Η Avintia Racing μετά από χρονοβόρες διαπραγματεύσεις τόσο με την Kawasaki, όσο και με την Yamaha και την Ducati, επιβεβαίωσε κι επίσημα ότι συμφώνησε με τον ιταλό κατασκευαστή και θα αγωνίζεται για τα επόμενα δυο χρόνια με μοτοσυκλέτες της Ducati.
Ως εκ τούτου, από του χρόνου θα έχουμε έξι ιταλίδες μοτοσυκλέτες στη σχάρα εκκίνησης του Πρωταθλήματος, με τις τέσσερεις από αυτές - οι δυο της Pramac και οι δυο της Avintia - να είναι οι φετινές GP14 με την ECU της Magneti Marelli και το software της Dorna.
Μόνον οι δυο της εργοστασιακής ομάδας - των Andrea Dovizioso και Andrea Iannone - θα είναι οι GP15, τη σχεδίαση της οποίας έχει ολοκληρώσει ο Gigi Dall’Igna και θα δούμε τη μοτοσυκλέτα στα πρώτα τεστ του 2015.
«Έχουμε δυο χρόνια συμβόλαιο με την Avintia και αυτό είναι πολύ σημαντικό, καθώς τη νέα χρονιά θα έχουμε μοτοσυκλέτες με το software της OPEN κατηγορίας, το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι το μέλλον του MotoGP», σχολίασε ο Dall’Igna.
Ο CEO της Avintia Racing, Antonio Martin, τόνισε μάλιστα ότι θα προσπαθήσουν να δώσουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα μια Ducati στον Barbera, ο οποίος με τη σειρά του θα αποτελέσει τον ένα εκ των δυο οδηγών της ομάδας.
Για να ξεκαθαρίσει αν μπορούν να έχουν τη μοτοσυκλέτα έτοιμη από τον επόμενο Γύρο στην Aragon, οι άνθρωποι της ομάδας θα κάνουν ένα τεστ, πιθανότατα στο Mugello.
Όπως όλα δείχνουν, ο rookie φέτος Mike di Meglio δεν θα συνεχίσει την καριέρα του στην ομάδα της Avintia.