• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Preziosi: Η απάντηση σε 3 τεστ!
Οι τρεις δοκιμές στο Mugello θα κρίνουν πολλά
Νέα 08/05/2012 - 10:14

Ο Filippo Preziosi θα προτιμούσε να διεξαχθεί το σημερινό τεστ στο Estoril, ώστε να έχει πολύτιμες πληροφορίες από τους αναβάτες του, σχετικά με τα νέα εξαρτήματα της GP12. Αντ' αυτού, οι μοτοσυκλέτες και όλη η ομάδα έμειναν εγκλωβισμένοι στα pits, εξαιτίας της βροχής...

 

"Ο καιρός μας κατέστρεψε τα σχέδια. Ελπίζαμε για βροχή στον αγώνα της Κυριακής και ήλιο σήμερα (σ.σ χτες) για το τεστ, αλλά δεν ήρθαν τα πράγματα όπως θέλαμε", αστειεύτηκε ο Ιταλός στην συνέντευξη τύπου στο Estoril

 

Τι θα δοκίμαζαν οι Rossi - Hayden σήμερα (σ.σ. χτες);

 

"Θα αξιολογούσαν διαφορετικά πράγματα και θα άλλαζαν ρόλους στις δοκιμές του Mugello. Μιλάμε για αναβαθμίσεις τόσο για τον κινητήρα, όσο και για το πλαίσιο"

 

O Rossi συχνά έλεγε ότι η απόδοση ισχύος είναι απότομη...

 

"Είναι κάτι πάνω στο οποίο δουλεύουμε. Ήμασταν έτοιμοι να δοκιμάσουμε μια τροποποιημένη μοτοσυκλέτα, με μηχανικές αλλαγές, και διαφορετική καμπύλη δύναμης: λιγότερη δύναμη στις ψηλές στροφές και περισσότερη ροπή στα χαμηλά"

 

Ο στόχος;

 

"Να βελτιώσουμε την ικανότητα οδήγησης και πρέπει να δούμε αν αυτή η λύση θα δουλέψει. Δεν βλέπω το λόγο να μην δουλέψει, αν και οι 1000αρες έχουν πολύ ροπή και το να την αυξήσεις ίσως δεν θα ήταν πρέπον, αν καταλήξει στο να δουλεύουν πιο σκληρά τα ηλεκτρονικά. Για να ξέρουμε όμως σίγουρα, θα πρέπει να δοκιμάσουμε στην πίστα"

 

Πότε θα δούμε τις αναβαθμίσεις αυτές σε αγώνα;

 

"Πρέπει να περιμένουμε μέχρι την επόμενη φορά που θα σφραγιστούν οι κινητήρες. Θα ξεκινήσουμε να χρησιμοποιούμε τον τρίτο μας κινητήρα στο Silverstone και τον τέταρτο στην Laguna Seca. H ακύρωση του σημερινού (σ.σ. χτεσινού) τεστ, μας προκάλεσε μερικά προβλήματα, αλλά θα προσπαθήσουμε να κρατήσουμε τον αρχικό μας σχεδιασμό. Ο Valentino και ο Nicky θα είναι στο Mugello για τρεις δοκιμές, μέχρι τον Ιούλιο. Η πρώτη θα έρθει μετά το Le Mans και εκεί θα μεταφέρουμε την δουλειά που είχαμε προγραμματίσει για σήμερα"

 

Θα τροποποιήσετε και το πλαίσιο;

 

"Δουλεύουμε σε κάθε πτυχή της μοτοσυκλέτας. Το μπροστινό δεν είναι πρώτη μας προτεραιότητα, καθώς τώρα εστιάζουμε στο πίσω. Πρέπει να βρούμε περισσότερη πρόσφυση για την είσοδο στις στροφές αλλά και για την έξοδο"

 

Η σεζόν δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο...

 

"Η πρόκληση που αντιμετωπίζουμε είναι πολύ δύσκολη και το γνωρίζαμε εξ αρχής. Ανταγωνιζόμαστε τις Honda και τις Yamaha και πολλοί άλλοι κατασκευαστές έχουν εγκαταλείψει την μάχη. Θέλουμε να κερδίζουμε και οι όποιες δυσκολίες μας δίνουν κίνητρο να βελτιωνόμαστε!"

 

Στο Estoril ο Rossi ήταν λίγο καλύτερος, χάρη στο στήσιμο του ομόσταυλού του...

 

"Είχε όφελος, όταν πήρε μια πιο σταθερή κατεύθυνση... η απόδοσή του συνεχώς βελτιωνόταν και δεν υπήρχε τεράστια και ανεξήγητη διαφορά με τους μπροστά. Βέβαια, δεν είναι το αποτέλεσμα που επιθυμούμε για τον Valentino, αλλά θα φτάσουμε εκεί βήμα-βήμα. Το στήσιμο που χρησιμοποίησε δεν ήταν εντελώς καινούργιο, καθώς το είχε χρησιμοποιήσει στην αρχή της περσινής χρονιάς"

 

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που χάνεστε με το στήσιμο, όπως κατά την διάρκεια του 2ου τεστ στην Sepang. Γιατί αυτό;

 

"Η μοτοσυκλέτα είναι ακριβώς η ίδια, αλλά επαφίεται στην ομάδα - της οποίας ηγείται ο Burgess και ο Rossi - ποια εξαρτήματα και ρυθμίσεις θα χρησιμοποιήσουν. Ο Jeremy έχει απόλυτη ελευθερία σε αυτό και δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά. Κάποιες φορές κάνεις λάθη, αλλά οι ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι είναι σε θέση να κάνουν ένα βήμα πίσω, όταν κάνουν λάθος"

 

Είσαι ακόμα σίγουρος ότι η Ducati πρέπει να σχεδιαστεί ώστε να ταιριάζει με την πληροφόρηση που δίνει ο Valentino;

 

"Θεωρώ ότι η Desmosedici πρέπει να του ταιριάζει, διότι αν συμβεί αυτό, θα έχουμε μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα για όλους τους αναβάτες μας".

 

Επόμενο άρθρο »

Estoril: Η αποτίμηση του 3ου γύρου

« Προηγούμενο άρθρο

Η Ducati στο Mugello!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα