• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Μαλαισίας (Sepang)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
VR6 Classic!
Το νέο κλασικό της Horex
Τεστ-Μοντέλα 19/08/2013 - 11:24

Η γερμανική εταιρεία Horex παρουσίασε ένα νέο μοντέλο βασισμένο στη VR6 και με το ίδιο εξακύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας στα 1218cc. Οι ομοιότητες όμως της VR6 Classic σταματούν εδώ, με τη νέα μοτοσυκλέτα να έχει αρκετές αλλαγές που προήλθαν μέσα από υποδείξεις που έκαναν οι ίδιοι οι καταναλωτές!

 

Η Horex ήταν δεκτική στα αιτήματα των πελατών της για ένα look πιο κλασικό - εξ ου και το όνομα της νέας μοτοσυκλέτας - με νέα κόκκινη εμφάνιση και ένα μοτέρ που έχει καλύτερη ροπή, χάρη στο ανασχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης. Το μοτέρ της Horex ήταν ήδη εντυπωσιακό σ' αυτό τον τομέα, με τη ροπή στο κλασικό μοντέλο να ξεκινά ακόμα πιο χαμηλά στην κλίμακα των στροφών.

 

"Δουλέψαμε στο εξακύλινδρο μοτέρ μας, με έμφαση στην ασυναγώνιστη οδηγική ευχαρίστηση του να οδηγάς στο οδικό δίκτυο έξω από τις πόλεις", σχολίασε ένας από τους ανθρώπους της εταιρείας, ο Fritz Rombach. "Η βελτίωση στη ροπή επετεύχθη χάρη στη νέα χαρτογράφηση του κινητήρα, που αυξάνει την ροπή στις μεσαίες και χαμηλές στροφές. Αυτό είναι που κάνει τη διαφορά".

 

Ως εκ τούτου, ο νέος εξακύλινδρος κινητήρας της εταιρείας, αποδίδει 126 ίππους στις 8500 σαλ. Ακόμα πιο εντυπωσιακοί οι αριθμοί για τη ροπή, που φτάνει στο απόγειό της (89 ft lb) στις 7000 σαλ!

 

Επόμενο άρθρο »

Scoop: Kawasaki Z1000SX

« Προηγούμενο άρθρο

SYM: Όφελος 300€!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARCO BEZZECCHI ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ;
  • ΝΑΙ, Η APRILIA ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΛΕΙΠΕΙ Ο MARC MARQUEZ
  • ΟΧΙ, ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ DUCATI ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΚΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η APRILIA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ