• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
DAYTONA 310 T1 & 310 R1
Νέες εκδόσεις με μονόμπρατσο ψαλίδι
Νέα Αγοράς 27/02/2020 - 02:32

Δύο νέες μονόμπρατσες εκδόσεις για την οικογένεια των DAYTONA

Από το 2018 που παρουσιάστηκε η σειρά προϊόντων 310 της DAYTONA στο σαλόνι μοτοσυκλέτας, έχουν επέλθει σημαντικές αναβαθμίσεις στην γκάμα των προϊόντων και τα χαρακτηριστικά τους.

Μετά την παρουσίαση των R310 και Χ310, ακολούθησε το 2019 η κυκλοφορία των V310 και Τ310 με το δεύτερο να φτάνει στην κορυφή των ταξινομήσεων μοτοσυκλετών στη χώρα μας.

Η εξέλιξη στη σειρά 310 είναι συνεχής. Το 2020, δύο νέες εκδόσεις έρχονται να προστεθούν στην γκάμα των 310. Πρόκειται για τις 310 R1 και 310 Τ1. Οι νέες εκδόσεις φέρουν όλα τα βασικά χαρακτηριστικά και αναβαθμίσεις των R310 και Τ310 καθώς και μονόμπρατσο ψαλίδι και έγχρωμη TFT οθόνη.

 

# 310 R1

Άκρως εντυπωσιακή, με επιθετική σχεδίαση και υψηλά ποιοτικά στάνταρντ. Πρόκειται για τον ορισμό της μυώδους μοτοσικλέτας με ενδιαφέροντες συνδυασμούς πλαστικών τμημάτων στο μπροστινό τμήμα, και γοητευτική ουρά που θυμίζει διαστημόπλοιο.

DAYTONA   310 R1
DAYTONA 310 R1

 

# 310 Τ1

Η Νο1 σε πωλήσεις στην Ελλάδα για το 2019 Daytona T 310 αποκτά νέα έκδοση. Η 310 Τ1 με την τελειότητα κατασκευής θα σε μαγνητίσει αμέσως και ο adventure χαρακτήρας της σε καλεί για να ζήσεις νέες εξορμήσεις.

 

Κινητήρας Υψηλών Επιδόσεων

Και οι δύο εκδόσεις κινούνται με το σύγχρονο χαμηλών τριβών κινητήρα 312cc. Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος κινητήρας, φέρει δύο εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες. Ο κύλινδρος είναι από αλουμίνιο και διαθέτει λεπτά τοιχώματα, προσφέροντας ταχύτερη ψύξη του κινητήρα και υψηλότερες επιδόσεις. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό, με την ιπποδύναμη τους να φτάνει τους 35.4 ίππους στις 9.500 rpm, η ροπή τα 30 Nm στις 7.500 rpm και η σχέση συμπίεσης να είναι 12.5:1. Η λίπανση του κινητήρα γίνεται με ξηρό κάρτερ, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων με διπλή χαρτογράφηση ECO/SPORT και η κατανάλωση κυμαίνεται μόλις στα 3.6 l/100km (Euro4)

DAYTONA   310 T1
DAYTONA 310 T1

 

Πλήρης Εξοπλισμός

Όπως και σε όλες τις εκδόσεις των Daytona, ο εξοπλισμός είναι κορυφαίος για την κατηγορία.

Και τα δύο νέα μοντέλα της Daytona διαθέτουν:

  • Ηλεκτρικό κλείδωμα του τιμονιού

  • Εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί. Ένας σένσορας ξεκλειδώνει τη μηχανή από το 1,5 μέτρο.

  • Διπλή χαρτογράφηση eco/sport κινητήρα

  • Ρυθμιζόμενες μανέτες

  • Led φώτα

  • Χειριστήρια με μεγάλους διακόπτες και κρυφό φωτισμό

  • Ηλεκτρικό άνοιγμα τάπας ρεζερβουάρ

  • Σέλα χυτής σχεδίασης

  • Αναδιπλούμενοι καθρέφτες

  • Αντίβαρα τιμονιού

 

Επιπλέον, η 310 Τ1 φέρει στον στάνταρντ εξοπλισμό και τα παρακάτω:

  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα

  • Προστατευτικές χούφτες χεριών

  • Προστατευτικά κάγκελα

  • Σχάρα αποσκευών

 

Τι νέο φέρνουν τα 310 Τ1 και 310 R1;

Τα DAYTONA 310, από την πρώτη μέρα που κυκλοφόρησαν μέχρι σήμερα, έχουν ανεβάσει ακόμα υψηλότερα το επίπεδο του εξοπλισμού. Έτσι στις δύο νέες εκδόσεις συναντάμε τα εξής χαρακτηριστικά:

 

  • Μονόμπρατσο Ψαλίδι

Το μονόμπρατσο ψαλίδι, γίνεται σημείο αναφοράς. Όμορφο και ομοιογενές σχήμα, προσδίδει μία άγρια ομορφιά στη μοτοσυκλέτα. Λόγω του ειδικού κράματος αλουμινίου επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του ψαλιδιού, υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.

Η αποσυναρμολόγηση και η συναρμολόγηση του πίσω τροχού επιτυγχάνεται απλά και γρήγορα.

 

  • Μεγαλύτεροι Δίσκοι

Το αναβαθμισμένο σύστημα φρένων αποτελείται από ένα δισκόφρενο μπροστά (300 mm) και ένα πίσω (230 mm) με ABS σύστημα 9.1M της BOSCH Γερμανίας, προσφέροντας αποτελεσματικότερη και άμεση πέδηση.

 

  • Έγχρωμη TFT Οθόνη

Η έγχρωμη οθόνη TFT διαθέτει ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας χειροκίνητα ή αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον. Διαθέτει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει.

 

  • Συμπλέκτης Ολίσθησης

Ο συμπλέκτης ολίσθησης κάνει το φρενάρισμα ήπιο και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.

 

  • Διπλή θύρα USB

Η θύρα φόρτισης USB που βρίσκεται κοντά στο τιμόνι, γίνεται πλέον διπλή. Mε έξοδο 2.1Α, προσφέρεται για γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα.

 

  • Μεγαλύτερο Δοχείο Καυσίμου (310 Τ1)

Η αυτονομία πηγαίνει πλέον σε άλλο επίπεδο, με το νέο ρεζερβουάρ της 310 Τ1 να φτάνει στα 19 λίστα (από 15,5 λίτρα της έκδοσης Τ310).

 

 

 

Περισσότερες πληροφορίες www.daytonamotors.gr

Επόμενο άρθρο »

Aprilia RSV4 1100 Factory και Aprilia RSV4 RR

« Προηγούμενο άρθρο

Νέα Harley-Davidson Softail Standard

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ