• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Triumph Trorhy 1,215cc
Η TRIUMPH ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ TROPHY ΤΩΝ 1215 κ.εκ.
Τεστ-Μοντέλα 24/06/2012 - 11:09

Δελτίο Τύπου

 

Triumph Trorhy

 

• Τρικύλινδρος κινητήρας 1215 κ.εκ με ιδιαίτερο χαρακτήρα που αποδίδει 134ps και 120nm ροπής στις 6,450 σαλ.

• Ισχυρός άξονας με ελάχιστη ανάγκη συντήρησης.

• Εξαιρετική άνεση μαζί με την εξειδίκευση της Triumph στην οδική συμπεριφορά.

• Η πιο εξελιγμένη τεχνολογικά Triumph με ride by wire, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, σύστημα ρύθμισης ταχύτητας ταξιδιού, ηλεκτρονική ανάρτηση, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα, ενσωματωμένο σύστημα ήχου με λειτουργίες Bluetooth, διασυνδεδεμένο ABS και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών.

• Δυναμικό Σύστημα Αποσκευών Triumph (TDLS) ως στάνταρ που συνδυάζει την πρακτικότητα με τη δυναμική σταθερότητα.

• Μεγάλα διαστήματα μεταξύ των σέρβις μαζί με διετή εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων. • Διαθέσιμη στα καταστήματα Triumph από τον Οκτώβριο του 2012.

 

Η Triumph Motorcycles εισέρχεται στην αγορά τουριστικών μοτοσικλετών με την παρουσίαση της ολοκαίνουργιας Trophy με άξονα. Η Trophy είναι το τρίτο ολοκαίνουργιο μοντέλο που παρουσιάζεται από τον κατασκευαστή του Χίνκλεϋ τους τελευταίους δεκαοκτώ μήνες, επιβεβαιώνοντας τη συνεχιζόμενη επένδυση της Triumph στο ντηζάιν, την τεχνολογία και τη μηχανολογία.

Η ολοκαίνουργια Trophy ενσωματώνει πλειάδα τεχνολογικών χαρακτηριστικών, πολλά από αυτά ως στάνταρ.

 

Στην καρδιά της Trophy βρίσκεται ο ίδιος τρικύλινδρος με την έντονη προσωπικότητα που εξελίχθηκε για την πολυβραβευμένη Tiger Explorer. Ο τρικύλινδρος κινητήρας 1215κ.εκ. με άξονα αποδίδει την εντυπωσιακή ιπποδύναμη των 134 ps στις 8,900 σ.α.λ. και ροπή 120 NM στις 6,450 σ.α.λ, προσφέροντας μεταξένια αβίαστη δύναμη όποτε απαιτηθεί. Ο κινητήρας διαθέτει αντικραδασμικό άξονα που στρέφεται αντίθετα από τη φορά του στροφάλου και εξομαλύνει τους κραδασμούς του, εξασφαλίζοντας έτσι όσο το δυνατό πιο πολιτισμένη λειτουργία. Ένα σύστημα εξομάλυνσης ροπής στρέψης χρησιμοποιείται για να μεταφέρει τη δύναμη από το κιβώτιο στον άξονα μέσω ενός ειδικά αναρτημένου γραναζιού. Επιπρόσθετα με αυτό, χρησιμοποιείται ένας μεταλλοελαστικός άξονας που επιτρέπει αυξημένη ενδοτικότητα στο σύστημα του άξονα. Αυτά τα συνδυασμένα συστήματα προσδίδουν πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας στη μετάδοση και στη συνολική συμπεριφορά της μοτοσικλέτας, εξασφαλίζοντας ότι η δύναμη απελευθερώνεται με ομαλό και ελεγχόμενο τρόπο.

Η μοτοσικλέτα τελειοποιήθηκε μέσα από ένα εκτεταμένο πρόγραμμα δοκιμών και εξέλιξης, διασφαλίζοντας πραγματική τουριστική άνεση χωρίς να θυσιάζεται η οδηγική αίσθηση. Η τεχνολογία ride by wire προσφέρει λειτουργίες έλεγχου πρόσφυσης και ρύθμισης ταχύτητας ταξιδιού καθώς και μέγιστη αποδοτικότητα κινητήρα και οικονομία καυσίμου.

 

Μεγάλη προσπάθεια καταβλήθηκε για βελτιστοποίηση προστασίας από τα καιρικά φαινόμενα και τον αέρα μέσω των αεροδυναμικά εξελιγμένων φέρινγκ. Ο ηλεκτρικά ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας μπορεί να ανυψωθεί κατά 16.4 εκ. και διαθέτει λειτουργία μνήμης που αυτόματα τον τοποθετεί στην τελευταία προεπιλεγμένη θέση μόλις επανεκκινήσετε τη μοτοσικλέτα. Η άνεση τόσο του αναβάτη όσο και του συναναβάτη βελτιώνεται ακόμη περισσότερο με μια σειρά σελών που περιλαμβάνει και θερμαινόμενες σέλες εμπρός και πίσω. Επιπρόσθετα το ύψος σέλας αναβάτη μπορεί να ρυθμιστεί μεταξύ 800 και 820χιλ.

Δύο μοντέλα είναι διαθέσιμα - η Trophy και η Trophy SE. Καθένα από τα δύο μοντέλα μπορεί να επιλεχθεί στα χρώματα Pacific Blue και Lunar Silver. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν ρύθμιση θέσης προβολέα, κεντρικό σταντ, ρύθμιση ύψους σέλας αναβάτη, αποθηκευτικό χώρο στο ταμπλώ με κλειδαριά και πρίζα ρεύματος 12v, 26-λιτρο ρεζερβουάρ και το μοναδικό Δυναμικό Σύστημα Αποσκευών της Triumph (TDLS), όλα ως στάνταρ. To Δυναμικό Σύστημα Αποσκευών της Triumph βοηθά να διατηρηθεί η ισορροπία τηης μοτοσικλέτας αποφορτίζοντας τη μάζα από το πλαίσιο, επιτρέποντας σε κάθε βαλίτσα να μετακινείται σε ένα τόξο εύρους 5 μοιρών. Με αυτό τον τρόπο βελτιστοποιείται η σταθερότητα και η οδική συμπεριφορά υπό φορτίο. Οι πλαϊνές βαλίτσες διαθέτουν χωρητικότητα 31 λίτρων έκαστη, ενώ περαιτέρω αποθηκευτικός χώρος μπορεί να προστεθεί με την εξτρά “Plug and Play” κεντρική βαλίτσα 55 λίτρων με παροχή ρεύματος. Η λειτουργία “Plug and Play” επιτρέπει την εύκολη προσθαφαίρεση χωρίς την ανάγκη για σύνδεση καλωδίων. Διαθέτει πρίζα 12v στο εσωτερικό για να φορτίσετε οποιαδήποτε ηλεκτρική συσκευή εν κινήσει.

Στην κορυφή της σειράς η Trophy SE, διαθέτει ένα ισχυρό ενσωματωμένο σύστημα ήχου με τεχνολογία Bluetooth, είσοδο USB και συμβατότητα με iPod / MP3. Η SE διαθέτει επιπρόσθετα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση της WP, η οποία ελέγχεται από έναν εργονομικά τοποθετημένο σύστημα διακοπτών. Οι αναβάτες διαλέγουν την προτιμώμενη ρύθμιση απόσβεσης – Σπορ, Νορμάλ ή Άνετη, μαζί με το φορτίο της μοτοσικλέτας – 1 Άτομο, 1 Άτομο με αποσκευές ή 2 Άτομα. Οι επιλογές ελέγχονται μέσω μιας οθόνης LCD. Η ευκολία χρήσης και η λειτουργικότητα σημαίνουν ότι οι προσωπικές ρυθμίσεις μπορούν επιλεγούν με το πάτημα ενός κουμπιού. Η SE επωφελείται επίσης από το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών της Triumph για παραπάνω ασφάλεια, ενώ η παροχή ρεύματος των 12V επιτρέπει τη χρήση ποικιλίας αξεσουάρ.

Η Trophy έχει το πλεονέκτημα των μεγάλων διαστημάτων μεταξύ σέρβις (16,000χλμ), ενώ τα μεγάλα σέρβις γίνονται κάθε 32,000χλμ.

Η Trophy θα εκτεθεί πρώτη φορά σε κοινή θέα στη συγκέντρωση Tridays της Triumph στο Neukirchen της Αυστρίας από 22 έως 24 Ιουνίου 2012, ενώ θα εμφανιστεί και στην εκδήλωση Triumph Live στην πίστα Μάλορι Παρκ στο Λέστερσιρ, που θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 31 Αυγούστου και 2 Σεπτεμβρίου 2012.

Η παγκόσμια παρουσίαση των Trophy και Trophy SE στον τύπο θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Σεπτεμβρίου, με τις πρώτες μοτοσικλέτες να καταφτάνουν στα καταστήματα τον Οκτώβριο του 2012. Οι τιμές θα επιβεβαιωθούν στις αρχές Σεπτεμβρίου.

 

Επόμενο άρθρο »

One vision

« Προηγούμενο άρθρο

Bimota SB9 Metallo

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ