• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Moto3 Valencia: Ημέρα 2
Πρώτος ο Antonelli, κοντά ο Miller, 12ος ο Σίσσης!
Νέα 13/02/2014 - 10:15

Η δεύτερη από τις τρεις ημέρες δοκιμών στην πίστα της Βαλένθια ολοκληρώθηκε χτες, με πολύ καλύτερες συνθήκες και τους αναβάτες συγκεντρωμένους ο καθένας στο ημερήσιο πρόγραμμά του. Οι χρόνοι κατέβηκαν και για μια ακόμη φορά ο Niccolo Antonelli δείχνει να δικαιώνει την επιλογή του Gresini να αλλάξει από φέτος σε ΚΤΜ, κρατώντας και σήμερα την πρωτιά!

 

Ο καλύτερος χρόνος του Ιταλού, ο οποίος δούλεψε κυρίως στην ανάρτηση, ήταν στο 1:39.454 αλλά αυτή τη φορά ένοιωσε πολύ κοντά του τον δυνατό Jack Miller, ο οποίος συνεχίζοντας τη δουλειά στο μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας του, έμεινε δεύτερος για μόλις οχτώ χιλιοστά του δευτερολέπτου! Ο Αυστραλός και πολύ καλός φίλος του Θανάση Σίσση, αποδεικνύει ότι η περσινή του πολύ καλή χρονιά, θα έχει και συνέχεια φέτος αυτή τη φορά σε πιο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα (ΚΤΜ).

Danny Kent
Danny Kent

 

Πράγματι, για μια ακόμη φορά οι KTM κυριάρχησαν, με τη νέα μοτοσυκλέτα της Honda να δείχνει ότι θέλει πολλή δουλειά για να πλησιάσει τις πρώτες θέσεις. Οι Alex Rins (9ος) και Alex Marquez (16ος) βελτίωσαν τους χρόνους τους, όπως άλλωστε και οι περισσότεροι αναβάτες, ωστόσο ο πρώτος είναι 0,777δ από την κορυφή και το χρόνο του Antonelli. Παράλληλα, η τρίτη εργοστασιακή Honda, αυτή του Efren Vazquez (RTG) έμεινε ένα δευτερόλεπτο πιο πίσω. Να σημειωθεί ότι οι εργοστασιακές μοτοσυκλέτες δόθηκαν πιο αργά το απόγευμα και σε άλλους αναβάτες της Honda.

Jack Miller
Jack Miller

 

Την τριάδα των πρώτων έκλεισε ο Danny Kent πάνω στην Husqvarna/ΚΤΜ του, αφήνοντας ελπίδες για ένα σούπερ ανταγωνιστικό Πρωτάθλημα φέτος. Ο Βρετανός που επιστρέφει στην κατηγορία, έμεινε 0,272δ από την κορυφή και δούλεψε πολλή στο να βρει ένα βασικό set-up ώστε να βελτιωθεί τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο των στροφών. Ο Kent ήταν μπροστά από τον Romano Fenati της SkyVR46 ο οποίος αν και κατέβασε το χρόνο του, έχασε μια θέση στην κατάταξη σε σχέση με χτες, αλλά τόσο ο ίδιος όσο και ο ομόσταυλός του συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν με το ξεκίνημά τους, δουλεύοντας χτες κυρίως στα ηλεκτρονικά και στην ανάρτηση.

Karel Hanika
Karel Hanika

 

Τα πρώτα δείγματα γραφής δείχνουν ότι η ισπανική κυριαρχία αποτελεί παρελθόν στην κατηγορία και κοιτάζοντας κανείς τους πρώτους δέκα στην κατάταξη, συναντά μόλις τρεις Ισπανούς και τους δυο από αυτούς στις τελευταίες θέσεις της δεκάδας. Εδώ να σημειώσουμε ότι πέρυσι, από τα 51 βάθρα μόνο 5 πήγαν σε αναβάτη μη Ισπανό!

 

Ο Isaac Vinales πήρε την 5η θέση, μπροστά από τον έτερο αναβάτη της ομάδας του Valentino Rossi, ο οποίος φιγουράρει στην έκτη θέση. Ο rookie στην κατηγορία Enea Bastianini (από το Red Bull Rookies Cup) ανέβηκε ως την έβδομη θέση, όντας ο τέταρτος Ιταλός στην πρώτη εφτάδα, κάτι που δείχνει ότι η επένδυση που έκανε η γειτονική μας χώρα σε νεαρά ταλέντα αρχίζει σιγά-σιγά να αποδίδει!

Θανάσης Σίσσης
Θανάσης Σίσσης

 

Ο Πορτογάλος Miguel Oliveira έφερε την εργοστασιακή του Mahindra στην όγδοη θέση, με τον ομόσταυλό του και "δικό μας" Θανάση Σίσση  να έχει μια εντυπωσιακή παρουσία τη δεύτερη ημέρα του τεστ, κατεβάζοντας πάνω από 1,2δ το χτεσινό του χρόνο, κερδίζοντας δυο θέσεις στην κατάταξη και ψαλιδίζοντας τη διαφορά του από την κορυφή στο 0,955δ! Θυμίζουμε ότι χτες είχε απόσταση 1,6δ από τον πρώτο, ενώ και σήμερα έδειξε ότι θα αποτελέσει πονοκέφαλο στον Πορτογάλο ομόσταυλό του, διατηρώντας τη μεταξύ τους διαφορά στα δυο δέκατα. Η νέα Mahindra, πιο ελαφριά, με καλύτερη αεροδυναμική και νέα εξάτμιση, δείχνει να ταιριάζει στον Ελληνοαυστραλό πιλότο.

 

Ο Juanfran Guevara κέρδισε τη "μάχη" της δεκάδας από τον πολύ καλό Livio Loi και τον Σίσση, για μόλις 12 και 27 χιλιοστά του δευτερολέπτου αντίστοιχα! Ο Γερμανός Philipp Oettl που είχε εντυπωσιάσει προς το τέλος της περσινής σεζόν, ήταν στην 15η θέση και 1,1δ από την κορυφή, ενώ μεγάλη βελτίωση είχε και η Ana Carrasco - που φέτος συνεχίζει στην κατηγορία βρίσκοντας "στέγη" στην RW Racing GP - η οποία πήρε την 22η θέση. Ο Karel Hanika δεν κατάφερε να κάνει πολλούς γύρους, μιας και πονούσε αρκετά στο δεξί καρπό του μετά την πτώση που είχε την πρώτη ημέρα των δοκιμών. Οι εξετάσεις δεν έδειξαν κάταγμα, ωστόσο ήταν πολύ επίπονο για τον νεαρό ταλαντούχο Τσέχο να οδηγήσει.

 

Δείτε αναλυτικά τους χρόνους στο συνοδευτικό μας αρχείο!

 

Επόμενο άρθρο »

Moto2 Valencia: Ημέρα 2

« Προηγούμενο άρθρο

Η Honda κινείται για Lorenzo

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ