SCX αντί για το extra soft SCQ που έχουν διαθέσιμο οι αναβάτες σε πίστες με λιγότερο “άγρια” άσφαλτο.

Στην κατηγορία Superbike με ένα νέο πίσω μαλακό

"Έχουμε αγώνες WorldSBK στην Aragón εδώ και αρκετά χρόνια, επομένως, είναι μια πίστα που γνωρίζουμε καλά. Πριν από λίγους μήνες, ωστόσο στρώθηκε με νέα άσφαλτο και αυτό άλλαξε τα δεδομένα που είχαμε. Είχαμε ήδη το ευκαιρία να οδηγήσουμε στη νέα άσφαλτο, στις δοκιμές και τους αγώνες Moto2 και Moto3 που διεξήχθησαν στα τέλη Αυγούστου και είδαμε ότι προσφέρει καλή πρόσφυση αλλά είναι και πιο άγρια από ό,τι στο παρελθόν. Για αυτό αποφασίσαμε να προσφέρουμε στις ομάδες μια γκάμα επιλογών με γόμες που είναι, κατά μέσο όρο, πιο σκληρές από ό,τι στους προηγούμενους αγώνες, με την υιοθέτηση του SCX αντί του SCQ για τις κατατακτήριες και τον αγώνα Superpole και δύο επιλογές SC0 ως πιο ήπιες επιλογές για το πίσω μέρος σε αγώνες μεγάλης διάρκειας Η οικογένεια μαλακών SC0 έδινε πάντα εξαιρετική εμπιστοσύνη στους αναβάτες και είναι μια δοκιμασμένη εναλλακτική λύση για το SCX στις πιο επιθετικές πίστες, γι' αυτό θα προσφέρουμε τόσο τη στάνταρ έκδοση όσο και την έκδοση προδιαγραφών D0640 στη WorldSBK, η οποία χάρη σε μια νέα σύνθεση πρέπει να προσφέρει περαιτέρω βελτιώσεις. Σε κάθε περίπτωση, είναι αναμενόμενο οι συνθήκες της πίστας να βελτιώνονται σταδιακά καθώς εξελίσσονται οι συνεδρίες, η εμπιστοσύνη των οδηγών θα αυξάνεται σταδιακά και όλοι θα μπορούν να βρουν την πιο καλή σύνθεση ανάμεσα στις διαθέσιμες. Τέλος, θα προτείνουμε επίσης το ανάπτυξης SC1 για εμπρός στην προδιαγραφή D0715 που έχουμε διαθέσει και στο Magny-Cours, για να δώσουμε στις ομάδες την ευκαιρία να το δοκιμάσουν ξανά, λαμβάνοντας υπόψη ότι στη Γαλλία και την Κρεμόνα, λόγω των καιρικών συνθηκών και των αγώνων, δεν υπήρχαν πολλές ευκαιρίες."

  · Απαιτητική κατανομή: Για το μπροστινό μέρος, οι αναβάτες του WorldSBK θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο μεσαίες επιλογές, το στάνταρ SC1 διαθέσιμο σε 8 μονάδες και τις προδιαγραφές ανάπτυξης D0715 σε 8 μονάδες. Η τρίτη εναλλακτική είναι η στάνταρ SC2 σε 6 κομμάτια. Για πίσω θα υπάρχουν 8 μονάδες και των δύο επιλογών, της στάνταρ SCO και της εξέλιξης D0640, οι οποίες μπορούν να επιλεγούν ως εναλλακτική του στάνταρ SC1, σε ποσότητες 5 μονάδων ανά αναβάτη. Για Superpole και Superpole Race, οι αναβάτες θα μπορούν να υπολογίζουν σε 4 κομμάτια SCX. Σε περίπτωση βροχής, κάθε αναβάτης θα έχει 3 μονάδες ελαστικών Intermediate και 8 ελαστικά SCR1, τόσο για εμπρός όσο και για πίσω. Στο WorldSSP, κάθε αναβάτης θα έχει 7 μονάδες SC1 και 6 μονάδες SC2 διαθέσιμες για μπροστά, οι οποίες μπορούν να συνδυαστούν με SC0 ή SC1 πίσω, σε ποσότητες 7 και 6 μονάδων αντίστοιχα. Όλες οι συνθέσεις αυτής της κατηγορίας είναι στάνταρ.

  · Τεχνική πίστα: Η πίστα MotorLand Aragón έχει μήκος λίγο λιγότερο από 5.100 μέτρα, έχει συνολικά 18 στροφές και είναι αρκετά τεχνική. Το πρώτο μέρος της πίστας είναι μια ροή στροφών όπου πρωταγωνιστούν η σταθερότητα και η ακρίβεια του μπροστινού μέρους. Η μεγαλύτερη δυσκολία, καθώς και η θεαματικότητα, αντιπροσωπεύεται από την "sacacorchos" (τιρμπουσόν): μια κατηφορική πλαγιά που συχνά είναι το σκηνικό των θεαματικών διαφορετικών γραμμών. Η έξοδος από την «sacacorchos» οδηγεί στις πολύ γρήγορες αριστερές στροφές 10 και 11, οι οποίες καταπονούν το πίσω ελαστικό, απαιτώντας μεγάλες επιδόσεις επιτάχυνσης υπό κλίση. Τέλος, η στροφή 16 είναι το μόνο πραγματικό σημείο πέδησης στην πίστα, που απαιτεί την βοήθεια του μπροστινού ελαστικού κατά το φρενάρισμα.

Επόμενο άρθρο »

Η Pirelli αποκαλύπτει την κατανομή ελαστικών για το MotoGP της Ινδονησίας

« Προηγούμενο άρθρο

Βάθρο στην Σλοβακία για τον Κωνσταντίνο Μαυρόπουλο 

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ