• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ciabatti: Πάμε για νίκες το 2015!
Ντροπιαστικό το 2013, ικανοποιητικό το 2014
Νέα 20/11/2014 - 12:55

Ο Αθλητικός Διευθυντής του Ducati Corse, Paolo Ciabatti, παρουσιάστηκε ικανοποιημένος με την πρόοδο των κόκκινων τη φετινή σεζόν, μετά από ένα «πολύ ντροπιαστικό» 2013.

«Είχαμε μια καλή σεζόν και προοδεύσαμε κατά τη διάρκειά της. Προφανώς και μπορέσαμε να εξελίξουμε τη μοτοσυκλέτα μας, χάρη στις παραχωρήσεις που μας έγιναν, αλλά αυτό ήταν ακριβώς ό,τι χρειαζόμασταν, μετά την πολύ ντροπιαστική διαφορά από την κορυφή το 2013», ξεκίνησε να λέει.

«Φέτος, ο βασικός μας στόχος ήταν να είμαστε σε διαφορά 10δ από τους νικητές και το καταφέραμε. Αποδείξαμε ότι μπορούμε να είμαστε πολύ γρήγοροι στις κατατακτήριες και πήραμε και τρία βάθρα. Παραλίγο να πάρουμε και μια δεύτερη θέση με τον Cal στο Phillip Island».

Την πρόοδο της Ducati ουδείς μπορεί να αμφισβητήσει, ωστόσο το ερώτημα παραμένει κατά πόσο αυτή ήταν αποτέλεσμα των OPEN κανονισμών που μπορούσε να εκμεταλλευτεί και κατά πόσο της εξέλιξης του κινητήρα. Αυτό θα απαντηθεί καλύτερα το 2016, όταν όλοι θα αγωνίζονται με τους ίδιους κανονισμούς στο Πρωτάθλημα.

«Μπορούμε κι έχουμε 24 λίτρα καύσιμο, αλλά το βασικότερο για εμάς ήταν η ελευθερία να συνεχίσουμε την εξέλιξη του κινητήρα, κάτι που επηρεάζει πέρα από την απόδοση του μοτέρ και το πλαίσιο», απάντησε ο Ciabatti όταν τον ρώτησαν πόσο έχουν βοηθήσει οι κανονισμοί της OPEN τους κόκκινους.

«Προφανώς και είχαμε την ελευθερία να αλλάξουμε κάποια πράγματα και να φέρουμε την GP14.2, την εξέλιξη δηλαδή της GP14. Το καταφέραμε αυτό επειδή μπορούσαμε να τροποποιήσουμε τον κινητήρα. Νομίζω ότι αυτό είναι και το πιο σημαντικό για εμάς».

«Τα ελαστικά από την άλλη δίνουν ένα πλεονέκτημα στις κατατακτήριες, αλλά μόνο δυο φορές ήμασταν σε θέση να χρησιμοποιήσουμε το πιο μαλακό στους αγώνες. Έτσι δεν αποτέλεσαν πλεονέκτημα στους αγώνες, παρά μόνο μας έδωσαν μερικά δέκατα στις κατατακτήριες».

«Παράλληλα, η δυνατότητα να κάνουμε δοκιμές με τους εργοστασιακούς μας αναβάτες, μας βοήθησε να επιταχύνουμε τη διαδικασία εξέλιξης και να βελτιώσουμε κατά πολύ την απόδοσή μας».

Την ώρα που οι Honda και Yamaha έχουν ήδη δοκιμάσει τις νέες τους μοτοσυκλέτες για το 2015, οι Andrea Dovizioso και Andrea Iannone θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το Φεβρουάριο για να ανέβουν στην ολοκαίνουργια GP15!

«Η νέα μοτοσυκλέτα έχει αργήσει λίγο και δεν θα τη δούμε μέχρι τη Μαλαισία, αλλά ο Gigi είπε ότι καλύτερα να ξεκινήσουμε πιο αργά, αλλά με σωστή βάση, παρά να βιαστούμε για το ντεμπούτο και να τρέχουμε μετά να διορθώνουμε πράγματα. Όλα δείχνουν ότι είμαστε στη σωστή κατεύθυνση και είμαστε πεπεισμένοι ότι του χρόνου θα διεκδικούμε νίκες!».

Η Ducati μπήκε στο MotoGP το 2003 και την ίδια χρονιά κατάφερε να πάρει νίκη, κατακτώντας τον Τίτλο το 2007 με τον Casey Stoner. Ωστόσο μετά το 2010, όταν ο Αυστραλός αποχώρησε, οι κόκκινοι δεν έχουν καταφέρει να κερδίσουν κάποιο GP.

Επόμενο άρθρο »

Σύντομο βιογραφικό του Melandri

« Προηγούμενο άρθρο

Marquez και Pedrosa στο Τόκυο

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ