• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ducati με ραντάρ από το 2020 !
Μία από τις καινοτομίες της στρατηγικής "2025 Road Safety Road Map"
Νέα 19/04/2018 - 00:57

Ducati με ραντάρ από το 2020 !

Η Ducati ήταν ανέκαθεν στην πρώτη γραμμή όσον αφορά την ασφάλεια, απόδειξη για αυτό ειναι το ότι είναι ο μοναδικός κατασκευαστής μοτοσυκλετών παγκοσμίως που έχει μια μοτοσυκλέτα με δυνατότητα αλληλεπίδρασης με το σύστημα D® air® ενσωματωμένο στο μπουφάν και ο πρώτος που εξόπλισε ένα "κλασικό" μοντέλο, το Ducati Scrambler 1100, με το σύστημα ABS Cornering. Αυτό το επίπεδο ενδιαφέροντος σχετικά με την ασφάλεια, και την καινοτομία, οδήγησαν τον κατασκευαστή με έδρα τη Μπολόνια να καθορίσει τη στρατηγική ασφάλειας μέχρι το 2025.

Στη βάση αυτού του πολύπλευρου στρατηγικού σχεδίου είναι η βραχυπρόθεσμη εφαρμογή των συστημάτων ARAS (Advanced Rider Assistance Systems) στις μοτοσυκλέτες της Ducati. Τα προηγμένα συστήματα βοήθειας αυξάνουν τα επίπεδα ασφάλειας των αναβατών μέσω ενός αριθμού αισθητήρων, συμπεριλαμβανομένων των ραντάρ. Αυτά, ειδικότερα, είναι σε θέση να παράσχουν ανατροφοδότηση για τον περιβάλλοντα χώρο - συμβάλλοντας στην πρόληψη πιθανών συγκρούσεων με εμπόδια ή άλλα οχήματα προειδοποιώντας τον αναβάτη για τον ενδεχόμενο κίνδυνο.

Η Ducati ξεκίνησε την ανάπτυξη αυτών των συστημάτων ήδη από το 2016, σε συνεργασία με το Τμήμα Ηλεκτρονικής, Πληροφορικής και Βιομηχανικής Μηχανικής του Πανεπιστημίου Politecnico di Milano. Η μελέτη οδήγησε στην ανάπτυξη ενός συστήματος προειδοποίησης βασισμένου σε οπίσθιο ραντάρ, ικανό να εντοπίζει και να επισημαίνει τα οχήματα που υπάρχουν στο «τυφλό σημείο» (δηλαδή το τμήμα του δρόμου που δεν είναι ορατό είτε απευθείας είτε στους καθρέπτες) , ή τα άλλα οχήματα που προσεγγίζουν με μεγάλη ταχύτητα από πίσω. Για να τονίσει την τεχνική και επιστημονική αξία αυτού του ερευνητικού έργου, που αναπτύχθηκε από εργαζόμενους στην Ducati, ερευνητές και προπτυχιακούς φοιτητές, το Μάιο του 2017 υποβλήθηκε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σχετικά με τους αλγόριθμους ελέγχου του συστήματος και παρουσιάστηκε επιστημονική δημοσίευση στο IEEE - Intelligent Vehicles Symposium IV) στις 11-14 Ιουνίου 2017, στο Redondo Beach, CA, ΗΠΑ.

Και πάλι το 2017, ο Ιταλός κατασκευαστής επέλεξε έναν κύριο τεχνολογικό συνεργάτη για να εξασφαλίσει την καταλληλότητα του συστήματος για παραγωγή - συμπληρώνοντας το πακέτο με έναν δεύτερο αισθητήρα ραντάρ τοποθετημένο μπροστά. Ο σκοπός αυτής της συσκευής θα είναι να διαχειρίζεται το προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου ταχύτητας ταξιδίου, επιτρέποντας τη διατήρηση μιας δεδομένης απόστασης (η οποία μπορεί να οριστεί από τον χρήστη) από το όχημα μπροστά και προειδοποιώντας τον αναβάτη σχετικά με τυχόν κινδύνους σχετιζόμενων με τις εμπρόσθιες συγκρούσεις από απροσεξία. Όλα αυτά τα συστήματα, μαζί με μια προηγμένη διαδικασία αλληλεπίδρασης σχεδιασμένη να ειδοποιεί τον αναβάτη για τυχόν υπάρχοντες κινδύνους, θα είναι διαθέσιμα σε ένα από τα μοντέλα της Ducati που θα κυκλοφορήσουν το 2020.

Το πρώτο πραγματικό βήμα αυτής της στρατηγικής που ονομάζεται "Safety Road Map 2025" έχει ήδη εφαρμοστεί και περιλαμβάνει την προοδευτική επέκταση του Bosch ABS Cornering σε ολόκληρη την γκάμα προϊόντων. Αυτό το σύστημα ενισχύει το φρενάρισμα εξασφαλίζοντας ασφάλεια υψηλού επιπέδου. Εάν το στάνταρ ABS εξασφαλίζει τον έλεγχο της απώλειας πρόσφυσης κατά την πέδηση μόνο όταν η μοτοσικλέτα κινείται σε ευθεία γραμμή, η πιο προηγμένη έκδοση Cornering επιτρέπει τον πλήρη χειρισμό της πέδησης ακόμα και όταν στρίβει, πράγμα που αποκλείει τον κίνδυνο πτώσης κατά την κρίσιμη εκείνη στιγμή . Η Ducati επιβεβαίωσε την αξία της στρατηγικής ασφαλείας της, εισάγοντας το σύστημα Bosch ABS Cornering και στην οικογένειά του Ducati Scrambler - προσαρμόζοντάς το στην κορυφαία έκδοση 1100.

Επιπλέον, το 2014, η Ducati παρουσίασε τη μόνη μοτοσικλέτα στον κόσμο που είναι σε θέση να αλληλεπιδράσει με τον ενσωματωμένο στο μπουφάν του αναβάτη από την Dainese, αερόσακο στη Multistrada 1200 D | air®. Αυτό το σύστημα, το οποίο είναι τώρα διαθέσιμο στο Multistrada 1260 D | air® της Ducati, έχει σχεδιαστεί για να αναπτύσσεται σε μόλις 45 χιλιοστά του δευτερολέπτου, προστατεύοντας τόσο τα εκτεθειμένα τμήματα του σώματος του οδηγού όσο και του συνεπιβάτη, Ο αερόσακος είναι ικανός να φουσκώνει με κλάσμα του δευτερολέπτου πριν ο οδηγός και ενδεχομένως ο συνεπιβάτης συγκρουστούν με το εμπόδιο και είναι αρκετά εξελιγμένο για να καταλαβαίνει τη διαφορά μεταξύ ενός δυνητικά επικίνδυνου ατυχήματος και ενός συμβάντος χαμηλής ταχύτητας ή μιας μοτοσικλέτας που απλά πέφτει σταματημένη.

Επόμενο άρθρο »

Τέξας: Η ιστορία

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: Μια πολύ δύσκολη πίστα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα