• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Hayden: Θέλω τον Τίτλο!
Έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου
Νέα 07/02/2017 - 13:35

Ο Nicky Hayden επανέλαβε ότι η επιλογή του να τελειώσει την καριέρα του στα SBK-Motul, έχει ένα και μόνο στόχο.

 

Να γίνει αυτός ο πρώτος και μοναδικός αναβάτης που θα έχει καταφέρει να πάρει Τίτλο τόσο στο MotoGP, όσο και στα SBK!

 

Αρωγός του σ’ αυτό το εγχείρημα είναι και πάλι η Honda, με την οποία κατέκτησε τον μοναδικό του Τίτλο, αλλά και η νέα CBR1000RR SP2.

 

Οι πρώτες σου εντυπώσεις από τη μοτοσυκλέτα;

Εργονομικά είναι παρόμοια με την προηγούμενη, αλλά διαφέρει αρκετά στον κινητήρα  που έχει περισσότερη ροπή στις εξόδους. Βέβαια δεν είχαμε πολύ χρόνο να δούμε τη μοτοσυκλέτα, καθώς την πήραμε δυο εβδομάδες πριν τις δοκιμές. Το καλό ήταν πάντως ότι δεν είχαμε προβλήματα και δουλέψαμε.

 

Πόσο χρόνο χρειάζεσαι για να φτάσεις τον ανταγωνισμό;

Δεν θέλω να πω ότι στο Phillip Island θα έχουμε το νέο κινητήρα... όμως μεταξύ Αυστραλίας και Ταϋλάνδης δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά. Ελπίζω κάτι να έχουμε στην Aragon. Μου έδειξαν το πλάνο από την ομάδα, αλλά δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα.

 

Ο στόχος σου για φέτος;

Ήρθα στα SBK για ένα και μόνο λόγο: να πάρω τον Τίτλο. Αυτό μου δίνει κίνητρο και γι’ αυτό δουλεύω. Πρέπει να περιμένουμε τις δοκιμές στο Phillip Island για να δούμε που βρισκόμαστε. Στο Portimao ήμασταν πίσω μερικά δευτερόλεπτα και αυτό δεν είναι καλό. Έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Ξέρω ότι έχω μια καταπληκτική ομάδα πίσω μου και θα δούμε τι θα μπορέσουμε να πετύχουμε.

 

Θα τεθείς αντιμέτωπος με τις Kawasaki, τον Davies αλλά και τους Melandri/Laverty.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι φέτος τα πράγματα θα είναι πιο δύσκολα, αλλά δεν βλέπω την ώρα να ξεκινήσουμε. Είναι Παγκόσμιο Πρωτάθλημα κι έτσι έχουμε τους καλύτερους αναβάτες και πολλούς ανταγωνιστικούς κατασκευαστές. Ελπίζω να δούμε διαφορετικούς νικητές, διότι πέρυσι ήταν όλο οι ίδιοι και αυτό δεν είναι καλό για τους οπαδούς.

 

Η γνώμη σου για τις αλλαγές στο σχηματισμό εκκίνησης του δεύτερου αγώνα;

Ως αναβάτης δεν μου αρέσει, αλλά μπορώ να καταλάβω γιατί το έκαναν. Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πως δουλεύει, διότι πολλές φορές σκέφτεσαι κάτι στην αρχή και μετά αλλάζεις γνώμη.

 

Τώρα έχεις μια πιο ξεκάθαρη ιδέα, οπότε μπορείς να μας πεις ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα σε MotoGP και SBK.

Το budget των ομάδων είναι διαφορετικό, όπως και το κόστος της μοτοσυκλέτας. Στα SBK κοιτάζεις το κόστος περισσότερο. Αυτό που μου αρέσει πολύ είναι η μορφή με τους δυο αγώνες. Το λατρεύω! Και το να έχεις μια μοτοσυκλέτα είναι μεγάλη αλλαγή και αντιμετωπίζεις διαφορετικά τις περιόδους, κάνεις λιγότερες αλλαγές στη μοτοσυκλέτα και πάντα συμβιβάζεσαι. Σε γενικές γραμμές μου λείπουν κάποια πράγματα από το MotoGP, αλλά βρήκα άλλα που μ’ αρέσουν εδώ.

 

Είδες τις δοκιμές στην Sepang;

Φυσικά! Δεν ήμουν όλη την ώρα μπροστά από τον υπολογιστή, αλλά παρακολουθούσα. Πέρυσι, με εννέα διαφορετικούς αναβάτες ήταν καταπληκτική σεζόν. Δεν νομίζω ότι θα επαναληφθεί, αλλά και φέτος θα είναι συναρπαστική χρονιά. Ίσως και περισσότερο, με τον Jorge στην Ducati, τον Maverick στην Yamaha και άλλες αλλαγές. Μετά είναι και ο Valentino, μια ζωντανή ιστορία που είναι μπροστά. Δεν θέλω να κάνω προβλέψεις όμως.

 

Για τον Stoner και την απόδοσή του;

Δεν μπορώ να πω ότι με εξέπληξε. Ήμουν ομόσταυλός του και ξέρω πόσο γρήγορος είναι. Ειδικά στην Sepang. Πολλά μπορούν να με αφήσουν με το στόμα ανοιχτό, αλλά όχι και η ταχύτητα του Casey (γελάει).

 

Μας λείπουν Αμερικανοί οδηγοί. Υπάρχει κάποιο καλό ταλέντο που έχεις ξεχωρίσει;

Δεν θέλω να πω ονόματα και μετά να ξεχάσω κάποιον, όπως έκανα στο παρελθόν. Το Πρωτάθλημά μας (MotoAmerica) βελτιώνεται και το επίπεδο του ανταγωνισμού ανεβαίνει. Υπάρχουν κάποια ταλέντα, λίγα, που αρχίζουν και ξεχωρίζουν.

Επόμενο άρθρο »

SBK-Motul: Κλείνει της Jerez;

« Προηγούμενο άρθρο

Crutchlow: Η Honda μειονεκτεί

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα