• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
10ος Αγώνας - M.Βρετανία (Silverstone)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
FIAT YAMAHA: Στο κυνήγι της πρόσφυσης
Οι στόχοι των μηχανικών για το 2010
Νέα 18/02/2010 - 14:54
Ο αρχιμηχανικός του Valentino Rossi, Jerry Burgess, κρίνει ότι η Yamaha έχει επιτύχει τον κύριο στόχο της για το 2010, ο οποίος είναι η βελτίωση της πρόσφυσης, στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας.

 

Σε συνδυασμό με την αυξημένη απόδοση και αντοχή του κινητήρα, ο στόχος για τους μηχανικούς της Yamaha ήταν να δώσουν στο δίδυμο των Valentino Rossi και Jorge Lorenzo, μεγαλύτερη πρόσφυση και καλύτερο έλεγχο του πίσω ελαστικού της Bridgestone. Ο Burgess πιστεύει ότι η Yamaha έχει δουλέψει σε απόλυτα σωστή κατεύθυνση, κάτι που επιβεβαιώθηκε και από τις εντυπωσιακές επιδόσεις του Rossi, που τον έφεραν στην κορυφή των δοκιμών της Sepang, στις αρχές του μήνα.

 

"Προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε την πρόσφυση του πίσω ελαστικού. Η Bridgestone έφερε ένα ελαστικό που θα έπρεπε να ταιριάζει σε κάθε αναβάτη του grid, είτε αυτός λέγεται Gabor Talmacsi είτε Valentino Rossi και Casey Stoner", δήλωσε ο Burgess.

Rossi
Rossi

 

"Δε θέλω να παρερμηνευθώ, είναι ένα άριστο ελαστικό. Υπάρχουν όμως 2-3 αναβάτες που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν κάτι ακόμα πιο δυνατό, αν είχαν την ευκαιρία. Όμως, κάτι τέτοιο δε συμβαίνει, οπότε δεν μπορούμε να παραπονιόμαστε γι' αυτό. Πλεόν, εξαρτάται αποκλειστικά από εμάς το να μεγιστοποιήσουμε την πρόσφυση από το πίσω ελαστικό. Έχουμε τους αναβάτες που πιέζουν το συγκεκριμένο ελαστικό περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο στο grid και ανάλογα πρέπει να προσαρμοστούν οι ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας μας", συμπλήρωσε ο Αυστραλός.

 

"Οι επιλογές είναι να προσθέσουμε βάρος στο πίσω μέρος της M1, καθώς και να δοκιμάσουμε διαφορετικές σκληρότητες στο ψαλίδι και το πλαίσιο. Το πρόβλημα πάντως είναι ότι προσθέτοντας βάρος πίσω διαταράσσεται η ισορροπία της μοτοσυκλέτας. Ότι κερδίζεις πίσω, το χάνεις από μπροστά! Πρέπει λοιπόν να εξασφαλίζουμε ότι δε θυσιάζουμε πράγματα, όπως η ταχύτητα στο στρίψιμο και η σταθερότητα. Χρειάζεται υπομονετική δουλειά για να βρεθεί η χρυσή τομή", ολοκλήρωσε ο αρχιμηχανικός της Yamaha Fiat.

 

Το πόσο βελτιώθηκε η πρόσφυση του πίσω ελαστικού της Yamaha θα φανεί στο επόμενο σκέλος των δοκιμών της Sepang, στις 25 Φεβρουαρίου.

Επόμενο άρθρο »

GRUPPO CAMPARI: Ανανεώνει τη συμφωνία με τα MotoGP

« Προηγούμενο άρθρο

RIFLE: Χορηγός του Marco Simoncelli, για το 2010

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα