• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Dall’Igna: Το κλειδί για τη φετινή πορεία;
Τα τεστ σε Mugello και Βαρκελώνη!
Νέα 22/12/2017 - 13:35

Η Ducati είχε φέτος την καλύτερή της σεζόν εδώ και δέκα χρόνια, με τον Dovizioso να παίρνει 6 νίκες, να φτάνει τους 261β και να πιέζει μέχρι τέλους για τον Τίτλο.

 

Ποιό ήταν όμως το σημείο κλειδί για τη φετινή πορεία των κόκκινων, σύμφωνα με τον Gigi DallIgna, τον βασικό υπεύθυνο της μεταμόρφωσης προς το καλύτερο της Ducati τα τελευταία χρόνια;

 

Οι κόκκινοι βρήκαν κάτι πραγματικά καλό στο ιδιωτικό τεστ του Mugello, μετά το GP στη Βαρκελώνη, ενώ σημαντικό ήταν και το τεστ στο Montmelo, μετά το GP του Le Mans.

 

Ήταν εκεί που η Ducati βρήκε κάτι για να διορθώσει κάπως το πρόβλημα στις στροφές, για το οποίο συχνά παραπονούνταν οι αναβάτες της. Από εκεί και πέρα, η GP17 ήταν πράγματι η πιο ισορροπημένη μοτοσυκλέτα στο grid.

 

«Είμαι πραγματικά χαρούμενος, όχι για τη δεύτερη θέση αλλά για το γεγονός ότι βελτιωθήκαμε μέχρι το τέλος της σεζόν», σχολιάζει ο DallIgna.

 

«Δεν ήταν εύκολο να ανακάμψουμε από τις δυσκολίες στην αρχή. Όλα ξεκίνησαν στο τεστ που κάναμε στο Mugello και στη Βαρκελώνη. Εκεί βελτιώσαμε πολύ την απόδοση της μοτοσυκλέτας».

 

Την ίδια γνώμη έχει και ο Davide Tardozzi: «Το Mugello και η Βαρκελώνη άλλαξαν τη χρονιά για εμάς. Εκεί καταλάβαμε ότι είχαμε κάτι καλό».

 

Μπορεί η Ducati να μην ήθελε να αποκαλύψει το τι ακριβώς βρήκαν, ωστόσο γνωρίζουμε ότι από το Mugello είχαμε αλλαγή στο σκελετό του μπροστινού ελαστικού, από μαλακό σε πιο σκληρό.

 

Η ειρωνεία της υπόθεσης ήταν ότι αυτό το ελαστικό δεν άρεσε καθόλου στους εργοστασιακούς, οι οποίοι το είχαν δοκιμάσει στο τεστ της Jerez.

 

«Ειλικρινά, ήμασταν οι μόνοι εναντίον του», λέει γελώντας ο DallIgna. «Δεν ήθελα αυτό το ελαστικό και μάλωσα με την Michelin. Όλοι το ήθελαν για τον εντός έδρας αγώνα μας στο Mugello. Δεν συμφωνούσα».

 

«Αλλά είναι αλήθεια ότι από το Mugello κι έπειτα άρχισαν τα καλά αποτελέσματα για εμάς».

 

Τέλος, ο Gigi υπογράμμισε ότι η δουλειά στη μοτοσυκλέτα δεν τελειώνει και κατά τη διάρκεια του χειμώνα ρίχνουν το βάρος στη βελτίωσή της μέσα στις στροφές.

 

«Σίγουρα μέσα στις στροφές δυσκολευόμαστε λίγο. Έχουμε κάποιες ιδέες και θα τις εφαρμόσουμε για να μειωθεί αυτό το πρόβλημα».

 

«Θα δουλέψουμε όμως σε όλα πάνω στη μοτοσυκλέτα: στον κινητήρα, στα ηλεκτρονικά, ακόμα κι αν είμαστε πολύ δυνατοί».

 

«Το βάρος όμως θα πέσει στα μέσα της στροφής, διότι εκεί πρέπει να βελτιωθούμε».

Επόμενο άρθρο »

Moto2: Χάλασε η συμφωνία KTM-Kiefer

« Προηγούμενο άρθρο

Oliveira: Ποτέ δεν το φανταζόμουν!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα