• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Suppo: Ο Rossi ξεκίνησε την καριέρα του στην Honda…
… και θα ήταν πολύ όμορφο να την τελειώσει στην Honda!
Νέα 23/05/2012 - 11:22

H ανακοίνωση του Casey Stoner ότι φέτος θα είναι η τελευταία του χρονιά στα MotoGP, έχει δώσει τροφή για πάμπολλες συζητήσεις περί μετεγγραφών για το που θα πάει ο ένας οδηγός, ή που θα καταλήξει εν τέλει ο άλλος… οι φήμες που ακούγονται πολλές: ότι η Ducati κοιτά σοβαρά την περίπτωση Crutchlow (ποιόν θα αντικαταστήσει σας αφήνουμε να το μαντέψετε!), αλλά το MCN έχει πρωτοσέλιδο ότι ο Βρετανός οδηγός θα καταλήξει στην Repsol Honda! Ο Rossi ακούγεται ότι θα πάει είτε στην Yamaha είτε εκεί όπου όλα άρχισαν για αυτόν, στην Honda! Βέβαια, δεν έχει περάσει μεγάλο διάστημα όταν τόσο ο Jarvis της Yamaha, όσο και ο Nakamoto της Honda, δήλωναν ότι δεν υπολόγιζαν τον Ιταλό για το ρόστερ τους…

 

Από την πλευρά του, ο Livio Suppo – ο άνθρωπος που έφερε τον Casey στην Honda – θα προσπαθήσει να βρει αντικαταστάτη για να καλύψει την θέση του αγαπημένου του Αυστραλού. Διαβάστε τι είχε να πει σε πρόσφατη συνέντευξή του στην ισπανική ιστοσελίδα “AS”.

 

MelaChercoles: Θα ανανεώσεις με τον Pedrosa;

LivioSuppo: «Τώρα μόλις ξεκινήσαμε συζητήσεις…»

 

MC: Μέσα σε έναν μήνα, η Honda των 3 Παγκόσμιων τίτλων βουλιάζει στην αβεβαιότητα και όλα αυτά εξαιτίας της αποχώρησης του Stoner

LS: «Δεν το βλέπω έτσι ακριβώς… το άμεσο μέλλον είναι αυτή η χρονιά, με δυο αναβάτες που μπορούν να κερδίσουν αγώνες αλλά και τον Παγκόσμιο τίτλο!»

 

MC: Ίσως επηρεαστεί ο Stoner από το γεγονός ότι σταματά στο τέλος της χρονιάς;

LS: «Όχι, θέλει να κερδίσει ακόμα έναν τίτλο και περισσότερους αγώνες. Στο Le Mans δεν κερδίσαμε διότι οι Yamaha ήταν καλύτερες από τις Honda. Ο Dani είχε τα ίδια προβλήματα με την πρόσφυση στο πίσω ελαστικό, όπως και ο Casey, βέβαια στο στεγνό τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά»

 

MC: Χωρίς τον Stoner, θα είναι ο Lorenzο ο πιο δυνατός αναβάτης στην σχάρα εκκίνησης για το 2013;

LS: «Η περσινή χρονιά επιβεβαιώνει κάτι τέτοιο, ωστόσο το 2010 πριν το ατύχημά του στο Motegi, ο Pedrosa ήταν ταχύτερος από αυτόν»

 

MC: Θα προσπαθήσεις να φέρεις τον Lorenzo στην ομάδα;

LS: «Είναι ακόμα πολύ νωρίς να πούμε κάτι τέτοιο…»

 

MC: Μετά τον αποχωρισμό το 2004, είναι ακόμα ανοιχτές οι πόρτες για τον Rossi; Η Yamaha άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής του, αλλά ο Nakamoto στο Κατάρ δήλωσε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αγωνιστεί και πάλι ο Rossi με την Honda. Βέβαια στο Le Mans σχολίασε ότι τα πάντα είναι πιθανά…

LS: «Όταν ο Nakamoto δήλωνε ότι δεν είναι δυνατόν να επιστρέψει ο Rossi, υπολόγιζε ότι θα συνεχίσει με τους Casey και Dani. Ωστόσο, η αποχώρηση του Casey αλλάζει τα δεδομένα. Ο Rossi ξεκίνησε την καριέρα στα 500αρια με την Honda και ίσως να τελειώσει την καριέρα του στην Honda. Θα ήταν κάτι όμορφο!»

 

MC: Πως είναι η σχέση σου μαζί του;

LS: «Δεν έχουμε δουλέψει ποτέ μαζί, αλλά προφανώς έχω τεράστια εκτίμηση και σεβασμό στο πρόσωπό του. Θα ήταν τρελό να μην είχα…!»

 

MC: Τι πιστεύεις για την μάχη του με τον Stoner στο Le Mans;

LS: «Ήταν ένας καλός αγώνας. Η Ducati ήταν δυνατή και ο Rossi ήθελε να αποδείξει ότι είναι εδώ δυνατά! Όπως ένα άγριο θηρίο που μυρίζει αίμα, έτσι επιτέθηκε και απέδειξε ότι μόνο τελειωμένος δεν είναι…! Θεωρώ ότι τα άσχημα αποτελέσματά του οφείλονται εν μέρει στην απόδοση της μοτοσυκλέτας στο στεγνό και εν μέρει σε έλλειψη κινήτρου…»

 

MC: Θα ήταν ένα δυνατό δίδυμο με τον Marquez. Μέσα σ’ όλα, ο Ezpeleta έδειχνε λιγότερο ανένδοτος σχετικά με τον κανονισμό του rookie!

LS: «Ο κανονισμός του rookie ενδεχομένως να έχει κάποιο ενδιαφέρον για μια δορυφορική ομάδα, ωστόσο είναι ακριβός για τα εργοστάσια. Όταν έχεις έναν οδηγό που σου αρέσει – όπως συνέβη με την Honda και τον Simoncelli ή την Yamaha και τον Spies – είσαι υποχρεωμένος να τον υποστηρίζεις για τουλάχιστον έναν χρόνο, σε μια δορυφορική ομάδα, επενδύοντας περισσότερα χρήματα… έτσι έχεις να πληρώνεις τρεις οδηγούς! Σε τέτοιους καιρούς, ο συγκεκριμένος κανονισμός είναι πρόβλημα».

 

MC: Ίσως η αποχώρηση του Stoner συμβάλλει στην εξαφάνιση αυτού του προβλήματος!

LS: «Λέγεται ότι το 2013, οι κατασκευαστές θα μπορούν να έχουν μόνον 4 μοτοσυκλέτες κι έτσι αναρωτιέμαι: θα είναι σε θέση μια δορυφορική ομάδα να χαλάσει τις σχέσεις της με έναν χορηγό, μόνο και μόνο για να έχει στην σύνθεσή της έναν οδηγό για ένα χρόνο; Το λέω αυτό γιατί ο Marquez έχει χορηγό την Repsol. Εύχομαι σύντομα να επικρατήσει η λογική σε αυτό το θέμα και να βρεθεί μια λύση»

 

MC: Ο Casey έχει δηλώσει ότι ο Marquez θα μπορούσε να είναι ο φυσικός του διάδοχος στην Repsol Honda, αλλά «αυτός ο ανόητος κανονισμός τα χαλάει όλα…»

LS: «Ο Casey είναι ο Casey…»

 

MC: Αλλά φαίνεται να μοιράζεται την ίδια γνώμη με εσένα.

LS: «Ο Casey έχει τεράστιο ταλέντο, αλλά δεν είναι διπλωμάτης (γελάει). Ο Stoner θα φύγει και θα δούμε τι θα γίνει, όμως είμαστε ακόμα στην αρχή της σεζόν και πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι στο Πρωτάθλημα. Ο Marquez είναι ένας από τους αναβάτες που μας ενδιαφέρουν για το 2013, αλλά δεν θέλουμε να θέσουμε έξτρα πίεση σε κανέναν από τους νεαρούς οδηγούς… ούτε σ’ αυτόν, ούτε στον Fenati, ούτε σε κανέναν άλλον!»

 

MC: Μια τελευταία ερώτηση. Ο Stoner αφήνει το Πρωτάθλημα κριτικάροντας τα πάντα και χωρίς να ευχαριστήσει ούτε έναν…

LS: «Έχει ατέλειωτο ταλέντο, αλλά – όπως είπα και παραπάνω – δεν είναι διπλωμάτης. Λέει ακριβώς αυτό που σκέφτεται. Στον κόσμο που ζούμε, περνάς πιο ευχάριστα αν ξέρεις να λες ψέματα, αλλά αυτό δεν συμβαίνει με τον Casey…»

 

Επόμενο άρθρο »

Le Mans: Φωτογραφικό Αφιέρωμα 3

« Προηγούμενο άρθρο

H Alessandra Stoner στο Le Mans

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα