• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
2ος Αγώνας - GP Αργεντινής (Thermas Del Rio Hondo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli στο πλευρό των ομάδων και των αναβατών της Moto2™ και Moto3™
Αγώνες 13/03/2025 - 10:28

Η Pirelli θα αγωνιστεί για πρώτη φορά στην ιστορία της στην Αργεντινή, στην πίστα του Autódromo de Termas de Río Hondo. Μετά την απουσία από το ημερολόγιο το 2020-21 λόγω της πανδημίας COVID-19 και επίσης πέρυσι, το Autódromo de Termas de Río Hondo θα φιλοξενήσει για 9η φορά το Grand Prix της Αργεντινής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Για την Pirelli, η οποία έγινε προμηθευτής των κατηγοριών Moto2™ και Moto3™ το 2024, αυτό θα είναι το ντεμπούτο της στην πίστα που βρίσκεται στην επαρχία Σαντιάγο ντελ Εστέρο.

Χωρίς προηγούμενα δεδομένα, η Pirelli αποφάσισε να διαθέσει στους αναβάτες και των δύο κατηγοριών τη βασική ποσότητα ελαστικών που παρέχει μόνο για τις στάνταρ γόμες, δηλαδή ελαστικά που μπορούν να αγοραστούν κανονικά στην αγορά. Για κάθε επιλογή slick, κάθε αναβάτης θα έχει στη διάθεσή του 8 ελαστικά, μια ποσότητα που θα επιτρέπει, εάν το επιθυμεί, να χρησιμοποιήσει τη γόμα που έχει προσδιοριστεί ως προτιμώμενη τόσο μπροστά όσο και πίσω καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Η πίστα έχει αρκετά τραχιά επιφάνεια της ασφάλτου, οπότε είναι γνωστό ότι είναι αρκετά επιθετική για τα ελαστικά, αλλά ταυτόχρονα προσφέρει χαμηλά επίπεδα πρόσφυσης. Επιπλέον, αυτή την εποχή του χρόνου, στην περιοχή όπου βρίσκεται η πίστα, οι θερμοκρασίες αέρα και άρα και οι θερμοκρασίες του οδοστρώματος μπορούν να είναι αρκετά υψηλές, εντείνοντας τα χαρακτηριστικά της πίστας που είναι ήδη σκληρά για τα ελαστικά. Μια νέα πίστα για την Pirelli, με πολλές άγνωστες παραμέτρους.

«Η Pirelli δεν έχει αγωνιστεί ποτέ στην Termas de Río Hondo, ούτε με τις ομάδες και τους αναβάτες των Moto2™ και Moto3™ ούτε με άλλες διοργανώσεις, οπότε πρόκειται για ένα απόλυτο ντεμπούτο για εμάς. Σε τέτοιες περιπτώσεις, με την απουσία ακριβών δεδομένων η επιλογή της κατανομής των ελαστικών βασίζεται στις πληροφορίες που συλλέγονται συζητώντας με αυτούς που, μεταξύ άλλων, έχουν αγωνιστεί εδώ, καθώς και φυσικά στην εμπειρία μας και στη γνώση των ελαστικών μας και της συμπεριφοράς τους σε συνθήκες παρόμοιες με αυτές που έχει η πίστα της Αργεντινής. Γνωρίζουμε ότι η πίστα είναι από τις πιο απαιτητικές για τα ελαστικά στο ημερολόγιο, αλλά ταυτόχρονα, πίστες που ήταν ιδιαίτερα δύσκολες για τα ελαστικά πέρυσι δεν ήταν τόσο δύσκολες για εμάς. Φυσικά, υπάρχουν πολλοί άγνωστοι παραμέτροι, δεν ξέρουμε, για παράδειγμα, σε ποιες συνθήκες θα βρίσκεται η πίστα δύο χρόνια μετά τον τελευταίο Αγώνα και ποιες θερμοκρασίες μπορεί να βρούμε. Αν είναι πολύ υψηλές, μπορεί να κάνουν την πίστα ακόμη πιο ολισθηρή, επιδεινώνοντας τα ήδη χαμηλά επίπεδα πρόσφυσης. Λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά τα στοιχεία, αποφασίσαμε να αντιμετωπίσουμε αυτή την πίστα με τις στάνταρ γόμες, τις ίδιες που πέρυσι μας έδωσαν εξαιρετικά αποτελέσματα και μεγάλη ευχέρεια σε πολύ διαφορετικές πίστες και σε ποικίλες συνθήκες».

 

« Προηγούμενο άρθρο

Η WRS ενώνεται με τις εργοστασιακές ομάδες Ducati και KTM στο MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARC MARQUEZ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2025;
  • ΝΑΙ, ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΥΟ ΠΙΣΤΕΣ ΣΕ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΚΑΙ ΗΠΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΙΣΤΕΣ
  • ΟΧΙ, Ο PECCO BAGNAIA ΘΑ ΤΟΥ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΣΕΡΙ