• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Aprilia: Κάναμε δραστικές αλλαγές!
Κάτι δεν πήγαινε καλά μ’ αυτή τη μοτοσυκλέτα!
Νέα 13/02/2015 - 10:38

Τα πρώτα δείγματα της Aprilia RS-GP δεν ήταν ενθαρρυντικά. Κατά τη διάρκεια του πρόσφατου τεστ στην πίστα της Μαλαισίας, οι Alvaro Bautista και Marco Melandri δήλωναν ότι η αναβαθμισμένη μοτοσυκλέτα ήταν χειρότερη από αυτήν που είχαν στο τελευταίο τεστ του 2014.

 

«Σε γενικές γραμμές, τα σχόλιά τους ήταν ότι αυτή η δεύτερη μοτοσυκλέτα ήταν χειρότερη από την άλλη», σχολίασε ο επικεφαλής του Αγωνιστικού της Aprilia, Romano Albesiano. «Δεν είχαν καλή αίσθηση στις εισόδους και η πρόσφυση ήταν χειρότερη. Κάτι δεν πήγαινε καλά μ’ αυτή τη μοτοσυκλέτα».

 

Στη συνέχεια εξήγησε ποιες αλλαγές έγιναν στη νέα μοτοσυκλέτα: «Πάντα το ζήτημα είναι να βρεις την κατάλληλη ισορροπία όσον αφορά στη θέση του κέντρου βάρους. Ειδικά στην περίπτωσή μας, στο ύψος του κέντρου βάρους. Είχαμε και κάποιες μικρές αλλαγές στην ακαμψία του πλαισίου».

 

«Δεν μπορούσαμε να βρούμε εύκολα μια λύση κι έτσι πήραμε τη μοτοσυκλέτα, αναλύσαμε τα δεδομένα και ελέγξαμε τα πάντα».

 

Φυσικά δεν υπήρχε χρόνος για να επιστραφεί η μοτοσυκλέτα στην πίστα μετά την ανάλυση κι έτσι οι Bautista και Melandri ολοκλήρωσαν το τεστ με αυτήν που είχαν στην Valencia. Ωστόσο ο Michael Laverty, ο δοκιμαστής πια της Aprilia, δοκίμασε κάποια καινούργια πράγματα στο τεστ με τα ελαστικά της Michelin.

 

Τα αποτελέσματα ήταν ενθαρρυντικά: «Ετοιμάσαμε μερικά άλλα set-up και τα δοκιμάσαμε με τον Michael. Κάναμε μερικές δραστικές αλλαγές, αλλά πλέον το κενό ανάμεσα στις δυο μοτοσυκλέτες έχει κλείσει. Τόσο στην απόδοση, όσο και στην αίσθηση».

 

Η RS-GP, η εργοστασιακή έκδοση της OPEN ART μοτοσυκλέτας που βασίζεται στην RSV4 Superbike, έχει ως μεγαλύτερη αναβάθμιση για την ώρα τον κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες.

 

«Όλες οι μοτοσυκλέτες έχουν τον κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες. Ξέρουμε ότι οι καλύτεροι κινητήρες είναι πιο γρήγοροι από τον δικό μας, αλλά αυτός που έχουμε είναι μια πρώτη έκδοση. Για αρχή είναι τέλειος και σίγουρα θα τον εξελίξουμε».

 

«Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι αυτό το μοτέρ έχει ακόμα τον στροφαλοφόρο από την μοτοσυκλέτα δρόμου, την RSV4... αυτό με εξέπληξε κι εμένα τον ίδιο», πρόσθεσε χαμογελώντας ο Albesiano, ο οποίος τέθηκε επικεφαλής του Αγωνιστικού Τμήματος της Aprilia, μετά την αποχώρηση του Gigi DallIgna για την ομάδα της Ducati.

 

Η επόμενη αναβάθμιση θα είναι το seamless κιβώτιο, το οποίο έχει προγραμματιστεί να είναι έτοιμο μέσα στο πρώτο μισό της σεζόν.

 

«Αυτό το μήνα θα κάνουμε δοκιμές μ’ αυτό με μια Superbike στην Ιταλία. Όπως είπα, ο στροφαλοφόρος είναι ίδιος με της MotoGP μοτοσυκλέτας κι έτσι θα ταιριάξει το κιβώτιο. Είμαστε ακόμα στην αρχή και είναι δύσκολο να πούμε την ακριβή ημερομηνία που θα παραδοθεί. Είμαι όμως αισιόδοξος ότι θα το έχουμε πριν το τέλος του πρώτου μισού».

 

Το 2016 θα είναι ημερομηνία-σταθμός για τον κατασκευαστή, μιας και τότε σχεδιάζει να παρουσιάσει στις πίστες του Παγκοσμίου την ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα της!

 

«Θα έχουμε ένα εντελώς καινούργιο μοτέρ τη νέα σεζόν κι ένα νέο πλαίσιο. Θα είναι μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα. Σχεδιάζουμε να είμαστε στις πίστες και να τη δοκιμάζουμε τον Σεπτέμβριο, ή τον Οκτώβριο».

Επόμενο άρθρο »

Moto2 Valencia Test: Ημέρα 3

« Προηγούμενο άρθρο

Marquez και Pedrosa

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ