• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Crutchlow: Δεν πήγα για τα λεφτά!
Ήθελα ανέκαθεν να οδηγήσω την Ducati!
Νέα 26/11/2013 - 12:53

Αποκλειστική συνέντευξη σε Βρετανό δημοσιογράφο (crash.net) έδωσε ο Cal Crutchlow, ο οδηγός που έφυγε από την Tech 3 και του χρόνου θα δίνει τις μάχες του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP πάνω σε Ducati.

 

Η μακροσκελής συνέντευξη αφορά στη μετακίνηση του Crutchlow στο ιταλικό εργοστάσιο. Ο Βρετανός οδήγησε για πρώτη φορά την Desmosedici (τη φετινή) στο τεστ της Βαλένθια και δεν απείχε πολύ από το χρόνο του Dovizioso. Ωστόσο η διαφορά τους από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Marc Marquez ήταν στο 1,5δ περίπου.

 

ΕΡ. Μέχρι τώρα, οι αναβάτες της Ducati φαίνεται να τη φτάνουν ως ένα σημείο και μετά - ανεξαρτήτως του τι δοκιμάζουν - να μην αποδίδει περισσότερο. Πως αντέδρασε η μοτοσυκλέτα στις αλλαγές στο set-up που κάνατε στη Βαλένθια;

 

Το πρόβλημα είναι ότι δεν αντιδρά στις αλλαγές. Κάνει ακριβώς τα ίδια. Στη Βαλένθια μάλλον βρήκαμε κάτι που αξίζει να δοκιμάσουμε στη νέα μοτοσυκλέτα. Κι εκεί όμως αλλάζαμε συνεχώς το στήσιμο και οι χρόνοι παρέμεναν οι ίδιοι. Και αυτό συνέβαινε και με τους άλλους που ήταν στην Ducati.

 

Στα θετικά είναι το γεγονός ότι ήμουν ανταγωνιστικός σε σχέση με τον Andrea, ο οποίος είναι γρήγορος και ήταν μόνο η πρώτη μου φορά στη μοτοσυκλέτα. Ο Andrea κι εγώ ξέρουμε πόσο γρήγοροι είμαστε. Ήταν τέταρτος πέρυσι κι εγώ φέτος ήμουν πέμπτος. Ξέρω ότι μπορεί να διεκδικεί βάθρα και αυτός γνωρίζει ότι το ίδιο μπορώ κι εγώ.

 

ΕΡ. Πως ήταν που βρέθηκες και πάλι δίπλα στον Andrea μετά από ένα χρόνο;

 

Αυτό επίσης αποτελεί ένα θετικό στοιχείο, διότι δείξαμε στην Ducati ότι είμαστε διατεθειμένοι να δουλέψουμε σκληρά και να συνεργαστούμε αρμονικά. Μέχρι και την τελευταία ημέρα των δοκιμών, ό, τι έλεγε ο Andrea μπορούσα να το επιβεβαιώσω κι εγώ και αυτό είναι πολύ καλό. Ειδικά για τον Gigi (σ.σ. τον νέο επικεφαλής στο Ducati Corse) ο οποίος δεν γνωρίζει τη μοτοσυκλέτα ακόμα, ούτε εμάς ως αναβάτες. Η πληροφόρηση που τους δώσαμε είναι ξεκάθαρη και μπορούν να δουλέψουν από μια καλή βάση.

 

ΕΡ. Το πρόβλημα της υποστροφής ήταν και το βασικότερο που σε απασχόλησε;

 

Έχει πλάκα να ακούς τα σχόλια των ανθρώπων μέσα κι έξω από το paddock. Υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που δεν στρίβει. Αυτό που είπαμε στην Ducati είναι ότι δεν φταίει κάτι μεμονωμένο, αλλά συνδυασμός παραγόντων. Ο Gigi το γνωρίζει ξεκάθαρα και το ίδιο και τα υπόλοιπα παιδιά.


Δεν υπήρχε χρόνος να εξελιχθεί μια νέα μοτοσυκλέτα. Υπήρξαν πολλές διοικητικές αλλαγές και άλλα με την Ducati και την Audi, όμως θεωρώ ότι όλα αυτά μας έφτασαν σ' αυτό το σημείο, να υπάρχει δηλαδή τώρα ένας επικεφαλής που είναι σε θέση να φέρει την Ducati και πάλι στην κορυφή.

 

Ναι, είναι αλήθεια ότι η Ducati έχει πολλή δουλειά μπροστά της, αλλά πιστεύω ότι ο Gigi μπορεί να τα καταφέρει. Προσπαθούμε να κατασκευάσουμε μια νέα Ducati και όχι ένα αντίγραφο άλλου κατασκευαστή. Θέλουμε να κάνουμε την Ducati πολύ καλή από μόνη της και όχι αντιγράφοντας κάτι άλλο. Ωστόσο, πρέπει να σημειώσω ότι ήταν πολύ σημαντικό το γεγονός ότι δώσαμε πληροφόρηση στους μηχανικούς με το πως είναι η Ducati σε σχέση με την άλλη μοτοσυκλέτα (σ.σ. Yamaha).

 

ΕΡ. Τι σας είπε ο Gigi και τι περιμένετε αναφορικά με τη νέα μοτοσυκλέτα που θα έχετε στη διάθεσή σας το 2014 στο τεστ της Μαλαισίας;

 

Θα υπάρχουν σίγουρα κάποιες διαφοροποιήσεις, αλλά δεν πιστεύω ότι θα είναι τόσο διαφορετική στο πρώτο τεστ, διότι το διάστημα μέχρι που να αναχωρήσουμε για τη Sepang είναι μόλις ενάμισης μήνας. Δεν μπορείς να ξεκινήσεις από το μηδέν και να κατασκευάσεις μια μοτοσυκλέτα μέσα σε μια νύχτα. Ο Gigi, άλλωστε, μόλις ήρθε!

 

Δεν έχω ξεκάθαρη ενημέρωση, αλλά το γενικότερο πλάνο είναι να προσπαθήσουμε να έχουμε έτοιμη τη μοτοσυκλέτα για το πρώτο μισό της σεζόν και στη συνέχεια ενδεχομένως να υπάρξει μια ομάδα εξέλιξης που να εργαστεί πάνω σε κάτι άλλο. Ο Gigi είναι πανέξυπνος και ανυπομονώ να δω τι θα γίνει στη συνέχεια.

 

Πλέον η Ducati έχει ξεκάθαρη διοικητική ιεραρχία και η πληροφόρηση πηγαίνει στους κατάλληλους ανθρώπους, κάτι που ίσως δεν συνέβαινε στο παρελθόν. Γνωρίζω ότι και ο Andrea είναι χαρούμενος με την έλευση του Gigi. Έχουμε λοιπόν λόγο να είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον. Για την ώρα είμαστε μακριά από τους αντιπάλους μας σε ρυθμό, αλλά δεν περίμενα και κάτι διαφορετικό.

 

ΕΡ. Τι περιμένεις από τη νέα σεζόν; Σημείο αναφοράς θα είναι η απόδοση των άλλων Ducati ή θα θέσεις συγκεκριμένους στόχους;

 

Φυσικά και σκέφτομαι τα αποτελέσματα. Βέβαια στον πρώτο αγώνα θα κοιτάξω να είμαι όσο το δυνατόν πιο γρήγορος και ανταγωνιστικός γίνεται. Η νοοτροπία μου, ο τρόπος σκέψης μου πρέπει να είναι ότι θα κερδίσουμε με δέκα δευτερόλεπτα διαφορά, ωστόσο στην πραγματικότητα κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο.

 

ΕΡ. Το βασικό σου κίνητρο για να πας στην Ducati ήταν το γεγονός ότι θα είσαι εργοστασιακός αναβάτης για πρώτη φορά στο MotoGP;

 

Ναι. Αν δει κανείς τα πρόσφατα στατιστικά, κανείς μη εργοστασιακός οδηγός δεν έχει κερδίσει τον Τίτλο του Πρωταθλητή ή ακόμα και αγώνες. Ο τελευταίος δορυφορικός αναβάτης που κέρδισε σε αγώνα ήταν ο Toni Elias και αυτό έγινε το 2006. Στην Yamaha δεν μου εγγυήθηκαν εργοστασιακή μοτοσυκλέτα. Όπως τους εξήγησα, η κατάσταση είχε ως εξής: φανταστείτε να κάνατε τη δουλειά σας κάθε μέρα και πιο αποτελεσματικά, να είσαστε πιο αποδοτικός με κάθε νέα χρονιά, αλλά να μην έχετε προοπτικές εξέλιξης. Και ξαφνικά, κάποιος καινούργιος να έρχεται και να ανεβαίνει και μάλιστα με καλύτερο συμβόλαιο από εσένα. Πως θα νιώθατε; Και την ίδια στιγμή να είχατε την ευκαιρία να πάτε κάπου αλλού, όπου θα ήσασταν πρώτο όνομα. Γιατί να μην πάτε;

 

Είναι μια νέα πρόκληση για εμένα και ήθελα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό, να έχω την πλήρη υποστήριξη ενός κατασκευαστή και να προσπαθήσω να τον φέρω στην κορυφή. Είναι δεδομένο ότι ο κόσμος πιστεύει ότι το έκανα για τα λεφτά. Το ξέρω, δεν είμαι χαζός. Φαίνεται να ζηλεύουν που προσπαθώ να βελτιώσω τον τρόπο ζωής μου και αυτό είναι κρίμα.

 

Ωστόσο να είστε σίγουροι ότι δεν πήγα για τα λεφτά. Πήγα για να τους αποδείξω ότι έχουν λάθος και να προσπαθήσω για την Ducati, την οποία και ανέκαθεν ήθελα να οδηγήσω. Μέσα στην Yamaha δεν υπήρχαν άλλα περιθώρια ανέλιξης...

 

ΕΡ. Στη θεωρία, το να κερδίσεις αγώνα μεσοπρόθεσμα με την Ducati θα είναι πολύ δύσκολο...

 

Η νίκη θα είναι η μεγαλύτερη επιβράβευση για εμάς. Δεν είναι τίποτα καλύτερο, τίποτα καλύτερο, από το να κερδίσω με την Ducati. Και αυτό διότι κανείς δεν περιμένει να το κάνουμε. Παρομοίως και ένα καλό αποτέλεσμα με την Ducati θα είναι καλύτερο απ' ότι με την Tech 3, διότι με την τελευταία ήταν αναμενόμενο να το κάνω.

 

Η Ducati περιμένει αποτελέσματα από εμένα και είναι φυσικό, μιας και γι' αυτό με έφεραν. Είναι μέρος της πρόκλησης που λέγεται Ducati. Αν καταφέρουμε και τη φέρουμε στην κορυφή θα είναι τεράστιο επίτευγμα για εμένα. Αυτό είναι που θέλω να επιτύχω εδώ. Φυσικά δεν περιμένω να τα καταφέρω από τον πρώτο αγώνα. Αν όμως είμαι όλο και πιο γρήγορος και κάνω το βήμα να μπω στο πρώτο γκρουπ, μάλλον θα μείνω εκεί. Με την Tech 3 όταν το έκανα το βήμα, έμεινα. Ελπίζω το ίδιο να συμβεί και με την Ducati.

 

Επόμενο άρθρο »

Rally Monza 2013

« Προηγούμενο άρθρο

SBK: Μένει το Donington Park

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ