• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Ομιχλώδες τοπίο με την ενιαία ECU
Δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα ο τρόπος λειτουργίας
Νέα 18/02/2015 - 11:30

Μέχρι στιγμής, γνωρίζουμε ότι στις 30 Ιουνίου θα ξεκινήσει το πάγωμα της εξέλιξης του software για τους κατασκευαστές, οι οποίοι θα συνεργαστούν με την Dorna και μεταξύ τους για την εξέλιξη της ενιαίας ECU που θα ισχύσει από το 2016 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

 

Αυτό που δεν έχει αποσαφηνιστεί πλήρως, είναι ποιος θα έχει τον τελευταίο λόγο για το τι θα συμπεριλαμβάνεται και τι όχι στη νέα ECU! Οι κατασκευαστές ή η διοργανώτρια αρχή (Dorna);

 

«Φυσικά και θα ακούμε τους κατασκευαστές για να βελτιώσουμε το software. Αυτό είναι σίγουρο», διαβεβαιώνει ο Corrado Cecchinelli, Διευθυντής Τεχνολογίας για το MotoGP.

 

«Το θέμα είναι, πρέπει να συμπεριλάβουμε όλα όσα θα μας προτείνουν οι κατασκευαστές ή έχουμε το δικαίωμα να αρνηθούμε; Επίσης, θα έχουμε το δικαίωμα να προσθέσουμε τη δική μας εξέλιξη στο software, ακόμα κι είναι κάτι που δεν θα αρέσει στους κατασκευαστές;»

 

Για την ώρα φυσικά, μόνον οι OPEN μοτοσυκλέτες θα χρησιμοποιούν το software που εξελίσσει ο Cecchinelli και οι μηχανικοί της Magneti Marelli.

 

«Είναι λίγο μπέρδεμα το πως προχωρά η εξέλιξη με τους αναβάτες της OPEN κατηγορίας. Οι ομάδες ζητάνε κάποιες αλλαγές κι εμείς τις κάνουμε, αλλά υπάρχει και η κανονική εξέλιξη της οποίας ηγούμαστε εμείς. Κανείς δεν μπορεί να φέρει αντίλογο όταν εισάγουμε νέα πράγματα».

 

«Ο τρόπος λειτουργίας το 2016 δεν είναι ξεκάθαρος. Δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα αν θα μπορούμε να ενσωματώνουμε πράγματα ανεξάρτητα από το αν αρέσουν ή όχι στους κατασκευαστές. Κι επίσης αν θα είμαστε αναγκασμένοι ή όχι να αποδεχόμαστε τις προτάσεις τους».

 

Αυτό που έχει συμφωνηθεί, μέχρι στιγμής, είναι η διαδικασία με την οποία θα επικοινωνούν η Dorna και οι κατασκευαστές κατά τη διάρκεια εξέλιξης της νέας ECU.

 

«Θα υπάρχει ένας εκπρόσωπος από τους Κατασκευαστές, ο οποίος θα μπορεί να εισηγείται νέα θέματα στη λίστα με αυτά που πρέπει να γίνουν. Δεν θα μιλάμε απευθείας με τον κάθε κατασκευαστή ξεχωριστά», συνέχισε να λέει ο Cecchinelli.

 

«Η MSMA θα αποφασίζει τι θέλει και μετά θα μας το παρουσιάζει ο εκπρόσωπός τους. Όλες οι επαφές και η επικοινωνία με τους Κατασκευαστές, θα γίνεται μέσω αυτού του προσώπου κι αυτό είναι ξεκάθαρο σε όλους».

 

Παράλληλα με το πάγωμα στην εξέλιξη των εργοστασιακών software, κάτι αντίστοιχο θα ισχύσει και για τα ηλεκτρονικά της OPEN κατηγορίας.

 

«Φέραμε στην Sepang μια μεγάλη αναβάθμιση στο OPEN software και πρόθεσή μας είναι να το έχουμε καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, προχωρώντας σε πολύ μικρές αλλαγές και σε διορθώσεις bugs».

 

«Κι αυτό επειδή έχουμε ήδη ξεκινήσει τη δουλειά για το 2016, που είναι να ενσωματώσουμε όλες αυτές τις στρατηγικές στο ενιαίο software. Ως εκ τούτου, το πλάνο έχει ως εξής: το OPEN software δεν θα αλλάξει δραστικά για να ρίξουμε το βάρος σ’ αυτό του 2016».

 

Για όσους θυμούνται, περίπου τέτοια εποχή ήταν όταν η Magneti Marelli έδινε στις OPEN ομάδες μια μεγάλη αναβάθμιση στο software, την οποία όμως δεν κατάφεραν να εκμεταλλευτούν τόσο εξαιτίας της πολυπλοκότητάς της, όσο κι εξαιτίας έλλειψης οικονομικών πόρων.

 

«Φέτος το βήμα που έγινε είναι μικρότερο σε σχέση με πέρυσι κι έτσι κανείς δεν θα εκπλαγεί ή φοβηθεί. Είναι πολύ πιο φιλικό, σε σχέση με το περσινό. Θα το δοκιμάσουμε στην Sepang2 και στο Qatar και μετά θα αποφασίσουμε, αλλά νομίζω ότι θα το έχουν από την αρχή της σεζόν».

 

«Θα προτιμούσαμε όλοι να είναι με το καινούργιο και να καταργήσουμε τις παλιές εκδόσεις. Για την ώρα επιτρέπεται παραπάνω από μια έκδοση του software κι έτσι σ’ όποιον δεν αρέσει το καινούργιο, μπορεί να χρησιμοποιεί το παλιό. Εγώ θα ήθελα όμως από τον πρώτο αγώνα όλοι να έχουν τη νέα έκδοση».

Επόμενο άρθρο »

Guintoli: Ανακτώντας εμπιστοσύνη!

« Προηγούμενο άρθρο

Moto2 Jerez Test: Ημέρα 1

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ