• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Νότης Παπαπαύλου στο Παγκόσμιο
SSP300 του 2018
Νέα 10/11/2017 - 23:00

Δελτίο Τύπου


O Νότης Παπαπαύλου προκρίθηκε στο Παγκόσμιο SSP300 του 2018 με την υποστήριξη της ΥAMAHA/MOTOΔΥΝΑΜΙΚΗΣ!

Ο Νότης Παπαπαύλου έδειξε για άλλη μία φορά τις δυνατότητές του πετυχαίνοντας τη διάκριση με YZF-R3 και ένα νέο σημαντικό βήμα για την καριέρα του. Μαζί με άλλους 10 αναβάτες οι οποίοι αναδείχθηκαν από τα εθνικά τους πρωταθλήματα, συμμετείχε στο Masterclass που οργάνωσε η ΥΑΜΑΗΑ στα πλαίσια του προγράμματος «bLU cRU» στη Latina της Ιταλίας στις 26-28 Οκτωβρίου, και προκρίθηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην κατηγορία SSP300. (SuperSport 300)

To πρόγραμμα «bLU cRU» της YAMAHA έχει ως σκοπό την ανάδειξη και υποστήριξη της νέας γενιάς ταλέντων οδηγών σε αγώνες ταχύτητας και off road. Σε αυτή την προσπάθεια συμμετείχαν οι κορυφαίοι οδηγοί των ομάδων στους θεσμούς WorldSSP και Endurance ως πρεσβευτές του «bLU cRU», αποτελώντας το πρότυπο για τη μελλοντική αγωνιστική γενιά.

Η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ πίστεψε από την αρχή στον θεσμό bLU cRU και εφάρμοσε στην Ελλάδα την ιδέα με την καθιέρωση του YAMAHA R3 CHALLENGE 2017 για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Οι Έλληνες αναβάτες οδήγησαν την αγωνιστική τους YZF-R3 συμμετέχοντας στην κατηγορία νέων στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας και απόλαυσαν μία σειρά από προνόμια σε ετήσια βάση, με κόστος σημαντικά προσιτό σε σχέση με την αρχική αξία του πακέτου υποστήριξης και υπηρεσιών.

Ο νικητής στην Ελλάδα Νότης Παπαπαύλου, προκρίθηκε μαζί με άλλους Ευρωπαίους αναβάτες που αναδείχθηκαν από τα αντίστοιχα εθνικά πρωταθλήματα. Στη Latina εκπαιδεύθηκαν και αξιολογήθηκαν όλοι όσοι έφθασαν σε αυτή τη φάση, σε ειδικά διαμορφωμένο Masterclass, με στόχο την τελική φάση και την ανάδειξη όσων θα συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην κατηγορία SS300 στη σεζόν του 2018.

 

Ο Τεχνικός Διευθυντής της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ/Κλάδου ΥΑΜΑΗΑ, Ανδρέας Κοσκινάς, δήλωσε :

Το bLU cRU Masterclass στη Latina ενθουσίασε τους συμμετέχοντες, που απέκτησαν πολύτιμες εμπειρίες μέσα στο διήμερο. Είχα την τύχη να παρατηρώ από κοντά πόσο αυξήθηκε η αυτοπεποίθησή τους. Είμαι σίγουρος ότι θα αξιοποιήσουν αυτή την εμπειρία στο έπακρο και θα εφαρμόσουν όσα έμαθαν στις μελλοντικές τους αναμετρήσεις, βάζοντας ακόμη μεγαλύτερους στόχους. Ήταν μία πολύ ιδιαίτερη στιγμή για τους νέους αναβάτες να μπορούν να μαθαίνουν στην πίστα από οδηγούς όπως ο David Checa, o Niccolo Canepa, o Federico Caricasulo και ο Alfonso Copola.

Το Yamaha bLU cRU project είναι μοναδικό και το πρώτο Masterclass ήταν πέρα από κάθε προσδοκία! Ως προς τη σπουδαία ελληνική διάκριση, πιστέψαμε από την αρχή στον Νότη, που φέτος κέρδισε και την πρώτη θέση στην κατηγορία R3 Challenge στο Ελληνικό Πρωτάθλημα. Πιστεύoυμε ότι αν συνεχίσει την πειθαρχημένη προπόνηση και διατηρήσει τον ενθουσιασμό του, θα φθάσει πολύ υψηλά.

 

Ο Νότης Παπαπαύλου μας μίλησε για τη διάκριση και το πώς έφθασε σε αυτή :

«Αυτή η διάκριση με ΥΑΜΑΗΑ ΥΖF-R3 αποτελεί δικαίωση για τα τόσα χρόνια που παλέψαμε μαζί με την οικογένειά μου! Φέτος είναι η ευκαιρία μου! Θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου για να ανεβάσω τις σημαίες της Ελλάδας και της ΥΑΜΑΗΑ στο βάθρο!

Ξεκίνησα όταν ο πατέρας μου αγόρασε το πρώτο μου κροσάκι στα 6 μου, ενώ στη συνέχεια με συνόδευσε σε mini moto πρωτάθλημα στον Ασπρόπυργο στα 7 μου και μ’ έστειλε στο ιταλικό πρωτάθλημα ήδη από τα 10. Από την αλάνα ως την πίστα, όσο πιο πολύ οδηγούσα, τόσο περισσότερο η αρχική ιδέα του πατέρα μου εξελισσόταν και σε δικό μου πάθος.

Δεν ήταν πάντα όλα εύκολα. Πέρασα και αρκετές απογοητεύσεις, όπως τότε που σε παγκόσμιο test αγωνιζόμουν να περάσω στους 12 από τους 150, και τελικά λόγω μίας ατυχίας έμεινα στους καλύτερους 50. Και οι δύσκολες στιγμές ήταν αρκετές λόγω δύσκολων οικονομικών και έλλειψης χορηγών, αλλά καμία στιγμή δεν σκέφθηκα να τα παρατήσω γιατί η οδήγηση είναι πάθος! Είναι σπουδαίο να ξέρω ότι κατάφερα να σηκωθεί η ελληνική σημαία και να ακουστεί ο εθνικός ύμνος, μία απίστευτη στιγμή στο Assen το 2014! Οι καλές στιγμές, με καλύτερη αυτή στη Latina, είναι τόσο δυνατές, που σβήνουν τα δύσκολα.

Για να τα καταφέρω αθλούμαι καθημερινά 2 ώρες, ενώ τις Παρασκευές και τα Σαββατοκύριακα η προπόνησή μου με οδήγηση σε όλα τα στυλ -πίστα, enduro, motocross- αναλόγως καιρού και χώρου, μπορεί να φθάσει και τις 4 ώρες την ημέρα. Συμβουλεύω γονείς και παιδιά να μπαίνουν από νωρίς στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ακόμη και να μην ασχοληθούν με πρωταθλητισμό, θα αναπτύξουν καλή φυσική κατάσταση και γρήγορα αντανακλαστικά στην οδήγηση. Ως προς τους αγώνες, ο χορηγός είναι η κινητήρια δύναμη γιατί χωρίς καλά οικονομικά δυσκολεύουν τα πράγματα, και η καλή χημεία/συνεργασία μηχανικού-οδηγού είναι που καθορίζει τη συνέχεια. Όλα ξεκινούν από ελάχιστο ταλέντο που αρκεί, αν με πολλή δουλειά το καλλιεργείς και βρεις την κατάλληλη μοτοσυκλέτα, όπως και υποστηρικτές. Η δουλειά είναι το παν!

Θέλω να ευχαριστήσω τόσους πολλούς, την οικογένειά μου, τον μηχανικό μου Νίκο Τσεσμελή, και τη χορηγό μου ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ/ΥΑΜΑΗΑ που ειδικά φέτος με βοήθησε πολύ, όπως και όλους τους άλλους χορηγούς μου.

 

Επόμενο άρθρο »

Ο δυνατός ρυθμός...

« Προηγούμενο άρθρο

Zarco: Γιατί όχι και νίκη;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα