• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
AΠΟΣΤΟΛΗ ΜΟΝΖΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ BMW S1000RR
Δεν είναι τυχαία η επιλογή της παρουσίασης αυτής της μοτοσυκλέτας σε αυτήν την πίστα. Είναι μια ιστορική μέρα για την BMW!
Τεστ-Μοντέλα 11/05/2009 - 23:15

 

O Δρ. Hendrik von Kuenheim, Γενικός Διευθυντής της BMW Motorrad είπε το Σάββατο το απόγευμα μετά την Super Pole του Αγώνα των SBK στην ιστορική πίστα της Monza: «Δεν είναι τυχαία η επιλογή της παρουσίασης αυτής της μοτοσυκλέτας σε αυτήν την πίστα. Είναι μια ιστορική μέρα για την BMW που μετά από 4 χρόνια εξέλιξης παρουσιάζει την πρώτη Supersport μοτοσυκλέτα της μάρκας με εν σειρά 4κυλινδρο κινητήρα. Με τους αγώνες θα διευρύνουμε την εικόνα της BMW», είπε στα γερμανικά μπροστά σε δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο και συμπλήρωσε: «κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Βερολίνου, - «in house» δήλωσε με έμφαση – με τα υψηλότερα στάνταρτ ασφαλείας, με στόχο να συνδυάσει τη σπορ διάθεση με τα αντίστοιχα οδηγικά χαρακτηριστικά».

Η πολυ-αναμενόμενηTo ασύμμετρο πρόσωπο
To ασύμμετρο πρόσωπο
S1000RR της BMW αποκαλύφθηκε αμέσως μετά το λόγο του Γερμανού, από τους οδηγούς της εργοστασιακής ομάδας Troy Corser και Rubens Xaus. Σίγουρα πιο όμορφη από ότι φαινόταν στις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες δεν κόβει τις ρίζες της από την παράδοση του γερμανικού σχεδιασμού, έστω δια χειρός του αμερικανού David Robb, που ήταν παρών στην παρουσίαση και δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο γεγονός της συνέχισης αυτής της παράδοσης ώστε να είναι μια «τυπική BMW», όπως χαρακτηριστικά είπε. Βέβαια αναφέρθηκε και στην ασυμμετρία του φέρινγκ μπροστά με ένα στρογγυλό και ένα σχεδόν παραλληλόγραμμο προβολέα, όπως και στην ασυμμετρία των δύο πλευρών του φέρινγκ με τα βράγχια του καρχαρία από τη δεξιά πλευρά.

Όταν οι γερμανοί ανακοίνωσαν πέρυσι ότι ο στόχος της συμμετοχήςΟ Troy Corser δίπλα στη νέα BMW
Ο Troy Corser δίπλα στη νέα BMW
στα SBK είναι μια θέση στη δεκάδα, οι ειδικοί δημοσιογράφοι αλλά και οι άνθρωποι της αγωνιστικής οικογένειας γελούσαν. Λίγο πριν την παρουσίαση οι δύο οδηγοί έβαλαν τη βάση για τους τερματισμούς στην 7η θέση στο πρώτο σκέλος και στην 9η στο δεύτερο, συνεχίζοντας τις καλές εμφανίσεις από το ξεκίνημα της χρονιάς.
Με δεδομένο ότι η νεοσύστατη ομάδα ΔΕΝ έχει δεδομένα από καμία πίστα, οι θέσεις αυτές είναι φοβερά ελπιδοφόρες και βάζουν τον πήχη ακόμη ψηλότερα. Η S1000RR φαίνεται να είναι μια πολύ καλή βάση για την αγωνιστική έκδοση.

Ας δούμε λοιπόν λίγα από τα κυριότερα τεχνικά της χαρακτηριστικά, αφού αυτή η παρουσίαση ήταν στατική και η οδηγική θα ακολουθήσει προς τα τέλη του φθινοπώρου στη νέα πίστα τουOι οδηγοί της ομάδας στην παρουσίαση
Oι οδηγοί της ομάδας στην παρουσίαση
Portimao, όπου πρόσφατα οδηγήσαμε τη νέα 1198.
Ιπποδύναμη 193hp στις 13,000 σ.α.λ. για τον πανάλαφρο 4κύλινδρο εν σειρά που ζυγίζει μόλις 59.8 κιλά, κατεβάζοντας το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας στα 183 κιλά, άδεια ή αν θέλετε στα 204 γεμάτη ή ακόμη στα 206.5 με το Race ABS (Honda CBR1000RR ABS 210 κιλά).

Αυτό το τελευταίο το Race ABS και το DTC Dynamic Traction Control, είναι ένα νέο δεδομένο για τη δυναμική της οδήγησης και της ασφάλειας, αφού πια τέτοιες τεράστιες ιπποδυνάμεις είναι δύσκολο να της διαχειριστεί κάποιος, ακόμη και με αγωνιστική εμπειρία.
Βέβαια όταν ο απεσταλμένος μας Δημήτρης Διατσίδης κάθισε στη θέση του οδηγού ανακάλυψε ότι η θέση αυτή είναι φιλική και για τη χρήση σε καθημερινήΟ κινητήρας των 59.8 κιλών
Ο κινητήρας των 59.8 κιλών
χρήση και αρκετά διαφορετική από όλες τις supersport του ανταγωνισμού.

Έτσι αν η S1000RR καταφέρει και στην πίστα να είναι φιλική και με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών να βάζει κάτω όλη αυτήν την ισχύ, τότε θα είναι σίγουρα ένας αξιόλογος αντίπαλος στην κορυφαία κατηγορία. Αν μάλιστα η τιμή είναι κοντά στις 15,000 €, τότε μπορεί να μιλάμε και για εμπορική επιτυχία με το καλημέρα.

Για να ξαναγυρίσουμε σε θέματα τεχνικά της παρουσίασης να πούμε για 4 ρυθμίσεις με το πάτημα ενός μπουτόν: «Rain» για τη βροχή, «Sport» για τις κανονικές καθημερινές συνθήκες, «Race» για track day με supersport λάστιχα και «Slick» για πίστα με σλικ λάστιχα!!

Στον τομέα του κινητήρα η τεχνολογία της εμπλοκήςTo χρώμα που θα προτιμηθεί στην Ελλάδα
To χρώμα που θα προτιμηθεί στην Ελλάδα
της BMW στην Formula 1 έφερε βαλβίδες από πολύ ελαφρύ τιτάνιο με πολύ μικρά πανάλαφρα ωστήρια.
Στον τομέα της «δίαιτας» επιτυχία είναι και το βάρος του εξτρά Race ABS που δεν ξεπερνά τα 2.5 κιλά, τη στιγμή που ανάλογα συστήματα ζυγίζουν 10 κιλά.

Με όλα αυτά τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά, δεν μπορούμε παρά να περιμένουμε τη στιγμή που θα κάνουμε το πρώτο τεστ της S1000RR σε πίστα. Σε πρώτη φάση μας έχει κερδίσει με τη φιλοσοφία της.

Αποστολή: Δημήτρης ΔιατσίδηςO Δρ. Hendrik von Kuenheim παρουσιάζει την S1000RR
O Δρ. Hendrik von Kuenheim παρουσιάζει την S1000RR

Επόμενο άρθρο »

Mε την BMW HP2 @ Le Mans

« Προηγούμενο άρθρο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ JEREZ: Οδηγήσαμε την BMW HP2 SafetyBike!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα