• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - GP Qatar (Lusail Circuit)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Honda δημιουργεί νέα ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά περιορισμένα.
Νέα Αγοράς 01/04/2025 - 11:28

Η WH8000D, ή με το πιο σύντομο και χαρακτηριστικό όνομα "E-VO", είναι άλλη μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση. Προορίζεται να μπει στην παραγωγή σύντομα.

Ενώ οι νέοι κατασκευαστές επενδύουν πλήρως στις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, μεγαλύτερες μάρκες όπως η Honda, η Yamaha και η Ducati ακολουθούν μια πιο μετρημένη προσέγγιση. Δεν είναι ότι είναι αντίθετες με τα ηλεκτρικά οχήματα, αντίθετα, προσεγγίζουν την αγορά προσεκτικά, διασφαλίζοντας ότι δεν θα προχωρήσουν πιο γρήγορα από τη ζήτηση και θα υποστούν την ίδια μοίρα με αρκετές νεοσύστατες επιχειρήσεις που επεκτάθηκαν πολύ γρήγορα και κατέρρευσαν εξίσου γρήγορα.

Γι’ αυτό βλέπουμε προσεκτικά, αλλά συνειδητά βήματα από αυτούς τους γίγαντες της βιομηχανίας, αντί για μια ολοκληρωτική ηλεκτρική επανάσταση.

Η Honda προχωρά αργά προς την ηλεκτροκίνηση, επικεντρώνοντας την προσοχή της σε πρακτικές λύσεις, αντί να στραφεί στις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες υψηλών επιδόσεων. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Mobile Power Pack e:, ένα σύστημα ανταλλασσόμενων μπαταριών που προορίζεται για σκούτερ και ελαφρές μοτοσυκλέτες. Το EM1 e:, που λανσαρίστηκε το 2023, είναι ένα τέτοιο παράδειγμα, προορισμένο για αναβάτες που αναζητούν ευκολία και άνεση στη χρήση μέσα στην πόλη.

Στη συνέχεια, υπήρχαν τα concepts που παρουσίασε η Honda στην EICMA. Η τελευταία ένδειξη ότι η Honda παίρνει στα σοβαρά τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες έρχεται από τη σύμπραξή της στην Κίνα, την Wuyang-Honda. Η εταιρεία πρόσφατα έλαβε έγκριση τύπου για ένα νέο μοντέλο που ονομάζεται WH8000D, με σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που υποδεικνύουν ότι θα πουληθεί με την ονομασία "E-VO".

Όπως ανέφερε πρώτος ο Ben Purvis του Cycle World, η WH8000D είναι μια ενδιαφέρουσα απόκλιση από τις προηγούμενες ηλεκτρικές προσφορές της Honda. Σε αντίθεση με το EM1 e: και άλλα ηλεκτρικά σκούτερ, πρόκειται για μια κανονική μοτοσυκλέτα, όχι απλά ένα μεγαλύτερο σκούτερ με μεγαλύτερο ηλεκτροκινητήρα. Η WH8000D φαίνεται να είναι μια διασκεδαστική μοτοσυκλέτα πόλης με κάποιες σπορ αρετές. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει κινητήρα 8 kW (περίπου 11 ίπποι), που μπορεί να μην είναι μεγάλη, αλλά αυτή είναι η συνεχής ισχύς. Η μέγιστη ισχύς μπορεί να είναι σημαντικά μεγαλύτερη. Με βάση τους αριθμούς των τεχνικών χαρακτηριστικών, μπορεί να αποδίδει παρόμοια με μια μοτοσυκλέτα 150cc με κινητήρα βενζίνης, πράγμα που σημαίνει ότι είναι αρκετά γρήγορη για αστική οδήγηση και ίσως για λίγη ταχύτητα σε δρόμο με κλειστές στροφές.

Ένα από τα μεγαλύτερα ερωτήματα που περιστρέφονται γύρω από αυτή τη μοτοσυκλέτα είναι αν θα χρησιμοποιεί το ανταλλακτικό Mobile Power Pack e: της Honda. Η Honda έχει ήδη επενδύσει σημαντικά στην υποδομή ανταλλαγής μπαταριών σε χώρες όπως η Ιαπωνία, η Ινδονησία και η Ταϊλάνδη. Χρησιμοποιεί το Power Pack e: για να τροφοδοτήσει τα πάντα, από ελαφριά σκούτερ μέχρι κατασκευαστικό εξοπλισμό και ακόμη και τουριστικά σκάφη. Επομένως, η επέκταση αυτού του οικοσυστήματος σε μια μοτοσυκλέτα όπως η E-VO φαίνεται να έχει νόημα.

Παρόλα αυτά, οι λεπτομέρειες για τη διάταξη της μπαταρίας της E-VO παραμένουν ασαφείς. Αν η Honda παραμείνει στην υπάρχουσα τεχνολογία της, θα μπορούσε να κάνει την E-VO μια από τις πιο πρακτικές ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες στην αγορά, επιτρέποντας στους αναβάτες να αλλάζουν γρήγορα την εξαντλημένη μπαταρία αντί να περιμένουν ώρες για φόρτιση. Αυτό θα μπορούσε να είναι μια αλλαγή παιχνιδιού για τους αναβάτες πόλης που χρειάζονται ένα αξιόπιστο, χωρίς ταλαιπωρία, ηλεκτρικό όχημα για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.

Ενώ η Honda μπορεί να μην βιάζεται να μπει στον κόσμο των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, φαίνεται να θέτει τα θεμέλια για μια στρατηγική ένταξη των ηλεκτρικών δίτροχων μακροπρόθεσμα. Το E-VO, αν καταλήξει να είναι ένα Διεθνές μοντέλο, θα μπορούσε να είναι ένα κλειδί σε αυτό το σχέδιο.

Για την ώρα, θα πρέπει να περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις, αλλά αυτό είναι ένα υποσχόμενο βήμα προς μια πιο ποικιλόμορφη ηλεκτρική γκάμα από την Honda. Μπορεί να μην είναι η απόλυτη ηλεκτρική σπορ μοτοσυκλέτα που ονειρευόμαστε, αλλά είναι μία στιλάτη και πρακτική μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση. Οι σπορ ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες άλλωστε, έχουν να ανταγωνιστούν τις υπάρχουσες οι οποίες είναι ήδη πολύ εξελιγμένες. Είναι δύσκολο να μπορέσουν να φτάσουν στις αυξημένες επιδόσεις μαζί με μεγάλη αυτονομία. Η E-VO θα μπορούσε να αποτελέσει μια ελκυστική επιλογή για τους αναβάτες που κινούνται στην πόλη και που θέλουν να κάνουν τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση χωρίς να αναζητούν υψηλές επιδόσεις και μεγάλες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο.

 

Επόμενο άρθρο »

H Yamaha εξαγόρασε τμήμα της γερμανικής Brose

« Προηγούμενο άρθρο

H Ducati Panigale V4 τιμήθηκε με το βραβείο σχεδιασμού iF

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα