• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
14ος Αγώνας - Emilia Romagna GP (Misano)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli στην Κρεμόνα για το ντεμπούτο της στο WorldSBK
Με δυο ελαστικά εξέλιξης
Νέα 17/09/2024 - 10:59

Καθώς η ιταλική πίστα γιορτάζει το ντεμπούτο της με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μοτοσυκλετών παραγωγής  WorldSBK, οι εξελιγμένες συνθέσεις για την κατηγορία Superbike που έχουν ήδη δει δράση στο Magny-Cours επιστρέφουν στη σκηνή

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike FIM φτάνει για πρώτη φορά στην ιστορία του στην πίστα της Κρεμόνα (Cremona) για να αγωνιστεί στον Ιταλικό γύρο που θα διεξαχθεί αυτό το Σαββατοκύριακο . 

Η πίστα της Κρεμόνα γίνεται έτσι η έβδομη ιταλική πίστα που φιλοξενεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSBK.

Για την κατηγορία Superbike, η Pirelli αποφάσισε να διατηρήσει στην κατανομή τα ελαστικά ανάπτυξης για το στεγνό που έκαναν το ντεμπούτο τους στον τελευταίο γύρο στο Magny-Cours, στη Γαλλία.

Το μπροστινό SC1, στην προδιαγραφή D0715, που διαφέρει από την στάνταρ έκδοση όσον αφορά τη δομή, και το πίσω SCX, στην προδιαγραφή D0820, το οποίο έχει νέα σύνθεση σε σύγκριση με το στάνταρ ελαστικό.

 

Μια πίστα που ξέρουμε αλλά στην οποία δεν έχουμε αγωνιστεί ποτέ με Superbikes

«Ο γύρος της Κρεμόνα είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για πρόσθετη συλλογή δεδομένων σχετικά με τα δυο ελαστικά ανάπτυξης που παρουσιάστηκαν στο Magny-Cours, το μπροστινό SC1 στην προδιαγραφή D0715 και το πίσω SCX στην προδιαγραφή D0820, εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ότι οι αναβάτες έχουν πρόσφατη εμπειρία της αίσθησης που είχε στη Γαλλία μπορούν να συγκρίνουν τη συμπεριφορά του στη διαφορετική πίστα Η Κρεμόνα είναι στην πραγματικότητα μια πίστα που γνωρίζουμε καλά, επειδή βρίσκεται μια ώρα με το αυτοκίνητο από την έδρα μας στο Μιλάνο, αλλά δεν έχουμε αγωνιστεί ποτέ εκεί με τα Superbike του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Η πίστα στο πλαίσιο της προετοιμασίας για αυτή τη σημαντική διοργάνωση, έχει ήδη υποστεί σημαντικές βελτιώσεις και στις δύο δοκιμές που έγιναν, στα μέσα Μαΐου και στα μέσα Ιουνίου, διαπιστώσαμε ότι η πίστα, όπως συμβαίνει συχνά σε αυτές τις περιπτώσεις, χρειάζεται ακόμα λίγο “στρώσιμο” για να φτάσει στο βέλτιστο επίπεδο πρόσφυσης. Αυτό σημαίνει ότι στις πρώτες συνεδρίες περιμένουμε έντονη φθορά και στη συνέχεια θα βελτιωθεί μέσα στο Σαββατοκύριακο, καθώς η πίστα θα καθαρίζει και θα έχει καλύτερη πρόσφυση».

 

- Ελαστικά ανάπτυξης SC1 και SCX: Για τους αγώνες της Κρεμόνας, η Pirelli προσφέρει ξανά την κατανομή των δύο επιλογών ανάπτυξης που παρουσιάστηκαν στον γύρο Magny-Cours, δηλαδή του μπροστινού SC1 στην προδιαγραφή D0715 και του πίσω SCX στην προδιαγραφή D0820, και τα δύο σε ποσότητες 8 ελαστικών για κάθε τύπο. Για το μπροστινό μέρος, θα διατίθενται επίσης 8 μονάδες του στάνταρ SC1 και 6 του SC2, ενώ για το πίσω μέρος θα υπάρχουν 8 μονάδες στάνταρ SCX και 4 μονάδες SC0 και SCQ, οι οποίες προορίζονται για τις κατατακτήριες και τον αγώνα Superpole . Σε περίπτωση βροχής, οι αναβάτες θα έχουν 3 μονάδες ελαστικών Intermediate και 8 ελαστικά SCR1, τόσο για εμπρός όσο και για πίσω.

- Κατανομή WorldSSP: Όλες οι λύσεις που επιλέχθηκαν για αυτήν την κατηγορία αντιπροσωπεύονται από στάνταρ  ελαστικά. Στο μπροστινό μέρος, κάθε αναβάτης θα έχει διαθέσιμες 7 μονάδες SC1 και 6 SC2, ενώ για πίσω θα υπάρχουν 7 μονάδες SCX και 6 SC0.

- Εξέλιξη φθοράς και πίστας: Τους τελευταίους μήνες, η πίστα έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές, με ορισμένες αναθεωρημένες στροφές και την αύξηση του συνολικού μήκους στα σημερινά 3.768 μέτρα. Από το τέλος αυτών των εργασιών, δεν έχουν πραγματοποιηθεί πολλά γεγονότα μηχανοκίνητου αθλητισμού στην πίστα, επομένως η επιφάνεια δεν έχει μαζέψει αρκετό λάστιχο «καουτσούκ» ακόμα. Αυτό σημαίνει ότι η πατίνα από καουτσούκ που ενσωματώνεται στον κόκκο της ασφάλτου με το πέρασμα των μοτοσυκλετών και των αυτοκινήτων και που συμβάλλει στην αύξηση της πρόσφυσης δεν έχει ακόμη σχηματιστεί. Με την έντονη δραστηριότητα που αναμένεται από την προπόνηση της Παρασκευής και τον επακόλουθο καθαρισμό και επικάλυψη με λάστιχο της πίστας, η κατάσταση θα βελτιωθεί μέσα στο Σαββατοκύριακο.

 

Επόμενο άρθρο »

Θετικό βήμα στον ΚΟΚ η διήθηση των δικύκλων, στάσιμα κράνη και χρήση κινητών

« Προηγούμενο άρθρο

Ο 12χρονος Αντώνης Βεντούρας συνεχίζει τις επιτυχίες στην Ρουμανία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα