• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Doriano Romboni: Ένας μαχητής!
Από τους πιο αγαπητούς οδηγούς της δεκαετίας του '90
Νέα 01/12/2013 - 13:41

του Δημήτρη Διατσίδη 

 

Ο Doriano Romboni γεννήθηκε στις 8 Δεκεμβρίου του 1968 και έφυγε από κοντά μας χθες στις 30 Νοεμβρίου του 2013, μετά από ένα τραγικό ατύχημα στη διάρκεια των δοκιμών ενός αγώνα που θα γινόταν σήμερα προς τιμή της μνήμης του Marco Simoncelli.

Αγωνίστηκε κυρίως στα 125 και 250cc από το 1989 έως το 1998 και το 1999 πήγε για λίγο στα SBK.

 

Ήταν από τους πιο αγαπητούς οδηγούς του paddock, ιδιαίτερα τα χρόνια που αγωνίστηκε με την HB-Honda και πήρε τις 6 νίκες και τα 22 βάθρα, με κύριους αντιπάλους, τους Cadalora, Biaggi & Capirossi.

Τον θυμάμαι εκείνα τα χρόνια μαχητή, ειδικά το 1992 που είχε κιτ “Β” από το HRC και έτυχε να συζητήσω με τον τότε Πρόεδρο του HRC, τον Yochi Oguma στο Donington για τον Ιταλό οδηγό. “Σε αυτόν τον αγώνα του έδωσα κιτ “Α” (που είχαν οι εργοστασιακοί Cadalora & Bradl) για να δω πως θα πάει”, μου είπε το μεγάλο αφεντικό της Honda.

O Romboni δεν τον απογοήτευσε και σε εκείνο τον αγώνα πήρε την τρίτη θέση, το πρώτο του βάθρο στη μεσαία κατηγορία, μπροστά από το μεγάλο αστέρι της Honda, τον Luca Cadalora!

 

O Oguma σήμερα πριν από λίγο έστειλε τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια του Ιταλού, μέσω του φίλου δημοσιογράφου Paolo Scalera. Ο Ιάπωνας είπε ότι “ο Doriano ήταν ένας πραγματικός Ρωμαίος Μαχητής και ότι τον βοήθησε πολύ στη μάχη της Honda με την Yamaha στα 250cc”.

Εκείνη τη χρονιά ο Yochi Oguma ήλθε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα σε έναν αγώνα του Ελληνικού Πρωταθλήματος, προσκεκλημένος της Rothmans Honda και ξεναγώντας τον στο φτωχό paddock του αεροδρομίου μας, μιλήσαμε πάλι για τους τότε νέους Romboni & Capirossi. Μετά το '93, '94 & '95 ο Romboni πρωταγωνίστησε, πήρε 4 νίκες στη μεσαία κατηγορία.

Romboni, Cadalora
Romboni, Cadalora

Το 1994 είχα την τιμή να κάνω μια συνέντευξη μαζί του στην Jerez, όπου για άλλη μια φορά επιβεβαιώθηκε το πόσο ωραίος τύπος οδηγού και ανθρώπου ήταν.

Το 1996 ανέβηκε στη μεγάλη κατηγορία, τα 500cc με την δικύλινδρη Aprilia των 380cc. Με πλεονέκτημα το μικρό βάρος κατάφερε να πάρει ένα βάθρο στην Ολλανδία το 1997, πριν περάσει την επόμενη χρονιά στο σχέδιο της ΜΖ, που τελικά απέτυχε.

 

Ο Doriano Romboni πάντα κοντά στο χώρο της μοτοσυκλέτας και φέτος ήταν Αγωνιστικός Διευθυντής της ομάδας Puccetti Kawasaki, στα SBK και το 2014 θα είχε τον ίδιο ρόλο στην ομάδα Team Italia.

Τελικά ο Αγώνας στη μνήμη του Super Sic δεν έγινε σήμερα. Οι οδηγοί έκαναν ένα γύρο προς τιμή της μνήμης του Marco και μετά πήγαν στην στροφή που χθες έχασε τη ζωή του ο Doriano, άφησαν λουλούδια και τον αποχαιρέτησαν με ένα πανό που έγραφε ότι “είναι ένας από εμάς”. Καλό ταξίδι!

Επόμενο άρθρο »

"Honda Thanks Day 2013"

« Προηγούμενο άρθρο

Τραγικό ατύχημα στο Sic Supermoto Day

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα