• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Θριαμβευτική Διπλή Νίκη για την Honda στο Ράλλυ Ντακάρ του 2021
Νέα Αγοράς 18/01/2021 - 19:28

Δελτίο Τύπου


 

Θριαμβευτική Διπλή Νίκη για την Honda στο Ράλλυ Ντακάρ του 2021

 

Η Honda έκανε το 1-2 και κυριάρχησε για δεύτερη συνεχή χρονιά στο Ράλλυ Ντακάρ.

Ο Kevin Benavides πρωταθλητής ενώ o Ricky Brabec τερμάτισε δεύτερος στον πιο σκληρό αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο.

Η Monster Energy Honda Team θριάμβευσε και φέτος στο Ράλλυ Ντακάρ, αποσπώντας τη νίκη και κάνοντας το 1-2 για την ομάδα που είχε τον έλεγχο καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα. Ο Kevin Benavides είδε το όνειρο του να γίνεται πραγματικότητα, καθώς αναδείχτηκε πρωταθλητής του Ντακάρ. Ο Ricky Brabec εξασφάλισε τη δεύτερη θέση γενικής στην τελευταία ειδική διαδρομή.

 

Μετά από δεκατρείς εξαντλητικές μέρες, ο αγώνας ολοκληρώθηκε στη Τζέντα, στις ακτές της Ερυθράς Θάλασσας, με τον Kevin Benavides να αναδεικνύεται ο νικητής του Ράλλυ Ντακάρ 2021 και τον Ricky Brabec να αποσπά τη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη. Ο αμερικανός αναβάτης της Monster Energy Honda Team κέρδισε την τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα, σε μια δοκιμασία 202 χιλιομέτρων που εξελίχθηκε σε θρίλερ.

Η Monster Energy Honda Team κυριάρχησε στον πιο σκληρό αγώνα του κόσμου για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, καθώς η ομάδα απέδειξε ότι έχει καλύτερους αναβάτες και ανώτερη μοτοσικλέτα σε σχέση με τον ανταγωνισμό κερδίζοντας 10 ειδικές διαδρομές και οδηγώντας τον αγώνα τις εννέα από τις δεκατρείς ημέρες που διήρκησε. Ο Kevin Benavides έγραψε ιστορία όντας ο πρώτος αναβάτης στα χρονικά από τη Νότια Αμερική που ‘σηκώνει’ το bronze Touareg, το έπαθλο του αγώνα. Ο Αργεντινός, η σταθερότητα του οποίου αποδείχθηκε καθοριστικός παράγοντας, απέσπασε δύο νίκες σε ειδικές διαδρομές. Η επιτυχία της Honda ολοκληρώθηκε με τη δεύτερη θέση να πηγαίνει στον Αμερικανό Ricky Brabec. Ο νικητής του περσινού αγώνα ολοκλήρωσε τη δοκιμασία φέτος με τέσσερις νίκες σε ειδικές διαδρομές.

 

Η τελευταία φορά που η Honda έκανε το 1-2 στο Ράλλυ Ντακάρ ήταν το 1987 με τους Cyril Neveu και Edi Oioli.

 

 

Kevin Benavides – 1ος γενικής

Η τελική ειδική διαδρομή του φετινού Ντακάρ ήταν πολύ δύσκολη: Ξεκίνησα τρίτος και έτσι σκέφτηκα ότι θα ήταν ευκολότερο, αλλά δεν ήταν έτσι. Στο 50ο χιλιόμετρο όλοι οι αναβάτες που βρίσκονταν εμπρός χάθηκαν, οπότε άρχισα να κερδίζω έδαφος. Η πλοήγηση στην ειδική αυτή ήταν πολύ δύσκολη και για το λόγο αυτό έμεινα προσηλωμένος στο να κάνω τα πράγματα σωστά. Έδωσα τα πάντα για να πετύχω τη νίκη αυτή που έκανε το όνειρό μου πραγματικότητα. Είναι πολύ χαρούμενος και ενθουσιασμένος για αυτό. Πέρασα τη γραμμή τερματισμού σκεπτόμενος πολλά πράγματα, με έντονα συναισθήματα… Ο Paulo Goncalves πέρασε τη γραμμή τερματισμού επίσης μαζί μου… Ήταν μια υπέροχη στιγμή. Είμαι πραγματικά ικανοποιημένος και ζω αυτή τη στιγμή. Θέλω να ευχαριστήσω όλη την ομάδα ξεκινώντας από τους μηχανικούς μου, για την εξαιρετική δουλειά που έχουν κάνει τη δύσκολη αυτή χρονιά. Ευχαριστώ επίσης τη Honda που μας έδωσε μια τόσο υπέροχη μοτοσυκλέτα που έκανε εφικτή την πραγματοποίηση του ονείρου μου.

 

 

Ricky Brabec – 2ος γενικής

Επιστρέψαμε στη Τζέντα. Ο Kevin και εγώ κάναμε εξαιρετική δουλειά. Όλη η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά. Οι Joan και Nacho ήταν άτυχοι. Προσπάθησα να πιέσω για να πιάσω τον Kevin που ήταν επτά λεπτά μπροστά, αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερα. Έπρεπε να μείνω έτσι στη δεύτερη θέση. Συνολικά, ήταν ένας υπέροχος αγώνας. Ο μέντορας και βοηθός μου Kendal, o μηχανικός μου Eric έκαναν εξαιρετική δουλειά και βοήθησαν εμένα και τον Nacho να μείνουμε προσηλωμένοι στο στόχο. Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά και ελπίζουμε ότι τον επόμενο χρόνο θα μπορέσουμε με αυτή τη μοτοσυκλέτα να πάρουμε πίσω το νούμερο ένα.

 

Ruben Faria - Γενικός διευθυντής

Αυτό το Ντακάρ ήταν πολύ έντονο και σκληρό σε μάχες. Ξεπεράσαμε τους περιορισμούς του Covid και ολόκληρη η ομάδα μπόρεσε να συμμετάσχει στον αγώνα. Σε ολόκληρο το Ντακάρ, η Monster Energy Honda Team ήταν πραγματικά δυνατή. Ξεκινήσαμε καλά στην αρχή, ενώ οι πρώτες δύο ειδικές, με όλη την πλοήγηση και ξεκινώντας μπροστά, ήταν λίγο πιο δύσκολες. Από την τέταρτη ειδική αρχίσαμε να κερδίζουμε έδαφος και όπως είδαμε ήταν ένας καθαρός αγώνας με επαγγελματική δουλειά από όλους τους εμπλεκομένους. Ο Kevin ήταν πραγματικά δυνατός και ο Nacho ήταν ίσως ο ισχυρότερος, αν και έπεσε τρεις μέρες πριν το τέλος. Ο Ricky και ο Joan κέρδισαν αρκετές ειδικές διαδρομές δείχνοντας τις δυνατότητές τους, παρ’ ότι ο Joan αναγκάστηκε να αποσυρθεί από τον αγώνα την προτελευταία μέρα. Έτσι είναι το Ντακάρ, είναι ο πιο σκληρός αγώνας. Καταφέραμε να τερματίσουμε πρώτοι και δεύτεροι χάρη στον Kevin Benavides και τον Ricky Brabec. Η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά και πρέπει να τους συγχαρούμε όλους, πρέπει να είναι περήφανοι για τους εαυτούς τους. Η Ιαπωνία δημιούργησε μία εξαιρετική μοτοσικλέτα – πραγματικά καλή – που δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε με αυτόν τον τρόπο για να κερδίσουμε ξανά το 2022.

Επόμενο άρθρο »

Κιτ Ελατηρίου WP για ΜΧ 48 πιρούνια από Αέρος σε Ελατήριο

« Προηγούμενο άρθρο

Τετράτροχα ηλεκτρικά scooter της Daytona Best Electric.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ