• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Redding: Ο στόχος άλλαξε..!
Μετά τη θετική εμφάνιση στον αγώνα του Κατάρ
Νέα 27/03/2014 - 13:49

Ο Scott Redding αναπροσαρμόζει τους στόχους του για φέτος, την παρθενική του χρονιά στη μεγάλη κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP, μετά την πολύ καλή του παρουσία στον Κυριακάτικο αγώνα στην πίστα του Κατάρ.

 

Ο Βρετανός αναβάτης, παραδέχτηκε ότι πήρε θέση στη γραμμή εκκίνησης του βραδινού αγώνα, με στόχο να κερδίσει τον Aoyama και να μείνει κοντά στον Nicky Hayden, τουλάχιστον για τον μισό αγώνα. Αντιθέτως, ο Redding κατάφερε όχι μόνο εύκολα να επικρατήσει του Ιάπωνα, αλλά και να μείνει κοντά στον Hayden για το περισσότερο διάστημα του αγώνα, περνώντας τον Αμερικανό προς το τέλος για να τερματίσει στην έβδομη θέση!

 

"Θα ήμουν ευχαριστημένος αν κέρδιζα τον Aoyama κι έμενε κοντά στον Nicky για 5 ή 10 γύρους", δήλωσε ο Redding στο crash.net. "Ο στόχος μας για το Σ/Κ ήταν να πάρουμε βαθμούς και να μειώσουμε τη διαφορά μας από τον Nicky. Αν τερμάτιζα δέκα δευτερόλεπτα πίσω του, το επόμενο Σ/Κ θα ήταν οχτώ, μετά έξι κτλ. Αλλά όλα αυτά εξανεμίστηκαν, όταν μείωσα τη διαφορά του ενός δευτερολέπτου και μετά τον νίκησα! Τώρα ο στόχος μου έχει αλλάξει και είναι να είμαι πάντα μπροστά του".

 

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στη μικρή ιπποδύναμη της RCV1000R και επιβεβαίωσε ότι παρά το γεγονός ότι οι OPEN μοτοσυκλέτες μπορούν να έχουν έως και 24 λίτρα καύσιμο, το ντεπόζιτο της μοτοσυκλέτας του έχει 22,2lt κάτι που τον ανάγκασε να κάνει οικονομία στο καύσιμο στον αγώνα του Κατάρ.

 

"Χρειαζόμαστε δύναμη", παραδέχτηκε. "Το βλέπετε κι εσείς, το βλέπει κι ο καθένας. Χάνουμε .5/6δ στην ευθεία στο Κατάρ. Ο A.Espargaro έχει την περσινή μοτοσυκλέτα του Crutchlow, με μαλακότερο ελαστικό και περισσότερο καύσιμο και είναι λογικό να είναι πρώτος. Αν μου δώσουν την περσινή μοτοσυκλέτα του Bautista, με περισσότερο καύσιμο και μαλακότερο ελαστικό, τότε θα κέρδιζα τον Bautista. Η Honda όμως ξέρει τι κάνει και εμείς πρέπει απλώς να περιμένουμε".

 

"Το ντεπόζιτο χωράει 22,2 λίτρα καύσιμο. Δεν καταλαβαίνω και το γιατί, μιας και μπορούμε μέχρι 24. Ειδικά αφού δεν κοστίζει πολλά να κάνεις ένα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ και να έχουμε το πλεονέκτημα του περισσότερου καυσίμου. Δεν ξέρω τι παίχτηκε εδώ. Στον αγώνα έπρεπε να κάνουμε οικονομία στο καύσιμο, κάτι πρωτόγνωρο για εμένα. Το αλλάζουν όμως αυτό. Αν φέρουν μεγαλύτερο ντεπόζιτο, θα κάνουμε ένα ακόμα βήμα πιο μπροστά και προς την κορυφή".

 

Επόμενο άρθρο »

φωτ. της Ημέρας: "Η καλύτερη αναγνώστρια"

« Προηγούμενο άρθρο

Σίσσης: Η μοτοσυκλέτα ήταν καλή

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ