• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - GP ΗΠΑ (Circuit Of The Americas)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα Moto Guzzi V7: επιστροφή του θρυλικού μοντέλου Sport
Νέα Αγοράς 28/03/2025 - 13:46

Πλησιάζοντας στην εξηκοστή επέτειο της - το πρώτο μοντέλο κυκλοφόρησε το 1967 - η Moto Guzzi V7 παραμένει η πιο καθαρή ενσάρκωση του DNA της Moto Guzzi: μια αυθεντική μοτοσυκλέτα γεμάτη χαρακτήρα. Αυτό το ιταλικό αριστούργημα συνεχίζει να εξελίσσεται, παραμένοντας πιστό στην κληρονομιά του.

Από την αναγέννησή της το 2008, η Moto Guzzi V7 έχει ακολουθήσει μια συνεπή εξελικτική πορεία, κερδίζοντας όλο και περισσότερη εκτίμηση από ένα ευρύ και ποικιλόμορφο κοινό. Μετά από μια σημαντική αναβάθμιση το 2021 με τον κινητήρα 850cc, η σειρά Moto Guzzi V7 του 2025 προσφέρει αξιοσημείωτες βελτιώσεις στο στιλ και την τεχνολογία και υποδέχεται ξανά ένα θρυλικό όνομα. Μαζί με τις γνωστές V7 Stone και V7 Special, η νέα Moto Guzzi V7 Sport κάνει το ντεμπούτο της ως η πιο τεχνολογικά εξελιγμένη V7 μέχρι σήμερα.

Ο εμβληματικός κινητήρας V-twin που είναι τοποθετημένος διαμήκης, είναι αερόψυκτος και μεταφέρει την κίνηση στον πίσω τροχό με άξονα μετάδοσης - μια μοναδική διάταξη σε παγκόσμιο επίπεδο -  ενώ υποστηρίζει τις νέες κανονιστικές απαιτήσεις Euro 5+ και έχει υποστεί σημαντικές βελτιώσεις, όπως η υιοθέτηση του Ride-by-Wire με πολλαπλές χαρτογραφήσεις. Αυτή η καινοτομία επιτρέπει πιο ακριβή, εξατομικευμένη απόδοση ισχύος και περιλαμβάνει το Cruise Control ως στάνταρ. Η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 4%, αλλά πάνω από όλα, η καμπύλη ροπής είναι πιο δυνατή και ομαλή, προσφέροντας άμεσα αισθητά οφέλη σε όλες τις συνθήκες.

Η νέα Moto Guzzi V7 Sport συνδυάζει εμβληματικό στιλ με σύγχρονη τεχνολογική καινοτομία. Ως η πιο δυναμική και εξελιγμένη V7 που έχει παραχθεί, διαθέτει νέες αναρτήσεις, διπλούς μπροστινούς δίσκους, ειδική λειτουργία οδήγησης Sport και μια πλατφόρμα αδρανειακής παρακολούθησης για βελτιωμένο έλεγχο πρόσφυσης καθώς και Cornering ABS.

Ένα μοναδικό στυλ, τελειοποιημένο σε κάθε λεπτομέρεια

Η στιλιστική ισορροπία της V7 είναι ένα αριστούργημα που συνδυάζει την κληρονομιά της Moto Guzzi με τη σύγχρονη τεχνολογία μοτοσυκλετών, εμπλουτισμένο με λεπτομέρειες που τονίζουν τις καθαρές, ουσιαστικές γραμμές και ενισχύουν την αίσθηση της υψηλής ποιότητας κατασκευής.

Η δεξαμενή καυσίμου 21 λίτρων, η μεγαλύτερη στην κατηγορία της, παρουσιάζει τις κυλινδροκεφαλές του γλυπτού” V-twin των 90°. Οι νέες σχεδιάσεις των πλαϊνών πάνελ, η κοντύτερη πίσω αεροτομή και η πιο επιθετική διάταξη της εξάτμισης προσδίδουν στη V7 μια πιο κομψή, δυναμική εμφάνιση. Η προσοχή στη λεπτομέρεια εκτείνεται σε χαρακτηριστικά όπως το νέο, εργονομικά σχεδιασμένο κλειδί με το στιλιζαρισμένο λογότυπο του αετού.

Ενώ η V7 Special παραμένει πιστή στο πνεύμα του αρχικού μοντέλου με μια κομψή εμφάνιση γεμάτη χρώμιο, τώρα περιλαμβάνει ένα πλήρες σύστημα φωτισμού LED αντικαθιστώντας τον αναλογικό πίνακα οργάνων και τον προβολέα αλογόνου και διαθέτει ένα DRL που διαμορφώνει το σχήμα του αετού της Moto Guzzi, καθώς και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που εμφανίστηκε προηγουμένως στην V7 Stone.

Η νέα, βολική μονάδα διακόπτη περιλαμβάνει τον νέο πίνακα οργάνων LCD με στρογγυλή εμφάνιση, που είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα, με ανανεωμένα γραφικά και πρόσθετα χαρακτηριστικά, όπως η επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης και η ρύθμιση ταχύτητας μέσω του Cruise Control. Η V7 Sport περιλαμβάνει επίσης δείκτη στάθμης καυσίμου.

Έτσι, κάθε έκδοση μιλά την ίδια γλωσσά σχεδίασης ενώ διατηρεί τη μοναδική της προσωπικότητα. Αυτό είναι εμφανές στην νέα V7 Sport, η οποία ξεχωρίζει για τα πολλά ειδικά χαρακτηριστικά και τα φινιρίσματα, όπως οι νέοι τροχοί ελαφρού κράματος, οι αλουμινένιες βάσεις προβολέων, οι καθρέφτες στα άκρα του τιμονιού, η επάνω βάση του τιμονιού, τα αλουμινένια στοιχεία στα πλαϊνά πάνελ και η σέλα με κόκκινη ραφή.

Ο πιο ισχυρός και αποδοτικός κινητήρας στην ιστορία της V7

Υπάρχουν πολλοί δικύλινδροι κινητήρες στον κόσμο, αλλά μόνο ένας διαμήκης V-twin: ο δικύλινδρος κινητήρας Moto Guzzi, που δημιουργήθηκε το 1967 από το όραμα του μηχανικού Giulio Cesare Carcano. Η μοναδική διάταξη των κυλίνδρων τον καθιστά αναπόσπαστο μέρος του σχεδιασμού της μοτοσυκλέτας, σαν ένα αυθεντικό έργο σύγχρονης τέχνης.

Η αρχιτεκτονική παραμένει εμβληματική: ένας διαμήκης V-twin 90°, αερόψυκτος, με ωστήρια για το άνοιγμα των δύο βαλβίδων ανά κύλινδρο, μια περήφανη παράδοση στο Mandello. Ο κυβισμός είναι 853 cc, και η αναλογία διαμέτρου και διαδρομής είναι 84 x 77 mm.

Έχοντας συμμόρφωση με τις νέες προδιαγραφές Euro 5+, ο πιο ισχυρός και αποδοτικός κινητήρας στην ιστορία του μοντέλου βρίσκεται στην καρδιά της νέας σειράς V7. Η μέγιστη ισχύς έχει αυξηθεί κατά 4%, από 65 ίππους στις 6,800 στροφές σε 67.3 hp στις 6,900 στροφές. Το πιο σημαντικό είναι ότι η ροπή αυξήθηκε από 73 Nm στις 5,000 στροφές σε 79 Nm στις 4,400 στροφές, με το 95% της ροπής να είναι διαθέσιμο στις 3,500 στροφές. Αυτό μεταφράζεται σε πολύ πιο ευέλικτη απόδοση, ιδιαίτερα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενισχύοντας την άνεση και την ευχαρίστηση της οδήγησης για καθημερινή μετακίνηση και προσφέροντας συγκίνηση για πιο δυναμική οδήγηση.

Ο έλεγχος του κινητήρα εγκαινιάζει το Ride-by-Wire με πολλαπλές χαρτογραφήσεις και έναν ενιαίο σώμα γκαζιού 52 mm, αντικαθιστώντας την παραδοσιακή ντίζα γκαζιού. Αυτό το σύστημα επιτρέπει ακριβή άνοιγμα του γκαζιού, βελτιστοποιώντας τη συνολική απόδοση και την κατανάλωση καυσίμου, ενώ το Ride-by-Wire επιτρέπει εύκολη ηλεκτρονική διαχείριση παραμέτρων - όπως το MGCT (έλεγχος πρόσφυσης Moto Guzzi) και η απόκριση του γκαζιού - μέσω των λειτουργιών οδήγησης. Οι λειτουργίες ROAD και RAIN είναι διαθέσιμες σε όλα τα μοντέλα, ενώ η λειτουργία SPORT έχει αναπτυχθεί ειδικά για την V7 Sport.

Η υιοθέτηση του Ride-by-Wire έχει επίσης επιτρέψει τη χρήση πιο επιθετικών προφίλ ανοίγματος βαλβίδων, ενισχύοντας την απόδοση. Άλλες βελτιώσεις περιλαμβάνουν αύξηση 27% στον όγκο του φίλτρου αέρα και βελτιωμένη ψύξη των πιστονιών μέσω ενός ενισχυμένου συστήματος εκτόξευσης λαδιού που συμβάλλει στην υψηλή αξιοπιστία του κινητήρα, ακόμη και με τις αυξημένες επιδόσεις του. Το σύστημα εξάτμισης έχει επίσης βελτιωθεί για πιο ομαλή παράδοση ροπής, με τρίτο αισθητήρα λάμδα για να πληροί τις νέες απαιτήσεις Euro 5+.

Άλλα εξαιρετικά χαρακτηριστικά του κινητήρα, όπως το σύστημα βαλβίδων με ωστήρια και τα ελαφριά πιστόνια, παραμένουν αμετάβλητα. Ο μικρός κινητήρας Moto Guzzi είναι επίσης αποδοτικός σε καύσιμο, με ελάχιστα εξαρτήματα που καταναλώνουν ισχύ και χωρίς αντλία ψύξης ή μακριές αλυσίδες ή ιμάντες χρονισμού.

Ο ξηρός συμπλέκτης περιλαμβάνει έναν ενισχυμένο δίσκο κάτω από το πλατό του συμπλέκτη. Το σύστημα συγχρονισμού τριών αυλακώσεων μειώνει τον θόρυβο εμπλοκής του δίσκου στη μετάδοση της ροπής, ειδικά στην πρώτη ταχύτητα.

Ηλεκτρονικά συστήματα για εύκολη, διασκεδαστική και ασφαλή οδήγηση

Η νέα Moto Guzzi V7 προσφέρει ακόμη πιο πολλά ηλεκτρονικά χαρακτηριστικά για να ενισχύσει την εμπειρία του αναβάτη στην καθημερινή χρήση, στις περιοδικές εκδρομές και στη δυναμική οδήγηση. Το σύστημα Ride-by-Wire προσφέρει το πλεονέκτημα των Λειτουργιών Οδήγησης, σχεδιασμένων να κάνουν την εμπειρία οδήγησης πιο εύκολη και ασφαλέστερη.

Κάθε λειτουργία οδήγησης περιλαμβάνει ειδικές ρυθμίσεις για το MGCT (Μοτο Guzzi Traction Control, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί) και τις προσαρμοσμένες αποκρίσεις του γκαζιού. Το ABS είναι ένα σύστημα της Continental δύο καναλιών, ενεργό μόνιμα και στους δύο τροχούς.

Ο αναβάτης επιλέγει τη λειτουργία οδήγησης που προτιμά, γνωρίζοντας ότι η Moto Guzzi έχει ρυθμίσει κάθε λειτουργία με τις βέλτιστες ηλεκτρονικές ρυθμίσεις.

Η νέα σειρά Moto Guzzi V7 του 2025 προσφέρει μια συναρπαστική εξέλιξη του εμβληματικού μοντέλου με αρκετές σημαντικές αναβαθμίσεις, κυρίως σε τεχνολογία, απόδοση και σχεδίαση. Ακολουθεί μια ανάλυση των βασικών χαρακτηριστικών:

Λειτουργίες Οδήγησης:

  • V7 Stone και V7 Special:
    • Λειτουργία ROAD: Βελτιστοποιημένη για ομαλή, άνετη οδήγηση, προσφέροντας μέτριο έλεγχο πρόσφυσης (MGCT) και μια σταδιακή απόκριση γκαζιού.
    • Λειτουργία RAIN: Ιδανική για ολισθηρές συνθήκες, με μέγιστο έλεγχο πρόσφυσης και πιο ήπια απόκριση γκαζιού για μέγιστη ασφάλεια σε βρεγμένες επιφάνειες.
  • V7 Sport:
    • Το μοντέλο αυτό αναβαθμίζει την τεχνολογία με την εισαγωγή μιας αδρανειακής πλατφόρμας έξι αξόνων. Αυτό το σύστημα χρησιμοποιεί επιταχυνσιόμετρα και γυροσκόπια για να ανιχνεύσει τη θέση της μοτοσυκλέτας σε σχέση με το δρόμο και προσαρμόζει τη συμπεριφορά της.
    • Λειτουργία SPORT: Σχεδιασμένη ειδικά για την V7 Sport, αυτή η λειτουργία προσφέρει ελάχιστη παρέμβαση από τον έλεγχο πρόσφυσης και μια πιο δυναμική απόκριση γκαζιού για να ενισχύσει τις συναρπαστικές βόλτες σε στεγνό άσφαλτο.
    • Επίσης, το V7 Sport εισάγει το Cornering ABS και το Cornering Traction Control, που προσαρμόζουν την ισχύ πέδησης και την απόδοση του κινητήρα με βάση τη γωνία κλίσης για πιο ασφαλή και πιο αποδοτική εμπειρία.
    • Cruise Control: Διατίθεται ως στάνταρ σε όλα τα μοντέλα V7, επιτρέποντας στον αναβάτη να ορίσει και να διατηρήσει σταθερή ταχύτητα με ευκολία.

Πλαίσιο σχεδιασμένο για βέλτιστη συμπεριφορά στην οδήγηση

  • Η V7 Sport εισάγει αρκετές βελτιώσεις για μια πιο σπορ οδήγηση:
    • 41 mm USD πιρούνι: Ένα ρυθμιζόμενο πιρούνι που βελτιώνει την αίσθηση του μπροστινού μέρους, δίνοντας στην V7 Sport πιο δυναμική εμπειρία οδήγησης.
    • Σύστημα Φρεναρίσματος: Διπλοί δίσκοι 320 mm με Brembo μονοκόμματες 4-πίστονες δαγκάνες μπροστά, συνδυασμένα με μία πιο ευαίσθητη αντλία για εξαιρετική απόδοση πέδησης.
    • Ελαφριές Αλουμινένιες Ζάντες: Οι ζάντες στην V7 Sport είναι 1.8 κιλά πιο ελαφριές από αυτές της V7 Stone, ενισχύοντας την ευκολία χειρισμών.
  • V7 Stone και V7 Special:
    • Και τα δύο μοντέλα διατηρούν το παραδοσιακό 40 mm τηλεσκοπικό πιρούνι και έναν μοναδικό δίσκο φρένου μπροστά με 4-πίστονη Brembo δαγκάνα.
    • Αυτές οι εκδόσεις επικεντρώνονται περισσότερο στην άνεση και την αξιοπιστία για καθημερινή χρήση, με την V7 Special να προσφέρει περισσότερες χρωμιωμένες λεπτομέρειες και κλασική εμφάνιση.

Εκδόσεις και Χρώματα:

  • V7 Stone:
    • Η πιο μινιμαλιστική έκδοση χωρίς χρώμιο, με χρώματα Nero Ruvido (Ματ Μαύρο) και Blu Profondo (Βαθύ Μπλε).
  • V7 Special:
    • Ενσαρκώνει την κλασική κομψότητα με χρωμιωμένες λεπτομέρειες και δύο χρώματα: Nero Smeraldo (Ευκρινές Μαύρο) και Bianco 1969 (Εορταστικό Λευκό του 1969).
  • V7 Sport:
    • Η πιο σπορ έκδοση με χαρακτηριστικά όπως USD πιρούνι και δυναμικούς διπλούς δίσκους φρένων. Διατίθεται σε δύο χρώματα: Verde Legnano (κλασική απόχρωση από την πρώτη V7 Sport) και Grigio Lario (μπεζ γκρι).

Αξεσουάρ Moto Guzzi:

Η Moto Guzzi προσφέρει μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ για εξατομίκευση της V7:

  • Μαλακές και Θερμοδιαμορφωμένες βαλίτσες: Εργονομικά και στυλάτα αξεσουάρ για αποθήκευση, διατηρώντας την αισθητική της μοτοσυκλέτας.
  • Tank Bag και Οπίσθια Τσάντα: Η πρακτική τσάντα 10 λίτρων για τα απαραίτητα και η οπίσθια τσάντα που επεκτείνεται από 7,5 σε 10 λίτρα.
  • Σέλα: Νέα σέλα με ραφές και παραδοσιακή σχεδίαση για επιπλέον άνεση και κομψότητα.
  • Θερμαινόμενα Γκριπ: Ρυθμιζόμενα σε τρία επίπεδα έντασης για άνεση σε ψυχρότερες καιρικές συνθήκες.
  • Σύστημα Παρακολούθησης Πίεσης Ελαστικών (TPMS): Διαθέσιμο μόνο στην V7 Sport, αυτό το σύστημα ειδοποιεί τον αναβάτη αν η πίεση των ελαστικών πέσει κάτω από τα βέλτιστα επίπεδα.

Αξεσουάρ Ρουχισμού Moto Guzzi:

Η Moto Guzzi έχει επεκτείνει επίσης τη σειρά ένδυσης:

  • MG Contrail Line: Περιλαμβάνει κομψά και λειτουργικά αξεσουάρ όπως, MG Contrail Helmet, Leather Jacket, Leather Gloves και Denim Pants.
  • MG Groundspeed Line: Εστιάζει σε μια πιο σπορ αισθητική, προσφέροντας ενδύματα όπως το Sport Air-Tex Jacket και Air Gloves, ιδανικά για δυναμική οδήγηση.

Η νέα σειρά V7 προσφέρει κάτι για κάθε αναβάτη, είτε ψάχνει για ένα κομψό και κλασικό μοντέλο cruiser (V7 Special), μια μοντέρνα και μινιμαλιστική μοτοσυκλέτα (V7 Stone), είτε για ένα σπορ όχημα με προηγμένα χαρακτηριστικά (V7 Sport). Η V7 συνεχίζει να συνδυάζει την κλασική κληρονομιά της Moto Guzzi με σύγχρονη τεχνολογία, προσφέροντας μια εξελιγμένη εμπειρία οδήγησης σε όλα τα μοντέλα της.

 

Επόμενο άρθρο »

Η σημασία της αποκατάστασης στους αγώνες μοτοσυκλέτας

« Προηγούμενο άρθρο

Road Safety Forum 2025

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα