• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
2016: Συμφωνήθηκε το όριο στο καύσιμο
Το πρώτο βήμα έγινε
Νέα 19/12/2014 - 10:16

Έγινε το πρώτο βήμα συμφωνίας για τους ενιαίους κανονισμούς που θα ισχύσουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα από το 2016. Έτσι, όπως έγινε γνωστό, η Επιτροπή των GP αποφάσισε ότι όλοι οι συμμετέχοντες από το 2016 θα έχουν 22lt καύσιμο.

Δυο λίτρα δηλαδή περισσότερα απ’ ότι έχουν στη διάθεσή τους τώρα τα εργοστάσια.

Η μεγάλη αλλαγή στους κανονισμούς το 2016, θα είναι η ενιαία - για όλους - ECU (hardware και software) και ως εκ τούτου τα εργοστάσια θα σταματήσουν να εξελίσσουν το δικό τους software στα τέλη του Ιουνίου (2015).

Στο θέμα του καυσίμου, η Επιτροπή επέλεξε τη μέση λύση ανάμεσα στα 20lt που έχουν στη διάθεσή τους τα εργοστάσια (πλην της Ducati) και στα 24lt που έχουν οι OPEN συμμετοχές.

Αυτή η απόφαση ωστόσο ίσως δεν αρέσει ιδιαίτερα στο HRC, καθώς οι συνεχείς μειώσεις στα όρια του καυσίμου αποτελούσαν πρόκληση για τους μηχανικούς, παίζουν ρόλο στις επιτυχίες μέσα στην πίστα και οι ιθύνοντες του κατασκευαστή θεωρούν αυτόν τον τομέα σημαντικό για τα εμπορικά μοντέλα.

Τα έξτρα δυο λίτρα, ενδεχομένως να φαίνονται στα μάτια των ανθρώπων του HRC ως μια μικρή παραχώρηση υπέρ των άλλων κατασκευαστών. Η Suzuki και η Aprilia επιστρέφουν στο Πρωτάθλημα από το 2015, ενώ για το 2017 έχει προγραμματιστεί να πάρει μέρος στο MotoGP και η ΚΤΜ.

Η Επιτροπή των GP - που αποτελείται από την Dorna, την Ομοσπονδία των Κατασκευαστών (MSMA), την Ένωση των Ομάδων (IRTA) και την Παγκόσμια Ομοσπονδία (FIM) - είναι αυτή που αποφασίζει για τις αλλαγές στους κανονισμούς.

Ως εκ τούτου, με την προσθήκη νέων μελών στους Κατασκευαστές, μειώνονται και οι πιθανότητες για ομόφωνες αποφάσεις. «Αν δεν υπάρξει ομοφωνία, τότε επικρατεί η γνώμη των περισσότερων, ενώ τέλος μπορεί την απόφαση να πάρει ένας τρίτος παράγοντας», είχε δηλώσει πριν καιρό ο Lin Jarvis της Yamaha.

Με την ECU να έχει αποφασιστεί, με το όριο του καυσίμου να έχει οριστεί και με την αλλαγή στη μονομάρκα ελαστικών που θα ισχύσουν από το 2016, το μόνο που απομένει τώρα είναι η συμφωνία για τους κινητήρες. «Τα θέματα όπως ο αριθμός των κινητήρων και το ελάχιστο βάρος για τις μοτοσυκλέτες, θα διευθετηθούν μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου», διαβάζουμε στην ανακοίνωση.

Το πιο πιθανό είναι να επικρατήσει κι εδώ μια μέση λύση, ανάμεσα στους πέντε κινητήρες που έχουν στη διάθεσή τους τα εργοστάσια και στους 12 που έχουν οι OPEN ομάδες και η Ducati.

Τέλος, είχαμε και μικρές αλλαγές στους κανονισμούς για το 2015, με την Επιτροπή να βάζει όριο στο σύνολο των φρένων μιας μοτοσυκλέτας που δεν θα μπορεί να ξεπερνά τις 70.000€, ενώ οι ομάδες θα μπορούν να επιλέγουν ένα πακέτο που δεν θα συμπεριλαμβάνει δαγκάνες, για 60.000€.

Επόμενο άρθρο »

Οι αλλαγές στο FIM CEV Repsol

« Προηγούμενο άρθρο

Jarvis: Θέλω τον Pol στη Yamaha

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ