• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Δοκιμάστηκε νέο σύστημα ενδοεπικοινωνίας κράνους
Το είχε ο Stefan Bradl, θα το δοκιμάσουν κι οι άλλοι την Τρίτη
Νέα 12/09/2020 - 21:36

Την Παρασκευή ο Stefan Bradl, ο οδηγός εξέλιξης της Honda, πέρα από τη δουλειά που είχε για το HRC δοκίμασε κι ένα νέο σύστημα ενδοεπικοινωνίας.

 

Το νέο αυτό σύστημα δοκιμάζεται από το MotoGP ως ένα μέσο μιας πιο άμεσης επικοινωνίας ανάμεσα στους οδηγούς και τους Αγωνοδίκες.

 

Έτσι θα μπορούν άμεσα οι οδηγοί όλων των κατηγοριών να ενημερώνονται για κίτρινες, κόκκινες ή μαύρες σημαίες, για ποινές κτλ, πολύ γρήγορα και άμεσα.

 

Σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια, το νέο σύστημα – αν τελικά υιοθετηθεί – θα αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα προόδου, καθώς όλοι θα ενημερώνονται για το τι γίνεται χωρίς να υπάρχει φόβος ότι κάποιος δεν είδε τις σημαίες κτλ.

 

Ένα τέτοιο σύστημα είχε δοκιμαστεί και στο παρελθόν χωρίς να βρει ποτέ πεδίο εφαρμογής στο MotoGP.

 

Φυσικά η ενδοεπικοινωνία μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τις ομάδες για αν δίνουν και πιο άμεσες εντολές στους οδηγούς τους.

 

Ένα σύστημα που χρησιμοποιείται στην Formula 1 και το οποίο, όμως, έχει δεχτεί αρκετή κριτική από τους φιλάθλους.

 

Αν μείνει στα αυστηρά πλαίσια της αυξημένης ασφάλειας των οδηγών, τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, όπως λένε και οι Vinales, Quartararo και Morbidelli.

 

«Δεν με ενοχλεί να υπάρχει γιατί μερικές φορές είναι δύσκολο να δεις τις κίτρινες σημαίες. Αν δεν προκαλεί προβλήματα στον οδηγό, τότε σίγουρα θα αυξήσει την ασφάλεια», είπε ο Vinales.

 

«Δεν ξέρω… θα δούμε. Το θέμα είναι να χρησιμοποιείται για ξεκάθαρα μηνύματα για την ασφάλεια και όχι για το αν σε ακολουθεί κάποιος».

 

«Δεν μου φαίνεται και τόσο ωραίο για χρήση κατά τη διάρκεια του Αγώνα, αλλά για θέματα ασφαλείας σίγουρα θα βοηθήσει. Θα δούμε πως θα πάει την Τρίτη», σχολίασε ο Quartararo.

 

Την Τρίτη, στο τεστ που θα γίνει στο Misano, το νέο αυτό σύστημα ενδοεπικοινωνίας θα το δοκιμάσουν κι οι άλλοι οδηγοί της μεγάλης κατηγορίας.

 

Ο Morbidelli επισήμανε και το ότι ένα τέτοιο σύστημα θα αναβάθμιζε και τις τηλεοπτικές μεταδόσεις του αθλήματος.

 

«Πρώτα είναι η ασφάλεια, αλλά μετά θα δούμε αν τα μηνύματα μπορούν να αυξηθούν και να κάνουμε τους οδηγούς να μιλάνε», τονίζει ο Franco.

 

«Δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα, αλλά για μένα ένα από τα πιο ωραία πράγματα όταν βλέπω F1 είναι να ακούω τους οδηγούς να μιλούν με την ομάδα».

 

«Για μένα θα είχε ενδιαφέρον αν ακούγατε τι λένε οι οδηγοί μέσα στο κράνος τους. Εγώ για παράδειγμα λέω συνεχώς πολλά πράγματα».

Επόμενο άρθρο »

Vinales: Δεν μ’ ενδιαφέρει το αποτέλεσμα!

« Προηγούμενο άρθρο

Moto2 Misano 1: ΚΑΤ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ