• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
11ος Αγώνας - Γερμανικό GP (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Συνέντευξη Nicky Hayden
Ποιός θα είναι ο επόμενος Αμερικανός σταρ του MotoGP;
Συνεντεύξεις 03/03/2015 - 10:20

Το μεγαλύτερο διάστημα του χειμώνα το πέρασες σε χωμάτινες πίστες. Πως είναι ο καρπός σου μετά την εγχείριση πέρυσι; Έχει βελτιωθεί σε δύναμη και κινητικότητα;

 

Το σίγουρο είναι ότι έχασα πολλή δύναμη. Ήταν σημαντική εγχείριση και μου πήρε κάμποσο χρόνο για να αναρρώσω. Έκανα πολλές φυσικοθεραπείες για να επανέλθει η κινητικότητα, για να βελτιωθώ σε όλους τους τομείς. Χρειάστηκε να αλλάξω την προπόνησή μου λίγο, αλλά είμαι χαρούμενος.

Έβγαλα και τα δυο τεστ στην Μαλαισία χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα. Φυσικά ο καρπός μου καλυτερεύει. Μίλησα και με άλλους που έκαναν τέτοιου είδους επέμβαση και μου είπαν ότι βελτιωνόταν ακόμα και μετά από ένα χρόνο. Δεν οδηγώ motocross πια, πηγαίνω όμως στο χώμα, κάνω flat track και λίγο off road, χωρίς όμως πολλά ταρακουνήματα. Οδηγώ αρκετά χρόνια και σίγουρα έχω κάποια πράγματα που δεν είναι τέλεια, αλλά είμαι χαρούμενος με το πως έχουν έρθει τα πράγματα.

 

Μετά τα δυο τεστ στην Μαλαισία, ποια είναι η γνώμη σου για την RC213V-RS; Σε ποιούς τομείς χρειάζεται να βελτιωθεί;

 

Σίγουρα είναι πιο γρήγορη από πέρυσι. Έχει 30 ή 40 παραπάνω άλογα. Πάμε πιο γρήγορα, αλλά το ίδιο ισχύει και για τους άλλους. Πέρυσι δεν έκανε κανείς 1:58 στην Μαλαισία! Η σχάρα εκκίνησης είναι ίσως η πιο αμφίρροπη από ποτέ.

Εμείς πρέπει να δουλέψουμε κι άλλο με τα ηλεκτρονικά. Με το περσινό πλαίσιο δεν είχαμε θέμα με το software της Magneti Marelli, μιας και δεν είχαμε τόση δύναμη. Κάναμε ένα καλό βήμα από το πρώτο στο δεύτερο τεστ, κατεβάζοντας περίπου ένα δευτερόλεπτο το χρόνο μας. Και όχι σ’ ένα γύρο, αλλά σε σταθερή βάση. Έχουμε βέβαια κι άλλο περιθώριο για βελτίωση.

Το φρένα του κινητήρα είναι ένας τομέας που θα πρέπει να βελτιωθούμε. Εκεί είναι που εξοικονομούν καύσιμο, αλλά αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να βασίζεσαι περισσότερο στα ηλεκτρονικά για την είσοδο στη στροφή. Υπάρχουν πάρα πολλά σημεία που φρενάρει ο κινητήρας και χρειάζεται αρκετός χρόνος για τους μηχανικούς να μελετήσουν τα δεδομένα και να προβούν σε αλλαγές.

 

Ποιοί πιστεύεις ότι μπορούν να σε διαδεχτούν από την Αμερική κι ενδεχομένως να καταφέρουν να πάρουν έναν Παγκόσμιο Τίτλο;

 

Ο Cameron Beaubier μας έδειξε πολλά πέρυσι. Όταν ήρθε στην Ευρώπη για πρώτη φορά, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως θα ήθελε. Δεν βοήθησε και το ότι ήταν ομόσταυλος με τον Marquez. Τα κατάφερε καλύτερα απ’ ότι πίστευαν ορισμένοι, αλλά τον συνέκριναν με τον Marquez και αυτό ήταν άδικο. Έχει ομαλό στυλ και δείχνει να μαθαίνει πολύ γρήγορα.

Τεράστια ευκαιρία έχει και ο Jack Lewis. Θα δούμε τι μπορεί να κάνει. Στην κατηγορία Supersport έχουμε μερικά ονόματα, αλλά το να διαλέξουμε ένα-δυο είναι αρκετά δύσκολο. Φυσικά είμαι προκατειλημμένος με μερικά παιδιά από το Kentucky, όπως ο ξάδερφός μου Gillim Hayden και ο Nick McFadden. Υπάρχουν και μερικά παιδιά στην Superstock 600 που θα μπορούσαν να σταθούν στην Supersport.

Είναι κρίμα που το Πρωτάθλημα που πήρε ο Hayden στην SuperSport (νυν Superstock 600) δεν του άνοιξε κάποιες πόρτες. Όταν του μίλησα τον Δεκέμβρη δεν είχε τίποτα, καμία πρόταση. Υπάρχουν ταλέντα, αλλά πρέπει να γίνει καλύτερη δουλειά από τους διοργανωτές. Πάντως πριν μερικά χρόνια κανείς δεν έπαιρνε ευκαιρίες. Γι’ αυτό χαίρομαι που η Yoshimura ποντάρει στον Jake. Έχουν πολλή δουλειά, αλλά με λίγη τύχη θα ξεχωρίσουν.

 

Πρόσφατα έγινες ο πρώτος αναβάτης MotoGP που προσφέρεις προσωποποιημένα emojis! Πως προέκυψε αυτό;

 

Ένας φίλος έριξε την ιδέα και μας άρεσε. Δεν είχα να χάσω κάτι. Ήταν κάτι εύκολο και ίσως στην πορεία αποδειχθεί επικερδές. Πολλοί ξεκινούν να το κάνουν. Τα λεφτά είναι στον κόσμο της τεχνολογίας πια. Τα πάντα πηγαίνουν προς αυτή την κατεύθυνση κι έτσι έπρεπε να μπω σ’ αυτόν τον κόσμο. Εκεί κοιτάνε και οι εταιρείες για χορηγούς.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα