• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP 2016: Έξυπνος συμβιβασμός!
Η εξαίρεση από το πάγωμα του μοτέρ για ορισμένους
Νέα 19/02/2015 - 12:44

Ο Romano Albesiano της Aprilia, θεωρεί ότι το να επιτραπεί η απαλλαγή ορισμένων εργοστασίων από το «πάγωμα» εξέλιξης κινητήρα για το 2016, αποτελεί έναν «...έξυπνο συμβιβασμό».

 

Μπορεί από την επόμενη σεζόν να ισχύσει η ενιαία ECU για όλους και να καταργηθεί η OPEN κατηγορία, ωστόσο κάποια προνόμια θα εξακολουθήσουν να ισχύουν για τους νέους κατασκευαστές, ή για εκείνους που δεν έχουν επιτύχει συγκεκριμένα αποτελέσματα.

 

Το ποια ακριβώς θα είναι αυτά τα προνόμια, είναι κάτι που μένει να ξεκαθαριστεί.

 

Ο Διευθυντής Τεχνολογίας του MotoGP, Corrado Cecchinelli, έδωσε μερικές κατευθυντήριες γραμμές, τις οποίες μπορείτε να διαβάσετε σε προηγούμενο άρθρο μας.

 

Το «αγκάθι» στις διαπραγματεύσεις όμως - όπως αποκαλύπτει ο Romano Albesiano - δεν είναι οι παραχωρήσεις σε έξτρα καύσιμο ή ελαστικά: «...οι συζητήσεις αφορούν στον αριθμό κινητήρων για τους διαγωνιζομένους το 2016, μαζί με την εξαίρεση από το πάγωμα στην εξέλιξη του κινητήρα».

 

«Συμφωνώ με το τελευταίο, διότι το πιο ευαίσθητο και ακριβό κομμάτι από τεχνολογική σκοπιά, είναι το μοτέρ. Έτσι, αν έχεις πρόβλημα με τον κινητήρα κι έχεις το πάγωμα, δεν πας πουθενά!»

 

«Αν φύγει το πάγωμα, σου δίνεται η ευκαιρία να δουλέψεις, να κάνεις δοκιμές, να βελτιωθείς. Θεωρώ ότι είναι ένας έξυπνος συμβιβασμός. Νομίζω ότι αυτή θα είναι η μόνη βοήθεια για τους νεοφερμένους ή για εκείνους που δεν έχουν καλά αποτελέσματα τα τελευταία χρόνια».

 

Η Aprilia και η Suzuki - που φέτος επιστρέφουν κανονικά στο Πρωτάθλημα - αναμένεται να είναι τα μόνα εργοστάσια για τα οποία θα ισχύσει αυτή η εξαίρεση στο πάγωμα, μιας και η Ducati - καλώς εχόντων των πραγμάτων - θα φτάσει τα απαιτούμενα αποτελέσματα φέτος.

 

Τέλος, ερωτηθείς ο Albesiano αν η ενιαία ECU θα κάνει καλό στο άθλημα και αν τα ηλεκτρονικά είναι πολύ ακριβά, απάντησε χαμογελώντας με νόημα: «Νομίζω ότι ακριβοί είναι οι αναβάτες! Όσο πιο πολύ κόβεις τα φτερά των μηχανικών, τόσο πιο σημαντικοί θα γίνονται οι αναβάτες και κατ’ επέκταση πιο ακριβοί».

 

«Μπορείς να έχεις έναν μηχανικό πραγματική ιδιοφυία, ο οποίος κάνει τη διαφορά και σε βοηθά να κερδίσεις έναν αγώνα. Αυτός θα σου κοστίσει 60,000€ το χρόνο. Σε διαφορετική περίπτωση θα προσλάβεις έναν οδηγό που θα σου κοστίσει 10 εκατ. ευρώ για να κερδίσεις έναν αγώνα».

 

«Θεωρώ ότι η ενιαία ECU είναι μια καλή κίνηση για να εξισορροπηθεί ο ανταγωνισμός και να μειωθεί το κόστος των ηλεκτρονικών. Βέβαια έχεις το πρόβλημα που προανέφερα. Διότι αν θες να κερδίζεις, πρέπει να πληρώσεις ένα σωρό λεφτά στους αναβάτες».

 

«Θα μου άρεσε πολύ να είχαμε πιο καλοπληρωμένους μηχανικούς. Όπως συμβαίνει στην Formula 1».

Επόμενο άρθρο »

Sykes: To P.I. δεν είναι η πίστα μου!

« Προηγούμενο άρθρο

Crutchlow: Το πάθος τους με κέρδισε!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ