• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
A. Espargaro: Ζω ένα όνειρο!
Θέλω να με θυμούνται ως έναν κορυφαίο αναβάτη MotoGP!
Νέα 18/03/2014 - 11:19

Διαβάστε παρακάτω, τα κυριότερα αποσπάσματα από συνέντευξη που έδωσε ο Aleix Espargaro στο crash.net!

 

Aleix, πρέπει να είσαι πολύ χαρούμενος!

 

Ναι, αυτό είναι αλήθεια, διότι δεν περίμενα να είμαι τόσο κοντά στους πρώτους στην Μαλαισία, ενώ και η πρώτη θέση στο Κατάρ ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Σε μεγάλο βαθμό αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δέθηκα αμέσως με τη νέα μου ομάδα. Είναι πολύ επαγγελματίες και ειδικά στα ηλεκτρονικά, έχω τρεις καταπληκτικούς συνεργάτες ενώ πέρυσι ήμουν με έναν. Τα ηλεκτρονικά είναι σημαντικός παράγοντας στο MotoGP. Ποτέ δεν ανυπομονούσα έτσι για να ξεκινήσει μια σεζόν! Είμαι όμως και λίγο νευρικός.

 

Ο ρυθμός σου λοιπόν, ήταν αληθινή έκπληξη και για σένα;

 

Ναι, βέβαια. Είχα καταλάβει ότι η μοτοσυκλέτα ήταν καλή και είχε δυνατότητες, αλλά ήταν έκπληξη το πόσο γρήγορη ήταν σε σύγκριση με τους υπόλοιπους. Το να είμαι στην κορυφή των χρόνων στο MotoGP είναι κάτι το εντελώς καινούργιο για εμένα, είναι σαν όνειρο, είναι απίστευτο! Αυτό είναι αποτέλεσμα προσπάθειας πολλών ανθρώπων. Η ομάδα, η μοτοσυκλέτα, όλα είναι καλά αλλά είμαι κι εγώ πολύ φιλόδοξος. Μετά τις δυο χρονιές με την CRT, ήθελα να δείξω σε όλους τις πραγματικές μου δυνατότητες και από την πρώτη στιγμή, στην Βαλένθια, πίεσα πάρα πολύ για να τους δείξω τι μπορώ να κάνω. Δεν θέλω να μείνω στην ιστορία ως κορυφαίος των CRT, αλλά ως κορυφαίος αναβάτης στο MotoGP!

 

Πιστεύεις ότι το ρυθμό που είχες στα τεστ, θα τον μεταφέρεις και στους αγώνες;

 

Δεν θα είναι εύκολο. Φυσικά στον ένα γύρο είμαστε πολύ γρήγοροι και ο ρυθμός μας ήταν εντυπωσιακός, αλλά είναι σχεδόν αδύνατον να είμαστε μπροστά από τις τέσσερεις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες. Στόχος μου είναι η πέμπτη θέση στο Πρωτάθλημα, αλλά και αυτό θα είναι μεγάλη πρόκληση. Για να το πετύχω θα πρέπει να αναμετρηθώ με αναβάτες όπως ο αδερφός μου, ο Alvaro Bautista αλλά και με τους αναβάτες της Ducati. Μπορώ όμως να τα καταφέρω.

 

Το έξτρα καύσιμο που θα έχεις, δεν θα είναι μεγάλη βοήθεια προς το τέλος του αγώνα;

 

Έτσι πιστεύαμε, αλλά στο Κατάρ - σε μια πίστα που είναι πολύ απαιτητική σε καύσιμο - τόσο ο αδερφός μου όσο και ο Bradley έκαναν προσομοίωση αγώνα χωρίς προβλήματα και χωρίς να μειώσουν τη δύναμη. Δεν πιστεύω λοιπόν ότι θα είναι μεγάλο πλεονέκτημα.

 

Τι πιστεύεις για το ενδεχόμενο να αγωνίζεται η Ducati στην Factory 2;

 

Πρέπει να ομολογήσω ότι δεν συμφωνώ, όλοι πρέπει να μάχονται με τα ίδια όπλα. Το να είναι στην OPEN κατηγορία, αφού το θέλουν, δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά πρέπει να παίζουν με τους ίδιους κανονισμούς όπως κι εμείς. Μπορούν να εκμεταλλευτούν μια διαφορετική ECU, επειδή έχουν δέκα ανθρώπους να δουλεύουν σ' αυτήν, ενώ εμείς έχουμε λιγότερους. Για μένα, όπως και πιστεύω για όλους τους άλλους στην OPEN, δεν είναι σωστό αυτό που κάνει η Ducati, αλλά θα προσπαθήσω να τους νικήσω μέσα στην πίστα. Δεν θα είναι εύκολο. Είναι ένα εργοστάσιο, με εργοστασιακούς πόρους, με περισσότερο καύσιμο, με καλύτερη χρήση των ηλεκτρονικών, με εξέλιξη στο μοτέρ και το νέο έξτρα μαλακό ελαστικό. Έχουν δηλαδή τα πάντα...

 

Η μοτοσυκλέτα σου είναι πράγματι η περσινή της Tech 3;

 

Είναι δύσκολο να γνωρίζω τις ακριβείς λεπτομέρειες, αλλά απ' ότι μου είπαν είναι πολύ κοντά στην εργοστασιακή μοτοσυκλέτα του Lorenzo το 2012. Έτσι, πιθανόν να είναι η περσινή Tech 3 διότι πάντα υπάρχει μια καθυστέρηση ενός χρόνου για να πάει στη δορυφορική ομάδα. Είναι πολύ κοντά σ' αυτή που οδηγούσε ο Cal.

 

Έχεις δοκιμάσει το μαλακό ελαστικό και θα μπορέσεις να το έχεις στους αγώνες;

 

Το δοκιμάσαμε σε δυο πίστες, στην Μαλαισία και στο Κατάρ. Στη πρώτη τα πήγε πολύ καλά και κατάφερα να κάνω 25 γύρους και παρέμεινε σε καλή κατάσταση. Στο Κατάρ όμως δεν μπόρεσα να κάνω περισσότερους από τέσσερεις γύρους και την προσομοίωση την έκανα με το σκληρό. Εννοείται ότι θα χρησιμοποιήσουμε το μαλακό ελαστικό σε αγώνες, αλλά εξαρτάται από την πίστα που θα είμαστε. Στην Jerez μάλλον θα το χρησιμοποιήσουμε, αλλά πιθανότατα αυτό θα είναι η εξαίρεση στον κανόνα.

 

Έχει ενδιαφέρον που η μοτοσυκλέτα σου είναι πιο γρήγορη από του Pol...

 

Αυτό συμβαίνει επειδή ο Pol δυσκολεύεται πολύ, καθώς είναι η πρώτη του χρονιά στην MotoGP, αλλά ακόμα κι έτσι είναι 0,2 πίσω από τους πρώτους! Οπωσδήποτε οι μοτοσυκλέτες μας δεν είναι ίδιες. Έχει το πλαίσιο, το ψαλίδι και τον κινητήρα του 2014, έτσι η δυναμική του είναι μεγάλη. Στη μεγάλη κατηγορία, οι μοτοσυκλέτες δεν διαχειρίζονται εύκολα με γεμάτο ντεπόζιτο κι εκεί είναι που δυσκολεύεται, αλλά είναι γρήγορος και είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρει.

 

Η σχέση σου με τον Pol πως είναι;

 

Είμαστε φίλοι και αδέλφια, αλλά φέτος τα πράγματα είναι διαφορετικά και ως επίσημος αναβάτης της Yamaha ανυπομονώ να τον κερδίσω! Πέρυσι μπορούσα να τον στηρίξω, αλλά φέτος δεν μπορώ να είμαι στο γκαράζ του κτλ, έτσι η σχέση μας έχει γίνει λίγο πιο ανταγωνιστική.

 

Ποιος ξεκίνησε πρώτος τους αγώνες;

 

Ξεκινήσαμε περίπου το ίδιο διάστημα, όταν ήμασταν περίπου πέντε ετών. Εγώ άλλαζα κάθε δυο χρόνια μοτοσυκλέτα και η παλιά μου πήγαινε στον Pol. Δεν είμαστε πλούσια οικογένεια και δεν μπορούσαμε να αγοράζουμε δυο μοτοσυκλέτες ταυτόχρονα. Ο πατέρας μας είχε αγωνιστεί στο παρελθόν, αλλά όχι σε επαγγελματικό επίπεδο. Και η μητέρα μας είναι fan των δυο τροχών και οδηγάει μοτοσυκλέτα μέσα στην πόλη!

 

Φαντάσου ότι στον τελευταίο γύρο του αγώνα είσαι τέταρτος και μπροστά σου είναι ο Pol! τι κάνεις; Θα τον περάσεις και θα διεκδικήσεις το βάθρο ή θα είσαι καλός αδερφός και θα τον αφήσεις;

 

Σίγουρα θα τον περάσω! Θα είμαι πίσω του σε κάθε στροφή! Ίσως να είμαι πιο ευγενικός μαζί του απ' ότι σε άλλους οδηγούς, αλλά δεν θα του άφηνα το βάθρο χωρίς μάχη!

 

Επόμενο άρθρο »

Ψηφοφορία Κατάρ 2014

« Προηγούμενο άρθρο

Pramac Ducati MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα