Δροσερότερες συνθήκες σήμερα στην πίστα της Aragon για τον 1ο Αγώνα και η επιλογή των ελαστικών μετέτρεψε τον αγώνα σε μια μάχη μεταξύ του Biaggi και του Melandri, οι οποίοι είχαν εκπληκτικό ρυθμό που κανείς από τους υπόλοιπος δεν κατάφερε να ακολουθήσει!
Ο Biaggi ήταν ο πρώτος που ξέφυγε, αφού πήρε το προβάδισμα από τον ομόσταυλό του EugeneLaverty στον 4ο γύρο. Ο Melandri έπρεπε να προσπεράσει τους Sykes και Laverty, πράγμα και το οποίο κατάφερε, ξεκινώντας να κυνηγάει τον αναβάτη της Aprilia - ο οποίος είχε διαφορά 1.3 δευτ. - και πίεζε για να δημιουργήσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διαφορά!
Αφού έμεινε πίσω του και τον μελέτησε για μερικούς γύρους, ο Melandri έκανε την κίνησή του στον 16ο γύρο και πέρασε τον Ρωμαίο Αυτοκράτορα, ο οποίος όμως ξαναπήρε το προβάδισμα στον επόμενο γύρο! Οι δυο τους έδιναν μια ωραία μάχη στην οποία δεν έλειπαν και τα λάθη, ειδικά στα φρένα στις κλειστές στροφές καθώς τα ελαστικά τους φθείρονταν. Στον προτελευταίο γύρο, ο Biaggi πέρασε τον Melandri στην μεγάλη ευθεία και κρατούσε το προβάδισμά του, καθώς ο οδηγός της BMW προσπαθούσε - χωρίς επιτυχία - να τον περάσει! Ιδιαίτερα στην πρώτη στροφή παραλίγο να ακουμπήσουν, όμως η Aprilia παρέμεινε στον στόχο της και πέρασε πρώτη την γραμμή τερματισμού με τον αναβάτη της να παίρνει την 3η συνεχόμενη νίκη του! Χαρακτηριστικό του ρυθμού που είχαν οι δυο Ιταλοί, είναι το γεγονός ότι αφού πέρασαν την γραμμή τερματισμού, χρειάστηκαν 9 ολόκληρα δευτερόλεπτα για να καταφτάσει ο τρίτος του βάθρου...!
Ο Badovini, ο οποίος ήταν εντυπωσιακός και πολύ επιθετικός μέχρι τον τελευταίο γύρο, προσπάθησε να περάσει τον Sykes στην 4η στροφή, όμως ακούμπησε το πίσω μέρος της Kawasaki του, με αποτέλεσμα και οι δυο να πέσουν! Με τους δυο τους εκτός αγώνα, ήταν ο Checa ο οποίος άρπαξε την αναπάντεχη ευκαιρία να ανέβει στο βάθρο! Ο Davies πήρε την 4η θέση, δίκαια, ενώ ο Laverty έμεινε 5ος, παρά το γεγονός ότι οδηγούσε την κούρσα μέχρι ενός σημείου... εξαιρετικός ήταν ο Fabrizio, ο οποίος ανέβηκε στην 6η θέση, ξεφεύγοντας χωρίς συνέπειες την πτώση των Smrz και Rea, που έκαναν κακή αρχή. Ο Τσέχος κατέληξε στο ιατρικό κέντρο με τραυματισμούς σε γόνατο και αγκώνα, ενώ ο Rea επανήλθε στον αγώνα για να τερματίσει 16ος. Να σημειώσουμε ότι ο Rea ήταν δεύτερος στην βαθμολογία, μέχρι σήμερα, όταν και μετά το περιστατικό αυτό, έδωσε στον Biaggi διαφορά 60 βαθμών από τον δεύτερο Melandri!
Στην 7η θέση βρίσκουμε τον Haslam, με τον Giugliano να μένει 8ος αφού πλήρωσε μερικά λάθη που έκανε. Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Camier και Berger...
Αναλυτικά οι χρόνοι και η κατάταξη του 1ου Αγώνα:
39′51.188 Aprilia RSV4 Factory (Aprilia Racing Team) 1. Max Biaggi
39′51.466 BMW S1000 RR (BMW Motorrad Motorsport) 2. Marco Melandri
40′00.650 Ducati 1098R (Althea Racing) 3. Carlos Checa
40′02.015 Aprilia RSV4 Factory (ParkinGO MTC Racing) 4. Chaz Davies
40′06.896 Aprilia RSV4 Factory (Aprilia Racing Team) 5. Eugene Laverty
40′18.785 BMW S1000 RR (BMW Motorrad Italia GoldBet) 6. Michel Fabrizio
40′20.220 BMW S1000 RR (BMW Motorrad Motorsport) 7. Leon Haslam
40′30.562 Ducati 1098R (Althea Racing) 8. Davide Giugliano
40′32.075 Suzuki GSX-R1000 (FIXI Crescent Suzuki) 9. Leon Camier
40′32.628 Ducati 1098R (Team Effenbert Liberty Racing) 10. Maxime Berger
40′33.244 Ducati 1098R (Red Devils Roma) 11. Niccolò Canepa
40′33.557 Ducati 1098R (Team Effenbert Liberty Racing) 12. Sylvain Guintoli
40′33.857 Ducati 1098R (PATA Racing Team) 13. Lorenzo Zanetti
40′39.198 Honda CBR1000RR (Honda World Superbike Team) 14. Hiroshi Aoyama
40′40.940 Suzuki GSX-R1000 (FIXI Crescent Suzuki) 15. John Hopkins
40′45.778 Honda CBR1000RR (Honda World Superbike Team) 16. Jonathan Rea
41′50.841 BMW S1000 RR (Grillini Progea Superbike Team) 17. Norino Brignola
37′59.942 Kawasaki ZX-10R (Kawasaki Racing Team) RT. Tom Sykes
38′00.256 BMW S1000 RR (BMW Motorrad Italia GoldBet) RT. Ayrton Badovini
37′42.556 Kawasaki ZX-10R (Team Pedercini) RT. David Salom
20′25.914 Kawasaki ZX-10R (Team Pedercini) RT. Leandro Mercado
17′07.882 Kawasaki ZX-10R (Kawasaki Racing Team) RT. Loris Baz
Ducati 1098R (Liberty Racing Team Effenbert) RT. Jakub Smrz