Οι Stefan Bradl και Alvaro Bautista θα έχουν ένα νέο ψαλίδι, πιο ελαφρύ και νέο εξαρτήματα κινητήρα για το Grand Prix της Γερμανίας.
Στο Sachsenring, μια αργή πίστα, το μειονέκτημα της τελικής δεν παίζει τόσο ρόλο όσο η ικανότητα του πλαισίου στις στροφές.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τη μέγιστη ιπποδύναμη από τον κινητήρα την παίρνεις μόνο στο 10-15% στο γύρο, όπως τονίζει και ο Romano Albesiano.
«Εκεί μεγαλύτερο ρόλο παίζουν τα ηλεκτρονικά και το πλαίσιο, ενώ θέλει προσοχή και η πρώτη δεξιά στροφή μετά από μια σειρά αριστερών».
«Στην Γερμανία θα φέρουμε ένα καινούργιο ψαλίδι, σημαντικά ελαφρύτερο και με διαφορετικές παραμέτρους στιβαρότητας».
«Επιπλέον θα έχουμε νέα εξαρτήματα για τον κινητήρα που θα μας δώσουν μια ώθηση όσον αφορά στη ροπή στις μεσαίες στροφές».