• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο ευπροσάρμοστος Eugene Laverty!
«Περίμενα αυτή την ευκαιρία εδώ και πολύ καιρό»
Νέα 22/12/2014 - 11:19

Ο Eugene Laverty μίλησε στο επίσημο site του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος για τη μεγάλη ευκαιρία που ανοίγεται (και πάλι) στην καριέρα του, να αγωνιστεί στο MotoGP.

Ο Ιρλανδός είχε αποχωρήσει στα μισά της σεζόν 2008 από την κατηγορία των 250cc, για να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του στη Supersport των SBK.

Στα επόμενα δυο χρόνια κατάφερε να κερδίσει 12 αγώνες, τερματίζοντας και τις δυο φορές δεύτερος στο Πρωτάθλημα, κάτι που του έδωσε το δικαίωμα να συμμετάσχει στα SBK. Ο Laverty δικαιολόγησε απόλυτα τη φήμη ενός από τους πιο ευπροσάρμοστους αναβάτες, καταφέρνοντας να πάρει νίκες τόσο με την Yamaha, όσο και με τις Aprilia και Suzuki.

Ο Eugene Laverty είχε απασχολήσει και κατά το παρελθόν το paddock του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, ωστόσο δεν έκανε το αποφασιστικό βήμα μιας και δεν ήταν ικανοποιημένος από τη μοτοσυκλέτα που του έδιναν. Μέχρι τη στιγμή που του πρότειναν να αγωνιστεί πάνω σε μια RC213V-RS!

«Αρχικά θέλω να πω ότι δεν ήθελα να έρθω στο MotoGP, μέχρι να ήμουν σίγουρος ότι θα είχα ένα καλό σύνολο και μια ανταγωνιστική ομάδα. Δευτερευόντως, είχα ήδη πειστεί ότι η Honda θα έκανε μια πολύ πιο ανταγωνιστική OPEN μοτοσυκλέτα για το 2015», σχολίασε ο νέος αναβάτης του Aspar.

«Δεν χρειαζόταν να το σκεφτώ πάρα πολύ. Η ομάδα είναι υψηλού επιπέδου και η μοτοσυκλέτα θα είναι πολύ καλύτερη από την αντίστοιχη του 2014. Η Drive M7 Aspar μου έδωσε την ευκαιρία που περίμενα για μεγάλο χρονικό διάστημα».

Από εκεί και πέρα, ο Laverty έκανε το ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία πάνω σε μια RCV1000R τον Νοέμβριο, μετά τον τελευταίο αγώνα της σεζόν στη Valencia.

«Το πρώτο τεστ ήταν φανταστικό, παρά το ότι χάσαμε χρόνο εξαιτίας της βροχής. Οδήγησα την παλιά OPEN Honda, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Αυτό που θέλαμε ήταν να πάρω μια πρώτη γεύση/αίσθηση και να γνωρίσω την ομάδα, καθώς και αυτοί εμένα. Με καλωσόρισαν εκπληκτικά και αμέσως ένοιωσα σαν στο σπίτι μου! Ήταν ένα επιτυχημένο τεστ για εμάς».

Τη νέα σεζόν η RC213V-RS θα έχει τον ίδιο κινητήρα με την εργοστασιακή Honda που κέρδισε το Πρωτάθλημα τα δυο προηγούμενα χρόνια, αν και δεν θα είναι εφοδιασμένη με πνευματικές βαλβίδες. Επιπρόσθετα, όπως όλες οι OPEN συμμετοχές, η μοτοσυκλέτα του Laverty θα έχει την ECU (hardware & software) της Dorna.

«Τα ηλεκτρονικά αυτής της μοτοσυκλέτας ήταν σε βασικό επίπεδο, σε σύγκριση με των SBK. Είναι απαραίτητο να μπορέσουμε να το εκμεταλλευτούμε στο μέγιστο βαθμό. Όλα τα υπόλοιπα της μοτοσυκλέτας της Honda, είναι απλά φανταστικά».

Αν και εύκολα προσαρμόσιμος σε νέες συνθήκες, εν τούτοις ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που θα έχει να αντιμετωπίσει ο Eugene Laverty, θα είναι η μετάβαση από τα ελαστικά της Pirelli σε αυτά της Bridgestone.

«Είναι τελείως διαφορετικά μεταξύ τους. Υπάρχουν και άλλες διαφορές, όπως ότι η Honda είναι μικρότερη και πιο ελαφριά και μπορείς εύκολα να κινηθείς πάνω της. Το να σέρνεις αγκώνες στο έδαφος, είναι κάτι που δεν βλέπεις στα SBK».

Το δυνατό του σημείο; «Θεωρώ ότι είναι η προσαρμοστικότητά μου. Έχω οδηγήσει πολλές μοτοσυκλέτες στην καριέρα μου κι έχω μάθει να προσαρμόζομαι εγώ στη μοτοσυκλέτα. Επειδή ακριβώς έχω οδηγήσει τόσες πολλές μοτοσυκλέτες, δεν έχω αποκτήσει συνήθειες και δεν έχω σταματήσει να μαθαίνω».

Πλέον, περιμένει με ανυπομονησία τα επόμενα επίσημα τεστ - αρχής γενομένης από το πρώτο της Sepang - όταν και θα οδηγήσει την RC213V-RS μέσα στην πίστα.

«Θα είναι ωραίο να παλεύω για τις πρώτες θέσεις στην OPEN κατηγορία και σε μερικές πίστες να κοντράρω τους εργοστασιακούς αναβάτες. Οι κατατακτήριες θα είναι καλές για εμάς, διότι θα έχουμε το πιο μαλακό ελαστικό. Ελπίζω λοιπόν να το εκμεταλλευτούμε».

Παράλληλα, ο Laverty θα έχει την ευκαιρία να μάθει δίπλα στον έμπειρο (και Παγκόσμιο Πρωταθλητή) Nicky Hayden.

«Ξέρω τον Nicky από τότε που ήμουν στα 250cc, πριν από εφτά χρόνια. Ήταν φιλικός και καλός μαζί μου. Είναι απόλυτα συγκεντρωμένος και δουλεύει πολύ σκληρά, αλλά παράλληλα είναι αυθεντικός και γοητευτικός. Ο καλύτερος τρόπος για να με βοηθήσει, είναι να μοιραστεί μαζί μου τα δεδομένα του. Είναι αναβάτης MotoGP για μεγάλο χρονικό διάστημα και είμαι σίγουρος ότι θα μάθω πολλά από αυτόν».

Επόμενο άρθρο »

Συνεργασία Laika και Honda

« Προηγούμενο άρθρο

Αγωνιστική ομάδα Enduro

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα