• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Miller: Είμαι στο 10%
Τόσο έχω μάθει από αυτά που πρέπει!
Νέα 12/02/2015 - 16:45

Μόλις στο αρχικό στάδιο κατανόησης βρίσκεται ο Jack Miller, προκειμένου να γίνει ανταγωνιστικός στο μέλλον, στη μεγάλη κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσυκλετών.

 

Η πρώτη του γεύση με μια μοτοσυκλέτα MotoGP ήταν στην Valencia, ενώ πριν από μερικές ημέρες πήρε μέρος στις δοκιμές της Sepang, όπου και τερμάτισε στην 20η θέση των συνδυασμένων αποτελεσμάτων. Ο Αυστραλός άσος ήταν πιο γρήγορος από τους Karel Abraham και Eugene Laverty που είχαν επίσης την RC213V-RS στη διάθεσή τους.

 

«Έχω μάθει περίπου το 10% απ’ ότι χρειάζεται να μάθω. Κάθε φορά που βγαίνω έξω, συνηθίζω περισσότερο τα φρένα και τη δύναμη. Κάνουμε συνεχώς βήματα εμπρός και δεν έχουμε βρει κάποιο εμπόδιο για την ώρα», σχολίασε ο αναβάτης της CWM-FX, της εταιρείας που μέσω του Αντώνη Κωνσταντίνου δίνει άρωμα Ελλάδας στο MotoGP!

 

«Το μεγαλύτερό μου πρόβλημα είναι το υπερβολικό σπινάρισμα. Μόλις η θερμοκρασία ανεβαίνει, ο πίσω τροχός σαν να γίνεται πιο ελαφρύς και είναι σαν να μην έχουμε καθόλου πρόσφυση. Στο επόμενο τεστ θα δουλέψουμε περισσότερο με τα ηλεκτρονικά».

 

Όσο για το στυλ του, συνεχώς το δουλεύει: «Πρέπει να αλλάξει λίγο ακόμη. Με την Honda δεν κρατάς την ταχύτητα μέσα στις στροφές και πρέπει να φρενάρεις στο κατάλληλο σημείο και να στρίψεις τη μοτοσυκλέτα. Είναι διαφορετικά απ’ ότι στην Moto3».

 

«Δεν είμαστε πολύ μακριά, αλλά δεν είμαστε και όσο κοντά θα θέλαμε. Αλλάζω συνεχώς το στυλ μου, σηκώνοντας τη μοτοσυκλέτα και μην ανοίγοντας το γκάζι τόσο πολύ στην έξοδο, την ώρα που το ελαστικό είναι στην έξοδο και αρχίζει να σπινάρει. Δεν είναι εύκολο, αλλά μαθαίνω».

 

«Το δύσκολο φρενάρισμα μου ταιριάζει και τώρα μένει να δουλέψω με τα μεγαλύτερα αυτά ελαστικά, που τα πιέζεις υπερβολικά όταν μπαίνεις στη στροφή. Σ’ αυτό δουλεύω τώρα και στο όριο των ελαστικών. Γι’ αυτό και κάναμε τόσα χιλιόμετρα και δουλεύαμε όταν είχαν φθαρεί».

Επόμενο άρθρο »

Marquez και Pedrosa

« Προηγούμενο άρθρο

Online η παρουσίαση της GP15!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ