• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Γεμίζοντας την σχάρα εκκίνησης… Μέρος 3ο
Σκέψεις και προβληματισμοί για το μέλλον του MotoGP
Νέα 16/03/2012 - 14:15

Διαβάστε εδώ το πρώτο και το δεύτερο μέρος


 

Η απάντηση είναι ότι τα εργοστάσια θέλουν κι άλλα εργοστάσια στο παιχνίδι…

 

«Εάν άλλοι κατασκευαστές, όπως η Suzuki, η Kawasaki, η BMW και η Aprilia, μπουν στο MotoGP, αυτή θα ήταν η ιδανικότερη λύση», σχολίασε ο Nakajima. «Πρέπει λοιπόν να μειώσουμε το κόστος εξέλιξης και γενικότερα όλα τα κόστη του MotoGP πρέπει να συρρικνωθούν»

 

«Οι τεχνικοί και αθλητικοί κανόνες πρέπει να αλλάξουν για να γίνει αυτό εφικτό, ωστόσο η διατήρηση της εξέλιξης είναι εκ των ων ουκ άνευ, για τους κατασκευαστές. Το να βρούμε την ισορροπία θα είναι δύσκολο»

 

Κάποιοι θα πουν ότι η Aprilia έχει επιστρέψει έμμεσα στο MotoGP, με την νέα ART CRT μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιούν αρκετές ομάδες (Aspar, Speed Master και PBM). Τα σχέδια της Aprilia να πουλήσει μια ολοκληρωμένη CRT μοτοσυκλέτα, η οποία θα βασιζόταν στην παγκόσμια πρωταθλήτρια RSV4 Superbike, έγιναν φανερά από τον περασμένο Νοέμβριο.

 

Ο Γενικός Διευθυντής της Ducati, Claudio Domenicali, δήλωσε εκ των υστέρων ότι «αυτό δεν είναι στο πνεύμα των CRT…» κάτι που έσπευσε να υποστηρίξει και ο Nakamoto από την πλευρά της Honda. «Συμφωνούμε… αν είναι εργοστασιακή μοτοσυκλέτα τότε δεν είναι CRT», σχολίασε.

 

Παρά τις όποιες αντιδράσεις, τα μέλη της MSMA είχαν υπερψηφίσει στο παρελθόν και έδωσαν στις ομάδες της Aprilia την ταμπέλα CRT, διότι: «Η αποδοχή της ιδιότητας CRT εναπόκειται στην ομόφωνη γνώμη όλων των μελών της Επιτροπής των Grand Prix»

 

Ο Nakajima της Yamaha, παρουσιάστηκε πιο διπλωματικός, ελπίζοντας ότι η Aprilia θα χρησιμοποιήσει την συνολική της εμπειρία κατά το 2012, ως βάση για να επιστρέψει σαν κατασκευαστής και πάλι στο MotoGP.

 

«Αν στο μέλλον η Aprilia επιστρέψει στο MotoGP με μια καθαρά εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, τότε αυτό θα ήταν καλοδεχούμενο», δήλωσε. «Θα είμαι πολύ χαρούμενος εάν επιστρέψει στο MotoGP, αφού συλλέξει πολύτιμες εμπειρίες φέτος. Πρέπει να δούμε την απόδοση των ομάδων της Aprilia φέτος, κάποιοι ισχυρίζονται ότι δεν είναι CRT…»

 

To βασικότερο μέλημα των κατασκευαστών είναι ότι η Aprilia επωφελείται από τα πλεονεκτήματα, τα οποία έχουν ως στόχο τις απλές ομάδες και όχι τους κατασκευαστές.

 

«Αποδεχτήκαμε το επιπλέον καύσιμο και τις περισσότερες αλλαγές κινητήρα, διότι οι συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες είναι “home made” και όχι εργοστασιακές», είπε ο Preziosi σχετικά με τους ευνοϊκούς κανονισμούς των CRT και συνέχισε: «Ένα εργοστάσιο έχει σαφώς διαφορετικό επίπεδο τεχνογνωσίας, περισσότερους πόρους και έτσι πρέπει να διαγωνιστούν επί ίσοις όροις. Από την άλλη είναι δίκαιοι (οι ευνοϊκοί κανονισμοί) διότι οι υπόλοιποι είναι μικρότερης δυναμικότητας, με διαφορετικό επίπεδο γνώσεων και πόρων»

 

Η ιδιότητα της CRT θα ανανεώνεται κάθε χρόνο, όμως: «είναι δυνατόν να αποχαρακτηριστεί οποιαδήποτε στιγμή, από την πλειοψηφία των μελών της Επιτροπής Grand Prix»

 

Μια τέτοια αλλαγή είναι μάλλον απίθανο να συμβεί στα μέσα της χρονιάς, από την στιγμή που οι ομάδες και η Dorna υποστηρίζουν με σθένος τις CRT και η παρουσία της Aprilia έχει δώσει άλλη δυναμική στην νέα αυτή κατηγορία. Βέβαια, δεν είναι δύσκολο κανείς να φανταστεί, ότι τα μέλη της MSMA θα παρουσιαστούν πιο επικριτικά όταν είναι να δώσουν την συγκατάθεσή τους για το 2013…

 

Οι υπόλοιπες πέντε CRT μοτοσυκλέτες για το 2012, έχουν κατασκευαστεί από την Suter (1)¸την FTR (3) και την Ioda (1).

 

 

Του Peter McLaren (crash.net)

 

Επόμενο άρθρο »

Επιστρέφει ο Abraham στην Jerez

« Προηγούμενο άρθρο

Τέλος στην δημοπρασία των θόλων

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα