• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
GP15: Θα είναι στον πρώτο αγώνα;
Θα αποφασιστεί μετά το τεστ του Qatar!
Νέα 25/02/2015 - 11:40

Παρά τα εξαιρετικά σχόλια που έχει λάβει η νέα GP15 τόσο από τους αναβάτες της ομάδας, όσο και από αντιπάλους, ο Gigi DallIgna για άλλη μια φορά αποδεικνύει ότι κάνει καλά μελετημένα βήματα που θα φέρουν τους κόκκινους και πάλι στο δρόμο των επιτυχιών!

 

Έτσι, ο Ιταλός Γενικός Διευθυντής του Ducati Corse, δεν έχει δώσει ακόμα το πράσινο φως για τη συμμετοχή της GP15 στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, αλλά θέλει να δοκιμάσει την ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα σε μια ακόμη πίστα: σ’ αυτή του Qatar όπου θα γίνει το τελευταίο τεστ πριν τον εναρκτήριο αγώνα.

 

«Για τον Iannone έχουμε βρει ένα καλό set-up για την ώρα. Με τον Dovi όμως πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο για να διορθώσουμε κάποια προβλήματα στο τέλος των φρένων. Είμαι αρκετά χαρούμενος, αλλά όχι πολύ χαρούμενος», σχολίασε χτες ο DallIgna.

 

«Υπάρχουν κάποια θέματα που δεν τα περιμέναμε. Αλλά είναι λογικό διότι η μοτοσυκλέτα είναι καινούργια και πρέπει να τη δοκιμάσουμε, να δούμε τι γίνεται και να επιλύσουμε τα προβλήματα. Το 80% των σχολίων των αναβατών συμβαδίζουν με τις προσομοιώσεις που έχουμε κάνει, αλλά υπάρχει ένα 20% που πρέπει να κατανοήσουμε».

 

«Δεν θέλω να αποφασίσω για το ποια μοτοσυκλέτα θα έχουμε στον πρώτο αγώνα, προτού τελειώσει και το τεστ στο Qatar. Μια πίστα δεν είναι αρκετή για να επιβεβαιώσουμε τη νέα μοτοσυκλέτα, ενώ θέλω να κάνουμε κι άλλα χιλιόμετρα με τον κινητήρα. Για την ώρα δεν είχαμε κάποιο θέμα αξιοπιστίας και αυτό είναι καλό. Θα πρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε χλμ όμως και να δούμε τι θα γίνει».

 

Η απόφαση για το ποια μοτοσυκλέτα θα έχουν στον πρώτο αγώνα του Qatar, θα είναι αποκλειστικά των αναβατών και όχι του DallIgna.

 

«Η απόφαση θα είναι δική τους. Όχι δική μου. Δεν θα ακολουθήσουν τη γνώμη μου. Έτσι κάνω σ’ όλη μου τη ζωή. Αν θυμάστε κι ο Marco Simoncelli όταν κέρδισε το Πρωτάθλημα στα 250, είχε πάντα δυο μοτοσυκλέτες στο γκαράζ».

 

Συγκρίνοντας την GP14 με την GP15, σχολίασε: «Η καινούργια είναι λίγο πιο γρήγορη στις σικέιν. Νομίζω ότι κερδίζουμε πολύ σε κάποια σημεία της πίστας, αλλά υπάρχουν κι άλλα που θα πρέπει να βελτιωθούμε για να φτάσουμε την απόδοση της GP14. Είμαι χαρούμενος με την απόδοσή της στις γρήγορες στροφές. Δεν είμαι ευχαριστημένος κυρίως στα φρένα και κυρίως στο τέλος των φρένων».

 

Το μεγαλύτερο νέο με την GP15, είναι ότι επιτέλους λύθηκε το χρόνιο πρόβλημα της υποστροφής που ταλαιπωρούσε τις μοτοσυκλέτες των κόκκινων. Πως τα κατάφερε ο Gigi Dall’Igna;

 

«Είναι δύσκολο να το εξηγήσω. Είναι κάτι που το κατανοήσαμε, το μάθαμε και θεωρώ ότι είναι καλύτερα να μην το πούμε σε κανέναν!»

Επόμενο άρθρο »

Sepang2 Ημέρα 3: Οι τελικοί χρόνοι

« Προηγούμενο άρθρο

De Puniet: Φριχτό Σ/Κ!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ