• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Με το μυαλό στο… 2021 (Μέρος 3ο)
Η επένδυση της ΚΤΜ στους νέους
Νέα 16/12/2019 - 14:50

Με δεδομένο ότι ο μέσος όρος ηλικίας της ΚΤΜ – με δυο Rookies τη νέα σεζόν στη μεγάλη κατηγορία – είναι τα 24χρ, δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο να προβλέψεις την πορεία της το 2020.

 

Τα δυο τελευταία χρόνια η ομάδα ανεβάζει στη MotoGP τα «δικά της παιδιά», έχοντας προωθήσει τους Miguel Oliveira και Brad Binder αντίστοιχα.

 

Κι αν την επόμενη χρονιά δεν της βγει κάποιος από τους νεοφερμένους, έχει έτοιμη λύση στο πρόσωπο του Jorge Martin.

 

Το τελευταίο διάστημα η εικόνα έχει αλλάξει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα κι έχει δημιουργηθεί προηγούμενο με μικρούς σε ηλικία αναβάτες να ξεχωρίζουν στη μεγάλη κατηγορία.

 

Το παράδειγμα των Quartararo, Rins και Mir είναι πρόσφατο, με τους μάνατζερ των ομάδων να ψάχνουν το επόμενο μεγάλο ταλέντο από τις μικρές κατηγορίες.

 

Στο πρόσωπο του Jorge Martin, του Παγκόσμιου Πρωταθλητή της Moto3 το 2018, φαίνεται ότι η ΚΤΜ έχει μια σπουδαία περίπτωση αναβάτη.

 

Πάντως αυτός που ξεχώρισε στα πρόσφατα τεστ της μεγάλης κατηγορίας σε Valencia και Jerez ήταν ο Iker Lecuona. Ωστόσο αυτό δεν λέει πολλά σε αυτό το στάδιο.

 

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και πέρυσι, τέτοιο καιρό, ήταν ο Pecco Bagnaia αυτός που μας εντυπωσίαζε, ωστόσο μέσα στη σεζόν ο Fabio Quartararo κατάφερε να τον επισκιάσει τελείως.

 

Η KTM πάντως δεν μένει στάσιμη και κυνηγά το επόμενο μεγάλο ταλέντο και ήδη από το καλοκαίρι είχε προτείνει συμβόλαιο συνεργασίας με τον Remy Gardner, με τον τελευταίο πάντως να αρνείται.

 

Κι αυτό επειδή ξέρει ότι το 2021 θα έχει πολύ περισσότερες ευκαιρίες να βρει ομάδα στη μεγάλη κατηγορία, κάτι που ξέρουν και οι υπόλοιποι οδηγοί της Moto2. Γι’ αυτό όλοι σχεδόν έχουν υπογράψει συμβόλαιο ενός έτους.

 

Η μεσαία κατηγορία έχει ταλέντα και οδηγούς που μπορούν να αντέξουν στα δεδομένα της μεγάλης κατηγορίας, όμως δεν είναι εύκολο να καταλάβεις ποιος απ’ όλους θα ξεχωρίσει.

 

Άλλωστε τα τελευταία χρόνια οι ρυθμοί στο μεταγραφικό παζάρι είναι ξέφρενοι και οι μάνατζερ μόνο εύκολο έργο δεν έχουν, στην προσπάθειά τους να ξεχωρίσουν ποιος αξίζει και ποιος όχι.

 

Διαβάστε το πρώτο και το δεύτερο μέρος πατώντας κλικ εδώ.

Επόμενο άρθρο »

O Pasini στα SBK;

« Προηγούμενο άρθρο

Φωτογραφικό: Ο Rossi με Ferrari στο Abu Dhabi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα