• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Moto3 Valencia: Συνδυασμένοι χρόνοι
Κράτησε την πρώτη θέση ο Antonelli, παρά την πτώση!
Νέα 14/02/2014 - 10:39

Ο ιδιότροπος καιρός δεν επέτρεψε στους αναβάτες της μικρής κατηγορίας να ολοκληρώσουν όπως θα ήθελαν το τριήμερο τεστ στην πίστα της Βαλένθια, με τους ισχυρούς ανέμους να δημιουργούν - εύλογα - πολλά προβλήματα στις μικρές-ελαφριές μοτοσυκλέτες της κατηγορίας.

 

Το αποτέλεσμα ήταν ελάχιστοι από τους αναβάτες της κατηγορίας να κατορθώσουν να βελτιώσουν το χρόνο τους, σε πείσμα των καιρικών συνθηκών που μόνο ιδανικές δεν ήταν. Παράλληλα, εξαιτίας των ανέμων είχαμε και πολλές πτώσεις, με δεσπόζουσα αυτή του Niccolo Antonelli.

 

Ο Ιταλός του Gresini ήταν εντυπωσιακός όλο το τριήμερο στην Ισπανία κι έδειξε ότι προσαρμόστηκε πολύ γρήγορα στην ΚΤΜ του, έτοιμος να πρωταγωνιστήσει στο φετινό Πρωτάθλημα. Μπορεί ο Antonelli να πήρε τη τέταρτη θέση χτες, ωστόσο στα συνδυασμένα αποτελέσματα ήταν πρώτος, αν και μόλις οχτώ χιλιοστά από τον Jack Miller!

Miller
Miller

 

Ο τελευταίος έκανε κι αυτός καταπληκτικές εμφανίσεις στην Βαλένθια, συνεχίζοντας να προσαρμόζεται στη νέα του μοτοσυκλέτα και στην μεγαλύτερη ιπποδύναμή της. Οδηγικά, η KTM του μπορεί να μην στρίβει όπως η παλιά του FTR-Honda, ωστόσο η περισσότερη δύναμη εξισορροπεί την κατάσταση. Ο Miller ολοκλήρωσε την ημέρα δοκιμάζοντας διάφορες ρυθμίσεις, προσπαθώντας να κάνει τη μοτοσυκλέτα του να στρίβει καλύτερα, ενώ ήταν και ο μόνος που έπεσε χτες κάτω από τα 100 δευτερόλεπτα.

 

Στους διακριθέντες του τριήμερου τεστ, αν και μόλις έβδομος χτες, ο Danny Kent που επιστρέφει στην κατηγορία για να πρωταγωνιστήσει, πετυχαίνοντας τον τρίτο καλύτερο χρόνο στα συνδυασμένα αποτελέσματα, κάτω από τρία δέκατα διαφοράς από τον πρώτο. Ο νεαρός Βρετανός είχε κι ένα highside, χωρίς συνέπειες.

Kent
Kent

 

Ο Romano Fenati δείχνει έτοιμος να δικαιώσει τα όσα κολακευτικά σχόλια έχουν ακουστεί για το ταλέντο του στο παρελθόν, όντας πλέον στην πολύ ανταγωνιστική ΚΤΜ της ομάδας του Rossi και σκαρφαλώνοντας μέχρι την τέταρτη θέση στα συνδυασμένα αποτελέσματα. Χτες, παρά τις δυσμενείς συνθήκες ήταν δεύτερος.

 

Στην πέμπτη θέση ολοκλήρωσε ο Isaac Vinales, ο μόνος Ισπανός στην πεντάδα, που συμπεριλαμβάνει δυο Ιταλούς, έναν Αυστραλό κι έναν Βρετανό. Κρατώντας επαφή με την κορυφή, ο Francesco Bagnaia ολοκλήρωσε το τεστ στην έκτη θέση, 0,649δ από την κορυφή, κάνοντας δυνατό δίδυμο με τον Fenati, ανεβάζοντας τα επίπεδα ανταγωνισμού στην κατηγορία.

Bagnaia_Rossi_Guareschi_Fenati
Bagnaia_Rossi_Guareschi_Fenati

 

Ο Juanfran Guevara ήταν έβδομος, μπροστά από τον Enea Bastianini που είχε κι αυτός μια πτώση. Ο Ιταλός συνέχισε τις προσπάθειές του, αν και παραπονέθηκε για πονοκεφάλους. Μετά από οχτώ μοτοσυκλέτες της ΚΤΜ, η πρώτη που σπάει το σερί αυτό ήταν η Mahindra του Miguel Oliveira, με τον Πορτογάλο να μένει 0,752δ από την κορυφή.

 

Ένας από τους πρωταγωνιστές του περσινού Πρωταθλήματος, ο Alex Rins, πήρε τη δέκατη θέση στα συνδυασμένα αποτελέσματα, έχοντας αλλάξει φέτος στην Honda της Estrella Galicia. Όπως φάνηκε ήδη από την πρώτη ημέρα του τεστ, αν και ο Ισπανός κατάφερε να ρίξει το χρόνο του πάνω από 1,5δ από την Τρίτη μέχρι την Πέμπτη, η Honda θέλει πολλή δουλειά ακόμα ώστε να χτυπήσει τις ΚΤΜ.

Σίσσης
Σίσσης

 

O Rins, όπως δήλωσε ο ίδιος, είχε ακριβώς το αντίθετο πρόβλημα από τον Miller! Ενώ η Honda του συμπεριφέρεται άψογα στις στροφές, εν τούτοις χάνει πολύ σε τελική (παρά τις δραστικές αλλαγές στο μοτέρ του 2013), έναν τομέα στον οποίο πρέπει να δουλέψει το HRC πριν την έναρξη της σεζόν. Πάντως η πρόοδος που σημείωσε η ομάδα από την πρώτη ημέρα είναι σημαντική, αλλά δυστυχώς γι' αυτούς, η διαφορά του 0,777δ από την κορυφή είναι δύσκολο να καλυφθεί χωρίς να ξεπεραστεί το θέμα της τελικής.

 

Θετικά ήταν τα μηνύματα από το πρώτο τεστ του 2014 για τον Θανάση Σίσση, με τον Ελληνο-αυστραλό οδηγό να φεύγει από την Βαλένθια έχοντας ρίξει το χρόνο του κάτω από το μέσο 1:40 (1:40,409) χάνοντας για ελάχιστα δέκατα μια θέση στη δεκάδα. Το ακόμα πιο θετικό είναι η ταχεία προσαρμογή του στη νέα μοτοσυκλέτα, πλησιάζοντας στα δυο δέκατα το χρόνο του σαφώς πιο έμπειρου στην ομάδα, Πορτογάλου ομόσταυλού του. Η διαφορά του από την κορυφή διαμορφώθηκε στο 0,955δ.

 

Δείτε τα συνδυασμένα αποτελέσματα στο συνοδευτικό μας αρχείο!

 

Επόμενο άρθρο »

Moto2 Valencia III: Εκρηκτικός ο Vinales!

« Προηγούμενο άρθρο

Yamaha: Καμμία επαφή με Telefonica

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ