• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
2014: Το grid των SBK
Όπως διαμορφώνεται μέχρι σήμερα
Νέα 18/12/2013 - 16:12

Τα πράγματα μπορεί να μην έδειχναν ευοίωνα μέχρι και πριν αρκετούς μήνες, ωστόσο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK μπήκε στο χειμερινό διάλειμμα με τόνο αισιοδοξίας για τη νέα σεζόν.

 

Το 2014 προμηνύεται εξίσου συναρπαστικό με τη φετινή (και την περασμένη) σεζόν, με οχτώ συνολικά κατασκευαστές να παίρνουν θέση στη σχάρα εκκίνησης, την κατηγορία EVO να κάνει το ντεμπούτο της και πολλούς έμπειρους αναβάτες να ετοιμάζονται να δώσουν θεαματικές μάχες!

 

Όπως έχουν τα πράγματα μέχρι τώρα, δεν έχουμε κάποια αλλαγή στην Πρωταθλήτρια Kawasaki, με τον νέο Παγκόσμιο Πρωταθλητή - Tom Sykes - να έχει και του χρόνου ομόσταυλό του τον Loris Baz. Με την έξοδο της επίσημης ομάδας της BMW από το Πρωτάθλημα, ο Melandri βρήκε "στέγη" στην Aprilia - με ομόσταυλο τον Sylvain Guintoli - ενώ χωρίς αλλαγές συνεχίζει και η Pata Honda, με δίδυμο τους Jonathan Rea και Leon Haslam.

 

Μετά το διαζύγιο με την Alstare, η Ducati συνεχίζει το 2014 με την Feel Racing και τη νέα ομάδα να αποκαλείται: Ducati Supebike Team. Στις Panigale, τις δικές τους μάχες θα δώσουν δυο νέα πρόσωπα: ο Chaz Davies και ο Davide Giugliano. Η Suzuki έχει ενδιαφέρον δίδυμο, με τους Eugene Laverty και Alex Lowes (Πρωταθλητής BSB, απομένει η επίσημη ανακοίνωση) να αγωνίζονται με τα χρώματα της Crescent Racing, μιας και των δυο οι μετεγγραφές στο MotoGP ναυάγησαν.

 

Το 2014 σηματοδοτεί και την παρουσία δυο νέων κατασκευαστών στο Πρωτάθλημα, με την MV Agusta να δίνει μια F4RR στον Claudio Corti και την Erik Buell Racing να βασίζεται σε δυο βετεράνους του Αμερικανικού Πρωταθλήματος, τους Aaron Yates και Geoff May. Οι δυο τους θα βρίσκονται στις σέλες των EBR 1190RX.

 

Από την άλλη, στην κατηγορία EVO μόλις τρεις είναι οι επιβεβαιωμένες συμμετοχές (όλες Kawasaki) με τους Sheridan Morais, Michel Fabrizio και Jeremy Guarnoni να παλεύουν του χρόνου για τον άτυπο τίτλο της υποκατηγορίας. Σύντομα ο αριθμός των EVO αναμένεται να αυξηθεί, με την προσθήκη των Fabien Foret και David Salom, ενώ θα υπάρξουν και τουλάχιστον δυο συμμετοχές από την πλευρά της Pedercini.

 

Επιπρόσθετα, είμαστε εν αναμονή της BMW EVO με τον Sylvain Barrier, κάτι που θα εκτοξεύσει τους κατασκευαστές του Πρωταθλήματος στους οκτώ. Αν εξαιρέσουμε τις EVO συμμετοχές πάντως, δεν έχουμε πολλές δορυφορικές παρουσίες ειδικά και μετά την - πιθανότατη - αποχώρηση των Alstare, Red Devils Roma και MR Racing από το Πρωτάθλημα. Αντίθετα, η Althea Racing είναι πολύ πιθανό να συμμετάσχει με μια Ducati 1199R που θα υποστηρίζεται εργοστασιακά από τους "κόκκινους", με αναβάτη τον Niccolo Canepa.

 

Καθώς είμαστε μια εβδομάδα πριν τα Χριστούγεννα, 15 είναι οι επίσημες συμμετοχές των SBK για το 2014, με ακόμα 7 να περιμένουμε την τελική επιβεβαίωση.

 

Έχουν Επιβεβαιωθεί:

Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R
Loris Baz FRA Kawasaki Racing ZX-10R
Sylvain Guintoli FRA Aprilia Racing RSV4
Marco Melandri ITA Aprilia Racing RSV4
Leon Haslam GBR Pata Honda CBR1000RR
Jonathan Rea GBR Pata Honda CBR1000RR
Eugene Laverty IRL Voltcom Crescent Suzuki GSX-R1000
Claudio Corti ITA MV Agusta Reparto Corse F4RR
Chaz Davies GBR Ducati SBK 1199R
Davide Giugliano ITA Ducati SBK 1199R
Aaron Yates USA Team Hero EBR 1190RX
Geoff May USA Team Hero EBR 1190RX
Michel Fabrizio ITA Grillini Kawasaki ZX-10R (E)*
Sheridan Morais RSA Grillini Kawasaki ZX-10R (E)
Jeremy Guarnoni FRA MRS Kawasaki ZX-10R (E)

Υπάρχουν φήμες για τους:

Alex Lowes GBR Voltcom Crescent Suzuki GSX-R1000
Niccolo Canepa ITA Althea Ducati 1199R
Fabien Foret FRA MAHI Kawasaki ZX-10R (E)
David Salom ESP Kawasaki Racing ZX-10R (E)
Sylvain Barrier FRA BMW Italia S1000RR (E)
Christian Iddon GBR Pedercini Kawasaki ZX-10R (E)
Luca Scassa ITA Pedercini Kawasaki ZX-10R (E)

 

 

* EVO

 

Επόμενο άρθρο »

Moto3: Συνεχίζει για 2η χρονιά η Carrasco

« Προηγούμενο άρθρο

Το ADAM που σχεδίασε ο Rossi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ