• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Checa: «Πολύ τεχνολογία στο MotoGP…»
Το πρόβλημα της Desmosedici δεν είναι το πλαίσιο!
Νέα 25/06/2012 - 11:30

Στα πλαίσια της WDW 2012, όπως ήδη έχουμε γράψει, ο Carlos Checa είχε την ευκαιρία να οδηγήσει την νέα 1199 Panigale και να απαντήσει στα ερωτήματα των Ιταλών συναδέλφων!

 

Πως νιώθεις που είσαι στη WDW ως Παγκόσμιος Πρωταθλητής;

 

«Το να νικάω με την Ducati, μου δίνει μεγάλη ευχαρίστηση και σε κάνει να νιώθεις μέλος μια μεγάλης παράδοσης. Σου δίνει το κάτι παραπάνω! Και το να βρίσκομαι εδώ, μαζί με την μεγάλη οικογένεια των ducatisti, είναι κάτι το ξεχωριστό. Είναι πολύ ωραίο να μπορώ να μοιράζομαι την χαρά μαζί τους και μου δίνει μεγαλύτερο κίνητρο και περισσότερη ευχαρίστηση!»

 

Οι πρώτες σου εντυπώσεις με την 1199 Panigale SBK;

 

«Έχει διαφορετικό χαρακτήρα από την τωρινή (1198), τόσο στον κινητήρα όσο και στο πλαίσιο. Πρώτον και κυριότερο, πρέπει να μάθουμε περισσότερα γι’ αυτήν. Πρέπει να φτιάξουμε μια νέα βάση από την οποία να ξεκινήσουμε, καθώς είναι ουσιωδώς διαφορετική. Έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας. Είναι μεγάλη μου χαρά να συνεισφέρω στην εξέλιξη ενός νέου εγχειρήματος»

 

Ανησύχησες καθόλου για το μπροστινό μέρος και την νέα σχεδίαση έδρασης του κινητήρα, μετά την περσινή σεζόν στο MotoGP;

 

«Καθόλου! Είναι ξεκάθαρο για εμένα ότι το πλαίσιο δεν είναι πρόβλημα για την Desmosedici. Ο Valentino πέτυχε τα καλύτερά του αποτελέσματα με την νέα σχεδίαση. Ωστόσο δεν είμαι μηχανικός και δεν θέλω να μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες. Είμαι οδηγός και δίνω πληροφόρηση…»

 

Οι εντυπώσεις σου με την D16 όταν την δοκίμασες στην Jerez;

 

«Μου άρεσε και την βρήκα πολύ ισορροπημένη μοτοσυκλέτα. Όμως είναι δύσκολο να πω κάτι περισσότερο, διότι δεν γνωρίζω την συμπεριφορά των άλλων MotoGP μοτοσυκλετών. Το πρόβλημα είναι ότι η Ducati έχει φτάσει σε ένα συγκεκριμένο σημείο και δεν μπορούν να προχωρήσουν πέρα από αυτό…»

 

Θεωρείς ότι έχει κίνητρο ακόμα ο Rossi;

 

«Παλεύει για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα και δεν είναι εύκολο να διατηρήσεις το αρχικό σου κίνητρο. Βέβαια, το όριο σηματοδοτείται και από το Πρωτάθλημα! Έχει γίνει μια τεχνολογική μάχη και όχι μια μονομαχία ανάμεσα σε οδηγούς και μοτοσυκλέτες»

 

Ο Valentino έχει δηλώσει ότι ο αναβάτης παίζει λιγότερο ρόλο τώρα, σε σχέση με το παρελθόν…

 

«Οπωσδήποτε θα δυσκολευτείς περισσότερο αν η μοτοσυκλέτα δεν είναι τέλεια. Πρέπει να κάνουν ένα βήμα προς τα πίσω… οι οπαδοί θέλουν δράση στην πίστα, να βλέπουν τους αναβάτες και τους κατασκευαστές να μονομαχούν… δεν ενδιαφέρονται για έναν τεχνολογικό αγώνα! Μπορούν να δουν μια εκτόξευση πυραύλου αντ’ αυτού...!»

 

Χρειάζονται κάποιες αλλαγές στους κανονισμούς;

 

«Ναι, πρέπει να υπάρχει κάποιο όριο που να επιτρέπει στον ανθρώπινο παράγοντα να κάνει την διαφορά… και δεν μιλώ μόνο για την μοτοσυκλέτα, αλλά και για τα ελαστικά!»

 

Τα SBK κινούνται ήδη προς αυτήν την κατεύθυνση;

 

«Φαίνεται ότι έχουν επιτύχει μια καλή ισορροπία για την ώρα, αλλά χρειάζεται προσοχή. Δεν υπάρχουν αρκετά χρήματα πλέον και πρέπει να υπάρχει περιορισμός στις επενδύσεις. Δεν πρέπει να μεταμορφώσουν τα SBK σε ένα αντίγραφο του MotoGP ή της F1, όπου τα χρήματα κάνουν όλη την διαφορά!»

 

Αφού δοκίμασες την Panigale, αυτό σημαίνει ότι θα είσαι με την Ducati και του χρόνου;

 

«Είμαστε σε συζητήσεις για τα μελλοντικά projects και για τον χρόνο εξέλιξης της νέας μοτοσυκλέτας. Πρέπει επίσης να δούμε πως θα εξελιχθούν οι νέοι κανονισμοί. Για την ώρα μας έχουν "χτυπήσει" αρκετά σε αυτό το κομμάτι…»

 

Αυτός είναι ο λόγος που έχεις κάνει ορισμένα λάθη φέτος;

 

«Αναλαμβάνω όλη την ευθύνη, αλλά η αλήθεια είναι ότι η μοτοσυκλέτα μας έχει 6 επιπλέον κιλά και μειονεκτεί κατά 10 με 20 χαω σε τελική, σε σχέση με τις τετρακίλυνδρες. Δεν είναι δουλειά μου να αποφασίσω για τους κανονισμούς, αλλά πρέπει να αλλάξουν λίγο τα πράγματα…»

 

Επόμενο άρθρο »

Το Βρετανικό GP…

« Προηγούμενο άρθρο

Del Torchio: H Ducati θα συνεχίσει να αγωνίζεται

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα