• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πόσα ...πόνι βγάζει η Μ1;
Τρία με τέσσερα άλογα ακόμα προσπαθούν να «βγάλουν» από το νέο μοτέρ της Μ1 οι μηχανικοί της Yamaha μέχρι την έναρξη του Πρωταθλήματος.
Νέα 15/02/2008 - 00:00
Τρία με τέσσερα άλογα ακόμα προσπαθούν να «βγάλουν» από το νέο μοτέρ της Μ1 οι μηχανικοί της Yamaha μέχρι την έναρξη του Πρωταθλήματος.

Η απόδοση του νέου τετρακύλινδρου σε σειρά κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες βρίσκεται ήδη σε πολύ καλό επίπεδο σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της εταιρίας Masao Furusawa, αλλά μέχρι τον αγώνα του Κατάρ θα πρέπει να βρεθούν κάποια επιπλέον άλογα (ή πόνι όπως λέει ο ίδιος).

«Θα έλεγα ότι πέρσι είχαμε αρκετές επιλογές σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, με συμβατικές και πνευματικές βαλβίδες. Φέτος όμως επικεντρωθήκαμε στον κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες και αυτό σημαίνει ότι έχουμε περισσότερο χρόνο να ρυθμίσουμε τη μοτοσικλέτα. Θεωρητικά δεν χρειαζόταν να χρησιμοποιήσουμε πνευματικές βαλβίδες, γιατί το μέγιστο όριο λειτουργίας του κινητήρα με τις συμβατικές βαλβίδες ήταν γύρω στις 19.000 ανά λεπτό. Βασικά η μορφή του κινητήρα εξακολουθεί να είναι η ίδια και παρά το γεγονός ότι έχουμε αλλάξει την κυλινδροκεφαλή, το κέντρο βάρους εξακολουθεί να είναι το ίδιο. Φυσικά κάποια εσωτερικά εξαρτήματα είναι διαφορετικά, γιατί δεν διαφορετικά δεν θα μπορούσαμε να αυξήσουμε την ιπποδύναμη», δήλωσε ο Furusawa .

Πέρσι, η Yamaha δήλωνε επίσημα ότι η M1 αποδίδει γύρω στους 200 ίππους, ενώ φέτος η απόδοση έχει αυξηθεί κατά 10 άλογα (γύρω στα 210 δηλώνει το εργοστάσιο).

Ερωτηθείς για το πόσο αυξήθηκε η ιπποδύναμη σε σχέση με πέρσι, ο Ιάπωνας είπε: «Θα έλεγα ότι βρήκαμε άλλα πέντε ...πόνι σε σύγκριση με τον περσινό κινητήρα, αλλά χρειαζόμαστε ακόμα τρία με τέσσερα μέχρι τον πρώτο αγώνα».

Σε ένα τόσο ανταγωνιστικό Πρωτάθλημα όπως τα MotoGP, σημασία έχει και το τι κάνουν οι αντίπαλοι, κάτι το οποίο τονίζει και ο Furusawa: «Δεν γνωρίζω ακριβώς το επίπεδο που βρίσκονται οι αντίπαλοί μας. Χρησιμοποιώντας τα περσινά δεδομένα, υπολόγισα με ακρίβεια ότι αν το πλεονέκτημα των αντιπάλων μας είναι στο ίδιο επίπεδο με πέρσι, τότε είμαστε ήδη σε θέση να κερδίσουμε. Και οι αντίπαλοί μας όμως έχουν βελτιώσει τις μοτοσυκλέτες τους ενόψει της νέας σεζόν. Πιστεύω ότι σε σχέση με πέρσι πρέπει να έχουν αυξήσει την ιπποδύναμη των κινητήρων τους τρία με τέσσερα πόνι».

Δεν κρύβει πάντως την αισιοδοξία του ενόψει της νέας σεζόν, λέγοντας πως το δίδυμο Yamaha-Rossi μπορούν να βάλουν φρένο στην κυριαρχία της Ducati και του Stoner: «Ναι, σίγουρα μπορούμε και ελπίζω σε μια μεγάλη νίκη από τον πρώτο αγώνα στο Κατάρ».

Επόμενο άρθρο »

Jerez IRTA test, πρωινό στην Suzuki

« Προηγούμενο άρθρο

H παρουσίαση της Rilza Suzuki

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ