• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Hayden: Ο στόχος μου για το 2015;
Να μπορέσω και πάλι να διασκεδάζω!
Νέα 19/12/2014 - 13:56

Ο Nicky Hayden απολαμβάνει μερικές ημέρες ξεκούρασης αυτό το διάστημα, μετά από μια δύσκολη φετινή σεζόν. Ο αναβάτης του Aspar είναι ένας από τους πιο έμπειρους αναβάτες στο grid του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

Ο Αμερικανός βρίσκεται την περίοδο των Χριστουγέννων με την οικογένειά του, ενώ παράλληλα ξεκουράζει και τον ταλαιπωρημένο του δεξί καρπό. Το μυαλό πάντως του Hayden παραμένει στους αγώνες και στη νέα σεζόν και αυτό είναι διάχυτο στην παρακάτω συνέντευξη.

Είσαι χαρούμενος με τις προσθήκες στην ομάδα σου;

Ναι. Έχω νέο αρχιμηχανικό, τον Matthew (Casey) και νέους τεχνικούς ηλεκτρονικών και ανάρτησης. Γνωριστήκαμε στη Valencia, αλλά δεν μπορέσαμε να κάνουμε πολλή δουλειά, λόγω βροχής. Τουλάχιστον είχαμε μια πρώτη εμπειρία με την καινούργια μοτοσυκλέτα στη βροχή. Νοιώθω άνετα μαζί τους, η επικοινωνία μας είναι καλή, υπάρχει καλή χημεία και αυτό με ηρεμεί και μου δίνει κίνητρο. Έχουμε αρκετή δουλειά μπροστά μας, αλλά τα πρώτα δείγματα είναι ενθαρρυντικά.

Τι λες για το νέο σου ομόσταυλο; Τι μπορεί να φέρει στην ομάδα;

Δεν είχα πολύ χρόνο στη Valencia για να μιλήσω με τον Eugene, αλλά δείχνει καλό παιδί. Είναι αφοσιωμένος στη δουλειά του κι έχει μια επιτυχημένη πορεία στα SΒΚ και θεωρώ ότι θα είναι ανταγωνιστικός και θα προσαρμοστεί γρήγορα στο MotoGP. Νομίζω ότι θα τα πάμε καλά οι δυο μας. Έρχεται από μια οικογένεια με αγωνιστικό παρελθόν, όπως κι εγώ κι έχει δυο αδέρφια που είναι επίσης καλοί αναβάτες.

Οι πρώτες σου εντυπώσεις από την Honda RC213V-RS;

Είναι θετικές. Αναμφίβολα το πρώτο που πρόσεξα ήταν η παραπάνω δύναμη καθώς και η συνηθισμένη αξιοπιστία και απόδοση μιας Honda. Επιβεβαιώσαμε την εξέλιξη που είχε γίνει με τη μοτοσυκλέτα μέχρι στιγμής και τώρα θα πρέπει να δουλέψουμε εμείς στη μοτοσυκλέτα περισσότερο, για να την κατανοήσουμε και να ξεκλειδώσουμε τις δυνατότητές της.

Ποιά είναι η δυναμική της;

Θα δούμε το επίπεδό της όταν βρεθούμε δίπλα στους άλλους στη Μαλαισία. Εν τω μεταξύ πρέπει να συνεχίσω τη δουλειά για να είμαι έτοιμος και να επιστρέψω όσο το δυνατόν πιο καλά.

Πιστεύεις ότι οι OPEN μοτοσυκλέτες θα είναι πιο κοντά στις εργοστασιακές τη νέα σεζόν;

Ναι, θα είμαστε πιο ανταγωνιστικοί απ’ ότι φέτος. Έχουμε να κάνουμε δουλειά στα ηλεκτρονικά, αλλά είμαστε στο σωστό δρόμο. Είχαμε καλό πλαίσιο το 2014, αλλά χάναμε σε δύναμη.

Ποιά είναι τα δυνατά σημεία της RC213V-RS;

Ναι, το νέο πλαίσιο δουλεύει πολύ καλά, αλλά το ίδιο συνέβαινε και το 2014. Ήταν πάντα το δυνατό σημείο μιας Honda.

Νέα μοτοσυκλέτα, νέος ομόσταυλος, νέα πρόκληση... οι στόχοι σου;

Ο βασικός μου στόχος είναι να διασκεδάζω και πάλι. Δεν θέλω να μιλάω για την προηγούμενη σεζόν. Έχει τελειώσει. Τώρα θέλω να αναρρώσω γρήγορα και να οδηγήσω όπως θέλω και να πάρω μερικά καλά αποτελέσματα τη νέα σεζόν. Πλέον είμαι ο μοναδικός Αμερικανός στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Δεν είναι κάτι που μου αρέσει, αλλά πρέπει να εκπροσωπήσω την πατρίδα μου μέχρι να έρθει η επόμενη γενιά. Πρέπει να είμαι όσο το δυνατόν καλύτερος, ώστε να κάνω υπερήφανους τους συμπατριώτες μου.

Επόμενο άρθρο »

Το επίσημο Fan Club του Marquez

« Προηγούμενο άρθρο

HRC: Περιμένουμε περισσότερα από τον Dani!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ